צפייה בגרסה מלאה : פילטר אוויר רב פעמי לפורסטר
שלום לכולם.
יש ברשותי פורסטר 2010.
יוצאים לטיול משפחתי בשטח, דיונות, חול, טרשים ''סלעים'' מה שיש...
הגיע הטיפול וצריך להחליף פילטר.
אני מגיע מעולם האופנועים ששם מאוד נפוץ להחליף את הפילטר המקורי בפילטר רב פעמי (k&n, aFe ועוד).
כשבחלקם הפילטר דורש שימון הפילטר בשמן יעודי לפילטר אוויר.
מה הדעות ?
זה יעיל עם האבק או לא ?
רצוי פילטר כותנה או להישאר עם הנייר הרגיל?
תודה.
*חיפשתי שרשור בעיניין ולא נמצא.
elephant man
31-07-19, 14:15
לנהיגת כביש יומיומית, מסנן כותנה כמו K&N ודומיו, יתאים.
לשטח, עדיף להתקין את המסנן המקורי (עשוי נייר).
אם אתה מחפש לחסוך, תוכל להזמין מאמאזון/איביי וכו' מקוריים.
andy.shaked
31-07-19, 14:28
אני נוסע כבר שנה עם k&n אחלה פילטר , אבל לא עמיד יותר מהמקורי בשטח
#המדען_המטורף
אני נוסע כבר שנה עם k&n אחלה פילטר , אבל לא עמיד יותר מהמקורי בשטח
#המדען_המטורף
למה הכוונה ''לא עמיד יותר''?
אתה משמן את הפילטר ?
* אחרי כל כניסה שנייה לשטח צריך ניקוי?
* החלפה ועמידות שלו
andy.shaked
31-07-19, 14:38
צריך ניקוי אחרי כל טיול בשטח וחוסם פחות אבק מפילטר מקורי
במילים אחרות אחרי טיול איתו, בבית הפילטר יש יותר לכלוך מאשר עם פילטר מקורי
#המדען_המטורף
אני נוסע כבר שנה עם k&n אחלה פילטר , אבל לא עמיד יותר מהמקורי בשטח
#המדען_המטורף
ממליץ בחום לעשות חיפוש כאן באתר לדיונים בנושא, וגם ברשת לגבי השוואת יכולת סינון.
בשורה התחתונה,
הסינון פחות טוב בצורה משמעותית, וכשהפילטר עובד וצובר אבק ים השמן, מאד מהר הוא גם הופך ליותר מוגבל מהפילטר נייר איכותי (דגש על איכותי).
אז לא סינון ובראייה ארוכת טווח גם לא ביצועים.
Slowly..
ממליץ בחום לעשות חיפוש כאן באתר לדיונים בנושא, וגם ברשת לגבי השוואת יכולת סינון.
בשורה התחתונה,
הסינון פחות טוב בצורה משמעותית, וכשהפילטר עובד וצובר אבק ים השמן, מאד מהר הוא גם הופך ליותר מוגבל מהפילטר נייר איכותי (דגש על איכותי).
אז לא סינון ובראייה ארוכת טווח גם לא ביצועים.
Slowly..
כמו שהסברתי בפתיחת השירשור לא מצאתי באתר.
וברשת לא מצאתי התייחסות כלפי רכבי שטח. כן לאופנועים כן לרכבי ''ספורט''/כביש אבל לא לשטח.
תודה על ההסבר.
בעיניין שמן-אבק=בלגן : זה מה שחשבתי. עדיין רציתי לשמוע דעות של ניסיון.
ואולי להבין אם יש פילטר קצת יותר עמיד (לא ל''זמן- אורך חיים'') ומתאים לשטח מהמקורי של היצרן.
ואולי להבין אם יש פילטר קצת יותר עמיד (לא ל''זמן- אורך חיים'') ומתאים לשטח מהמקורי של היצרן.
למעט אם אתה מתקין פרה-פילטר, המקורי של היצרן,יהיה כנראה הכי טוב לאוטו.
הכי הרבה תחליף בתדירות גבוהה יותר אם אתה נוסע בתנאים ממש מאובקים.
תחליפים זולים בעלי פוטנציאל נזק.
Slowly..
http://web.archive.org/web/20060704233604/http://home.usadatanet.net/%7Ejbplock/ISO5011/SPICER.htm
מבחן סינון.
K&N אפעס לא מבריקים בלשון המעטה.
גם לא הרב פעמיים האחרים.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190731/40503b959ade8c23ad7cb80452bd7e37.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20190731/71677879dce8048ba88782d0ccaea5b0.jpg
Slowly..
העניין הוא, שבאופנועי שטח מנקים ומשמנים מחדש כל רכיבה/ שתיים..
עדיין אכלת ג׳יפה כל רכיבה.
Slowly..
למעט אם אתה מתקין פרה-פילטר, המקורי של היצרן,יהיה כנראה הכי טוב לאוטו.
הכי הרבה תחליף בתדירות גבוהה יותר אם אתה נוסע בתנאים ממש מאובקים.
תחליפים זולים בעלי פוטנציאל נזק.
Slowly..
פרה פילטר זה לא יותר בשביל פילטר פתוח?
לא מכיר פרה פילטר ל-אינבוקס פילטר.
אבל תודה על ההצעה.
ספציפית באופנועי שטח,
יש פילטר רב פעמי מקורי, ויש אפטר מרקט.
ספציפית של k&n (בד. לא ספוג) זה פח אשפה.
ואת הפילטר הרב פעמי המקורי (ספוג) מנקים ומשמנים אחרי כל רכיבה.
ברכב שטח לא הייתי שם דבר כזה.
פרה פילטר זה לא יותר בשביל פילטר פתוח?
.
זה תוספת למערכת סינון אויר, כמו שנורקל.
בלי קשר לסוג הפילטר.
Slowly..
דבר נוסף, זהירות עם הפילטרים המשומנים!!! אלו סותמים את ה MAF סנסור - חיישן זרימת אויר ,אדי השמן הורסים את החיישן הזה!! זה לא חיישן זול. היום כל הרכבים מגיעים עם MAF סנסור. הגיע הזמן שחברות כמו K&N ישדרגו את המסננים שעובדים באותה צורה כבר למעלה מ 30 שנה..
הכי נכון והכי טוב פילטר מקורי. לא תחליפי כמו המקורי - מקורי. אם המחיר בארץ יקר, תביא מארה"ב או מיפן, שים בצד עד הטיפול הבא.
ואם אתה חושש כי הפילטר אוכל הרבה אבק בטיולים - אפשר ורצוי להוסיף אינדיקטור ואז אתה עובר מהחלפה לפי קילומטרים להחלפה בדיוק כשצריך.
אסף.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.