צפייה בגרסה מלאה : סילברדו "חדש" לשטח
מישהו ב umi קורא כאן....?
http://www.cartube.co.il/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91/%D7%9C%D7%A9%D7%98%D7%97-2019-%D7%A9%D7%91%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%98-%D7%A1%D7%99%D7%9C%D7%91%D7%A8%D7%93%D7% 95-z77-off-road
six 4 life
26-07-19, 22:17
הרעיון נחמד, הגלגלים בדיחה עצובה
יש כמה יחידות אחרונות במלאי שחייבות להמכר דקה לפני החלפת הדגם...
למדו ממיצובישי עם גרסאת הפג'ארו האחרונה
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
עד שיש יבואן שמציע חבילת שטח, עם אחריות, אז אתם מתלוננים?
Slowly..
חבילת שטח - פגושים , כננת והחלפת צמיגי הכביש ל50/50...
אם היה משהו מיוחד כמו צמיג יותר גדול (הוא היבואן) שמאושר בכל העולם או הגבהה חריגה מ2" (רק בפרונט wtf) אז היה על מה לפרגן...
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
וגם מיגון וגם הגבהה והכל בחבילת אחריות מהיבואן.
זה לא נפוץ.
אחת הבעיות והחששות של אנשים היא יחס היבואן לשיפורים, והשלכה על אחריות.
אז בא יבואן והולך לכיוון של צרכני שטח.
זה רק מבורך.
בכיינות נטו.
Slowly..
באופן כללי עושה רושם שאם אנשים כאן היו נוסעים יותר על דאסטרים ופחות על ג'יפים "גיבורים" אבל שאין להם מזגן או שהם כל הזמן מתקלקלים,
אזי הם היו מטיילים קצת יותר ומחפשים את חצי הכוס הריקה, קצת פחות.
וזאת הפכה למגיפה שפוגעת בכל שרשור כאן. בלי קשר לנושא שפתח אותו.
מהלך מבורך, היבואן יוצא מהקופסא ומחפש מה הלקוחות רוצים בכדי למכור עוד יחידות (לפני החלפת הדגם).
לפני עשר שנים עשו את זה עם די בלאק (במקום די מקס) טנדרים שחורים ומאובזרים.
והדגמים האלו נכנסים גם למחירון יצחק לוי.
אלעד
הכל בדיוק המקסימום המותר - מטפלים בנקודת התורפה העיקרית - הגובה - ובנקודה השנייה המפריעה - הפגוש הקדמי.
ועדיין אחרי כל זה הסילברדו לא רכב שטח באמת.... יותר מדי מגבלות מתחת לגובה השילדה.
אסף.
מסכים עם אסף.
למה כל המאמץ? לא יותר פשוט לקנות ראם/פורד , ולסגור את הסיפור?
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.