צפייה בגרסה מלאה : המלצה לקולר גיר SUZUKI XL7 2700
הכוכב הכחול
18-07-19, 13:04
שלומות :)
כמו בכותרת,
SUZUKI XL7 2002 2700 אוטומט והגיר מתחמם. מאוד.
מחפש המלצה לקולר גיר איכותי ביותר + מתקין מומלץ
אמזון-ת"א-ב"ש
תודה
דניאל
ממליץ בחום לחפש קולר של חברת derale...
אני יודע שהדגם הכי הכי שלהם אמור לעלות 600-700כולל שילוח ארצה.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
הכוכב הכחול
18-07-19, 13:26
ממליץ בחום לחפש קולר של חברת derale...
אני יודע שהדגם הכי הכי שלהם אמור לעלות 600-700כולל שילוח ארצה.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
ומהו הדגם הכי הכי שלהם?
בחיפוש זריז מצאתי את זה-
https://www.amazon.com/gp/product/B004XONRX6/ref=ox_sc_act_title_1?smid=ATVPDKIKX0DER&psc=1
מומלץ?
יש חוות דעת?
אני רכשתי בזמנו של היידן, תמדוד כמה הכי גדול תוכל להכניס אצלך ותאתר את הדגם הכי קרוב מבחינת מידות
Sent from my iPhone using Tapatalk
היה לי גם ניסיון עם היידן בקולר הגה...
אחרי שהחזקתי קולר של derale...הבנתי שהתעסקתי בצעצוע.
https://derale.com/product-footer/fluid-coolers/transmission/series-10000-stack-plate2013-10-28-09-53-271253202964/13403-detail
כן דני נראה שזה הכי גדול והכי טוב..
זה לא אומר שקטן יותר לא יעשה את העבודה... אבל נראה לי מיותר לעשות ניסויים על הגיר.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
נ.ב בתמונה קולר הגה של היידן ליד הדרלה...
נטען במפרט שהתצורה ברדיאטור של דרלה יותר יעילה באיבוד חום ופחות משפיעה על המשאבה...https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190718/5e18e4b3aec3bf383b23f1294ff4c126.jpg
אם הגיר מתחמם מאוד יש לך תקלה שאף מצנן לא יפתור.
אסף.
הכוכב הכחול
19-07-19, 11:47
המלצות לסוג התקלה? מציאת התקלה?
היסטוריה קצרה-
בשנה שהרכב אצלי הוחלף שמן גיר פעם אחת acdelco
(לא החלפה מלאה, רק מה שהיה באגן שמן).
מנורת מנוע p1875 נדלקה פעמיים
פעם אחת בנסיעת כביש ביום שרב במדבר, פעם שנייה בנסיעת שטח איטית במדבר.
פעמיים היא גם כבתה לבד אחרי מנוחה של לילה.
https://www.google.com/amp/s/www.suzuki-forums.com/2g-1999-2005-vitara-grand-vitara/202610-overdrive-slips-drive-p1875-low-switch.html%3famp=1
מעבר לכך המנורה היחידה שנדלקת היא של חיישן חמצן מס'2 - p0154.
אין שעון חום לגיר ברכב.
כשאני שם לב שהגיר מתחמם מאוד,
ההרגשה היא ע"י מגע בידית ההילוכים.
בכל נסיעה שמבוצעת אני עוטף עם הרווח שבין האצבעות את ידית ההילוכים.
וכך שם לב לשינויי הטמפרטורה בגיר,
לא לרמת כוויה ביד אבל דיי קרוב לשם.
(משחק ביומיום עם גחלים בוערות בידיים חשופות , הידיים רגילות לטווח חום שכזה)
בימים רגילים או נסיעת כביש לילית אין חום מהידית כלל.
אני יודע שזה לא מדע מדויק, עם זאת הבדלי הקיצון בטמפרטורה בהחלט מורגשים.
ומשם ההחלטה להוסיף קולר גיר.
אשמח לעזרה ופתרונות לשמירה על הגיר.
תודה
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
עריכה-
ביום שהתקנתי מיגון תחתון במרכז וחזרתי למדבר בלילה (מזג אויר נעים)
בצומת אוהלים שמתי לב לעשן מהמכסה מנוע-
המדיד של השמן גיר יצא מהמקום והשמן רתח. יום למחר המיגון ירד.
היי.
קודם כל-אם אתה סובל מהתחממות של הגיר-וזה קורה הרבה,אז כנראה שהבעיה אינה בהיעדר קירור מספיק-אלא יותר משמעותית.
שנית-יש לך מוצרים רגילים, כלומר אפטרמארקט פשוטים כמו דראלה-ויש לך את היותר מקצועיים, קרי היידן או B&M.
כלל האצבע הוא להכניס את הקולר הכי גדול שניתן למצוא-ואם אתה ממש בעיניין השקעה אז יש גם יכולת לרכוש קולר עם מאוורר חשמלי מובנה.
צריכת הדלק התחילה לעלות כשהגיר החל להתחמם?
אסף.
הכוכב הכחול
19-07-19, 12:29
צריכת הדלק התחילה לעלות כשהגיר החל להתחמם?
אסף.לא משהו מורגש.
כל נסיעה היא מינימום 200 ק"מ לכיוון,
לא שמתי לב לשינוי.
הרכב מונע על גז ובנזין.
במחשבה שנייה יכול להיות שצריכת הבנזין עלתה באחוזים בודדים וקישרתי את זה לנסיעה חזקה יותר
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.