צפייה בגרסה מלאה : אורח חיים של מצבר קצר מדי
שאלה:
בדיפנדר (מודל '94) המצבר לא מחזיק יותר משנה וחצי. אני חושב ששלושת המצברים האחרונים שהחלפתי, החזיקו שנה וחצי כל אחד. מצברים של שנפ או וולטה, בערך 95 אמפר שעה.
כל המצברים סיימו את החיים שלהם באותה דרך שבבדיקת עומס הם חלשים מאוד. למרות שבבדיקת וולט המצבר כאילו נותן מספיק, הרכב לא מסוגל להניע.
ברכב מותקנים צרכנים סטנדרטים לג'יפ - פרוז'קטורים, קומפרסור, קשר.... שום דבר דרמתי.
אז מה השאלה בעצם? האם סביר שמצבר יילך אחרי שנה וחצי? מה קובע/מקצר את אורח החיים של המצבר?
תודה לעונים!
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
מה האחריות של המצברים?
אם זה 18 חודש אז אתה בול בזמן.. ובשנים האחרונות יצרני המצברים מדייקים באופן מעצבן על הדקה בהתפגרות.
בדקת זליגות כשהרכב כבוי?
Slowly..
מעבר לכך שמנסיוני שנפ ווולטה לא שורדים נסיעות בשטח.
+1 לדורון ואיל.
וזה תלוי הרבה במספר ההתנעות ביום ואם יש נסיעות קצרות מידי אז בכלל.
פריקות עמוקות של המצבר מקצרות את אורך החיים שלו.
אם בחניון לילה אתה מפעיל הרבה צרכנים ופורק את המצבר זה מקצר את אורך החיים שלו, ואם אתה מטייל הרבה אז זה מקצר את אורך החיים בצורה משמעותית.
זה חלק מעלויות התחביב
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
מה האחריות של המצברים?
אם זה 18 חודש אז אתה בול בזמן.. ובשנים האחרונות יצרני המצברים מדייקים באופן מעצבן על הדקה בהתפגרות.
בדקת זליגות כשהרכב כבוי?
Slowly..המצברים 12 חודשי אחריות.
יש לי זליגות שהרכב כבוי אבל עכשיו המצב כבר קיצוני - הוא נפרק ממצב שהוא מניע למצב שהוא לא מניע תוך שעות ספורות. בגדול, אם הרכב עומד נניח 4 ימים (סופ"ש ארוך נגיד) הוא לא מניע. בגלל זה התקנתי לאחרונה Master Kill שמנתק את המינוס, אבל אולי זה כבר מאוחר מדי.
דבר נוסף בהמשך למה שהעלו פה - הרכב נוסע כל יום. זה הרכב היומיומי שלי. מצד שני הנסיעות שלי ברובן קצרות. מהבית לעבודה משהו כמו רבע שעה.....
צריך לקבל את הדין או שיש משהו שיכול לעזור.
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
מהנסיון שלי באורך חיים של מצבר צרכנים ומצבר הנעה, המצבר הנעה מחזיק פחות בצורה משמעותית=הנעת הרכב הרבה יותר משמעותית לבלאי של המצבר.
זה, יחד עם נסיעות קצרות מאד מכוון שהמצבר שלך לא נטען כמי שצריך כמעט אף פעם, וזה בטוח לא עושה לו טוב.
Slowly..
מטען מצברים יעשה את העבודה כשהרכב חונה למשך כמה ימים, הרבה חברים פה משתמשים בכזה(אני אישית לא), אני מניח שאם אתה בדיפנדר יש לך חניה מסודרת...:cool:
מטען מצברים יעשה את העבודה כשהרכב חונה למשך כמה ימים, הרבה חברים פה משתמשים בכזה(אני אישית לא), אני מניח שאם אתה בדיפנדר יש לך חניה מסודרת...:cool:מכיר מוצר מומלץ?
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
מכיר מוצר מומלץ?
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
אני משתמש ב BOSCH C7 למצבר של דיפנדר 100 אמפר
https://www.partclick.co.il/shop/product/%D7%9E%D7%98%D7%A2%D7%9F-%D7%9E%D7%A6%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%9D-12v-24v-%D7%93%D7%92%D7%9D-bosch-c7?gclid=EAIaIQobChMIuc2-pKXs4wIVSed3Ch2NOgNqEAQYASABEgKB5_D_BwE
שנתיים עובד יפה ללא תקלות , לפני זה היה מכשיר של NOCO , שהחזיק בערך 4 הטענות לפני שהוא הפסיק לעבוד.
שי
המצברים 12 חודשי אחריות.
יש לי זליגות שהרכב כבוי אבל עכשיו המצב כבר קיצוני - הוא נפרק ממצב שהוא מניע למצב שהוא לא מניע תוך שעות ספורות. בגדול, אם הרכב עומד נניח 4 ימים (סופ"ש ארוך נגיד) הוא לא מניע. בגלל זה התקנתי לאחרונה Master Kill שמנתק את המינוס, אבל אולי זה כבר מאוחר מדי.
דבר נוסף בהמשך למה שהעלו פה - הרכב נוסע כל יום. זה הרכב היומיומי שלי. מצד שני הנסיעות שלי ברובן קצרות. מהבית לעבודה משהו כמו רבע שעה.....
צריך לקבל את הדין או שיש משהו שיכול לעזור.
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
מה הבעיה לבדוק זרם זליגה? למה לנחש?
שאתה מנתק את המינוס, הרכב גם לא מניע? נראה כמו בעיית מצבר.
לדעתי, רבע שעה אמור להספיק לטעינת מצבר (מהתנעה סבירה, בהנחה שהטעינה בסדר).
אני נוטה יותר לכיוון של איל וארז, זה סוג המצבר, והצרכים של טיולי שטח.
לא הייתי מתקרב למצבר עם 12 חודשי אחריות, ובסה"כ קיבלת 50% יותר ממה שהבטיחו לך.
לא הייתי מתקרב למצבר עם 12 חודשי אחריות, ובסה"כ קיבלת 50% יותר ממה שהבטיחו לך.
וורטא סטארטאפ עם 12 חדשי אחריות החזיק כמעט פי 3.. ביותר מרכב אחד.
אז לא כל המצברים נולדו שווים.
Slowly..
יש לי זליגות שהרכב כבוי אבל עכשיו המצב כבר קיצוני - הוא נפרק ממצב שהוא מניע למצב שהוא לא מניע תוך שעות ספורות. בגדול, אם הרכב עומד נניח 4 ימים (סופ"ש ארוך נגיד) הוא לא מניע. בגלל זה התקנתי לאחרונה Master Kill שמנתק את המינוס, אבל אולי זה כבר מאוחר מדי.
דבר נוסף בהמשך למה שהעלו פה - הרכב נוסע כל יום. זה הרכב היומיומי שלי. מצד שני הנסיעות שלי ברובן קצרות. מהבית לעבודה משהו כמו רבע שעה.....
אם יש זליגות צריך לאתר ולתקן אותן, וכמו שכבר כתבו רבות, פריקה של המצבר מזיקה לו, גם אם הוא מצליח להתניע.
ברכב עם טעינה תקינה, דקה של נסיעה תחזיר למצבר את מה שהסטרטר צרך. אפילו הרבה פחות מדקה אם המצבר לא טעון לגמרי.
אצלי בויטארה עם אופיין של נסיעות לרכבת (10 דקות) יומיים-שלושה בשבוע, פעם בשבוע הלוך-חזור של 20 דקות, ומדי פעם נסיעה ארוכה מזדמנת, ואין שום בעייה של עייפות מצבר, כבר חודשים ארוכים.
אצלי בויטארה עם אופיין של נסיעות לרכבת (10 דקות) יומיים-שלושה בשבוע, פעם בשבוע הלוך-חזור של 20 דקות, ומדי פעם נסיעה ארוכה מזדמנת, ואין שום בעייה של עייפות מצבר, כבר חודשים ארוכים.
זה מנוע דיזל.
שלב ההנעה בדיזל כולל את נרות החימום שלבד מנחיתים את המצבר עוד טרם ההנעה לרמה של 11.5 בשלב טרום הנעה.
וזה קורה כל הנעה קרה.
תוסיף צרכנים+זליגות שתוארו+מצבר שמראש באיכות לא הכי טובה ויש סיפור מאד הגיוני למצב.
המשמעות היא שמצבר כזה אולי יניע ויטארה אבל לא דיזל קר.
Slowly..
זה מנוע דיזל.
שלב ההנעה בדיזל כולל את נרות החימום שלבד מנחיתים את המצבר עוד טרם ההנעה לרמה של 11.5 בשלב טרום הנעה.
וזה קורה כל הנעה קרה.
תוסיף צרכנים+זליגות שתוארו+מצבר שמראש באיכות לא הכי טובה ויש סיפור מאד הגיוני למצב.
המשמעות היא שמצבר כזה אולי יניע ויטארה אבל לא דיזל קר.
Slowly..
11.5 זה מצבר ריק.
לא יודע מאיפה הבאת את המספר הזה.
יש לי טרופר דיזל, שנחשב לרכב שמניע קשה, יורד לסביבות ה 12.45, וחוזר תוך דקות ספורות.
טרופר דיזל זה לא שני מצברים במקור ?
זה מנוע דיזל.
ברור שיש הבדלים מבחינת הדרישות מהמצבר, לא באתי להשוות את זה לויטארה, אלא רק לתת דוגמא לזה שמערכת טעינה תקינה תחזיר למצבר את מה שנצרך ממנו בזמן ההתנעה גם באופיין של נסיעות קצרות.
אבל יודע מה ? זורם איתך.
מה הצריכה של הסלילים/נרות וכמה זמן הם פועלים לפני התנעה קרה ?
במערכת טעינה תקינה, ומצבר יחסית פרוק, מדדתי טעינה של 60 אמפר למצבר עצמו. כשהמצבר מלא כמובן שהקצב נמוך יותר.
צרף את הנתונים של הסלילים ונוכל לחשב כמה זמן נסחעה נחוץ כדי להחזיר את החשמל שצרכו הסלילים בחזרה למצבר ..
והנה עוד נתון לטובת חישוב גס:
הדוגמן: פורד אקונוליין, כזה עם שני מצברי 90 אמפר-שעה, מרוקנים לחלוטין, ומנוע דיזל תובעני לכל הדעות.
התנעתי אותו עם ליפו של 5 אמפר-שעה, כולל חימום הסלילים וכולל צריכה של שני המצברים הגדולים במשך הזמן הזה. זה גזל מהליפו בערך שליש מהקיבול שלו. בוא נעגל למעלה ונגיד 2 אמפר-שעה.
בקצב טעינה של 60 אמפר (מצבר ריק) זה ייקח 2 דקות להחזיר בחזרה את החשמל שנצרך
בקצב טעינה של 10 אמפר (סתם המצאתי, לדעתי הוא גבוה יותר) זה ייקח 12 דקות.
וכל החישובים הם בית שמאי עם הרבה מרווח בטחון.
אני חוזר למה שכבר כתבתי: אם יש זליגה צריך לפתור אותה. היא מחכה מעבר לפינה להפוך לבעייה גדולה יותר. כל איש מצברים או חשמלאי רכב ידע לבדוק האם יש זליגה.
רכב יומיומי, גם כזה שעושה נסיעות קצרות, לא צריך מנתק מצבר. גם לא לסופ"ש ארוך מאוווד.
אם אין זליגה, תבדוק תקינות הטעינה.
אם אין זליגה והטעינה תקינה, תיפרד מהמצבר, ותחליף לאחד המותגים שיש להם נסיון טוב בין חברי האתר ..
טרופר דיזל זה לא שני מצברים במקור ?
תלוי בשנתונים. הראשונים היו עם אחד של 90A, המאוחרים (99 + ?) אכן עם שניים של 70AH.
אבל צריך את זה רק באמת ביום קר, ורכב שעמד הרבה זמן.
אני מאוד מסכים עם המספרים ששמת בהודעה אחרת.
נעשה חשבון קטן -
בשעה יש 3600 שניות (60X60).
ונגיד שבזמן העבודה, הסטארטר צורך 500A (זה הרבה, תאמין לי הוא צורך פחות).
זה אומר שבשעה עבודה הוא יצרוך 500AH, אבל זה גם אומר ש 5 שניות סטארטר יצרכו פחות מ 1AH לפי (500X5/3600).
ונגיד שהסיבוב הראשון של הסטארטר, לוקח שניה, ומגיע ל 1000A (זה ממש לא שם, אני פשוט מתעצל לחפש נתוני אמת) , אז זה עוד 1/3AH.
בקיצור המספרים שלך עושים שכל, פחות מ 2AH להתנעה.
הסטרטר בצ׳רוקי צורך 150 אמפר. אמנם לא דיזל אבל בכל זאת 4 ליטר מיושן..
הסטרטר בויטארה צורך 100 אמפר.
אלו נתונים מאחרי שבריר השנייה הראשון של התחלת הסיבוב. בשבריר השנייה הזה ראיתי בסרטונים מספרים של 700 אמפר לסטרטר של פרייבט, לא מדדתי בעצמי.
11.5 זה מצבר ריק.
לא יודע מאיפה הבאת את המספר הזה.
יש לי טרופר דיזל, שנחשב לרכב שמניע קשה, יורד לסביבות ה 12.45, וחוזר תוך דקות ספורות.
שוב אתה יוצא בהצהרות דטרמיניסטיות כלפי משהו שאתה כבדיד לא נתקלת או שמת לב.
11.5 זה מספר שרואים בשעון מתח כשנרות החימום עובדים טרם ההנעה במצב קר בבוקר בו הנרות עובדים הרבה זמן.
בבוקר זה כמה שניות טובות, טרם ההנעה, ובמשך היום כשהמנוע לא לגמרי קר זה בקושי שנייה.
זה תקין וזו עובדה.
זה לא אומר שהמצבר מרוקן, זה אומר שיש עליו עומס גבוה נקודתית.
סגירת הסוויץ גם בלי הנעה והמצבר חוזר לערך תקין.
זיו,
אין מצב שבהנעה נכונה של מנוע דיזל עם חימום מקדים והמתנה לסיום החימום של הנרות, המצבר שלך על 12.45 בשלב ההנעה כשהנרות מחוברים והסטארטר עובד.
לא רלוונטי מה קורה כמה דקות אחרי זה כשהמנוע עובד, אז אתה רואה בשעון מתח אלטרנטור ולא מתח מצבר.
אין מחלוקת שכל המשתנים יחד יוצרים בעיה גדולה יותר.
עכשיו,
נק פתיחה של מצבר לא להיט מההתחלה+דיזל+צרכנים+זליגות ידועות+נסיעות קצרות ואין כאן שום נקודה חיובית שמסייעת למצבר לחיות טוב.
לכל הפחות והכי בסיסי זה לנקות את הזליגות.
כל השאר זה דברים נתונים שאפשר לחיות איתם.
Slowly..
דורון,
אני מתכוון למתח "ריקם" (מתח ללא עומס), זה המספר שמעיד על מצב הטעינה של המצבר (תזכור, כל הדיון התחיל מהשאלה כמה המצבר מתרוקן בהתנעה, וכמה זמן לוקח להחזיר את זה).
אני התכוונתי, למתח בשניה שהסטרטר הסתיים, זה האינדיקציה מה יש להשלים חזרה.
המתח תחת עומס (כל שהוא), הוא שילוב של מצב הטעינה (מתח ריקם), הזרם הרגעי באותו הרגע, וההתנגדויות במערכת (ההתנגדות הפנימית של המצברף וההתנגדויות של החיווט).
המתח בזמן הסטרטר פחות מעניין והוא יכול לרדת גם מתחת ל 10V, אבל נרות חימום שמורידים ל 11.5V נראה לי קצת מוזר (ואני לא מתווכח אם מה קורה אצלך).
דורון,
אני מתכוון למתח "ריקם" (מתח ללא עומס), זה המספר שמעיד על מצב הטעינה של המצבר
המתח בזמן הסטרטר פחות מעניין והוא יכול לרדת גם מתחת ל 10V, אבל נרות חימום שמורידים ל 11.5V נראה לי קצת מוזר (ואני לא מתווכח אם מה קורה אצלך).
לא מבין אותך.
אני מתאר מצב א׳, אתה עונה לגבי מצב ב׳ , ומתפלא שזה שונה.
ואיך לא יהיה שונה?!
ועכשיו מוסיף עם הסבר פתלתל שבסוף מאשר את דברי.
אפשר פשוט להגיד אופס פספסתי.
Slowly..
לדעתי הפער ביניכם הוא אופן המדידה.
אני מנחש שזיו מודד על המצבר עצמו, או לפחות בחיבור שאינו נושא עומס, בעוד דורון קורא משעון בדשבורד. הגיוני לחלוטין, במיוחד ברכב ישן, שתחת עומס של הנרות/סלילים (לא סטרטר) יהיה פער של חצי וולט ויותר בין 2 הנקודות האלו בחיווט.
לדעתי הפער ביניכם הוא אופן המדידה.
אני מנחש שזיו מודד על המצבר עצמו, או לפחות בחיבור שאינו נושא עומס, בעוד דורון קורא משעון בדשבורד. הגיוני לחלוטין, במיוחד ברכב ישן, שתחת עומס של הנרות/סלילים (לא סטרטר) יהיה פער של חצי וולט ויותר בין 2 הנקודות האלו בחיווט.
הפער הוא בתזמון המדידה.
אני ציינתי ערכים בזמן פתיחת סויצ והפעלת נרות החימום טרם ההנעה כביטוי לעומס על מצבר ברכב דיזל, וזיו ענה לגבי שלב אחר לגמרי בהנעה בו אין עומס.
שני דברים שונים שטבעי שיניבו תוצאות שונות.
ההפרש המדוד בין התצוגה בשעון למדידה בקטבי המצבר הוא 0.1 מדוד.
אגב,
בהרבה רכבים הנרות חימום ממשיכים לעבוד עוד כמה שניות גם אחרי ההנעה (הנורה הלו״ש כבויה אבל הממסר נשאר סגור), מה שאומר גם נרות וגם סטארטר=עוד עומס לפיצוי.
לא סתם יצרני המצברים מגדירים במפורש אחריות מופחתת לאותו המצבר כשהוא מותקן ברכב דיזל.
Slowly..
לדעתי הפער ביניכם הוא אופן המדידה.
אני מנחש שזיו מודד על המצבר עצמו, או לפחות בחיבור שאינו נושא עומס, בעוד דורון קורא משעון בדשבורד. הגיוני לחלוטין, במיוחד ברכב ישן, שתחת עומס של הנרות/סלילים (לא סטרטר) יהיה פער של חצי וולט ויותר בין 2 הנקודות האלו בחיווט.
נדב,
מבחינתי זה דיון כל פריקת מצבר כתוצאה מהתנעה.
ע"מ לדעת מה ההשפעה של סטארטר על הטעינה, אין מה למדוד מתח בזמן הסטארטר עצמו.
אתו הדבר לגבי נרות חימום, המתח בזמן השימוש (בעיקר שאנחנו לא יודעים את הזרם ולא את איכות החיבורים), פשוט לא רלוונטי לדיון הזה (על פריקה וטעינה).
אני חשבתי שדורון מציין איזה בדיקה רלוונטית, בזמן שדורון ציין נתון, שעם כל הכבוד, פשוט לא רלוונטי לדיון.
וזה עיקר ההבדל (אני גם חושב שנפילה ל 11.5 בזמן חימום זה יותר מדי, אבל זה לא קשור לדיון פה).
אני חושב, שברכב במצב סביר (אני מתכוון, חיווט חשמל סביר), עיקר המפל מתח תחת עומס התנעה הוא בכלל בתוך המצבר או בקו בין המצבר לסטארטר, ולכן, דווקא במקרה הזה, איפה מודדים (על המצבר או בדשבורד) פחות חשוב.
וכמו בכל דיון, הצלחנו להתבדר לשטויות ולפקשש את הדיון העיקרי והשאלה המקורית -
האם כולנו מבינים ומסכימים, שרכב עם מצבר וטעינה תקינים, התנעה של הרכב (גם דיזל בחורף), תוחזר ע"י המערכת טעינה תוך דקות ספורות?
זו בדיוק הנקודה שניסיתי להעביר, עם דוגמאות וחישובים.
וכמו בכל דיון, הצלחנו להתבדר לשטויות ולפקשש את הדיון העיקרי והשאלה המקורית -
פ?
השאלה המקורית היא האם סביר שמצבר בפרופיל שימוש של פות״ש ברכב דיזל יחזיק רק שנתיים כשמראש יש לו אחריות רק לשנה.
אז חוץ מהזליגות, לדעתי התשובה הכי קצרה היא:
כן.
Slowly..
אני לא מצפה שמצבר עם אחריות לשנה יחזיק יותר מ366 ימים.
אסף.
זיו לשאלתך,
לא.
רכב שמניע לרבע שעה ולא כל יום,
לא יחזיק מצבר לאורך זמן.
לא לפי מדידות, לפי נסיון.
ההבדל בין מצבר עם 12 חודשי אחריות לבין זה עם 18 חודשי אחריות
הוא במחיר בלבד.
זיו לשאלתך,
לא.
רכב שמניע לרבע שעה ולא כל יום,
לא יחזיק מצבר לאורך זמן.
לא לפי מדידות, לפי נסיון.
איל,
תראה איך הדיון מתנהל פה.....
איפה אני אמרתי שהתנעה אחת , ולא כל יום, לרבע שעה מספיקה?
ומה זה "לא כל יום"? פעם ה 365 ימים? 30 ימים?
וכן, מי שידליק מנוע לרבע שעה, כל יום (בלי אורות, בלי מזגן, רק לעמוד בחניה), לדעתי זה מספיק.
אני אעשה איפה סדר.
א. האוטט נוסע כל יום, יותר מרבע שעה. זה היה קצת מוגזם אבל בעיקרון הנסיעות שלו ברובן קצרות.
מבחינת זליגה - עשיתי מדידה וקיבלתי 0.5. האם זה נחשב על הפנים או סביר?https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190806/52d901590a8dde12bf83e7e5966d6088.jpg
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
דורון,
זה בשבילך. במקום לחפש היסטוריה, צילמתי היום התנעה של הטרופר.
המספרים המדוייקים +-0.1 וולט, באמת לא חשוב, ותמיד אפשר להניח שיש הבדלים בין מודדים שונים.
מה שחשוב, זה ההבדלים בין מתח שפותחים את הסוויטץ', כמה הוא יורד בחימום, ומה קורה מיד אחרי ההתנעה.
וזה טרופר, שנחשב עם התנעה קשה.
ירידה של למעלה מוולט שלם (בהנחה שמצבר מלא זה 12.6V) זו לא ירידה סבירה לפעולה כמו חימום מנוע.
https://youtu.be/TVOc-ycoVIw
- - - Updated - - -
אני אעשה איפה סדר.
א. האוטט נוסע כל יום, יותר מרבע שעה. זה היה קצת מוגזם אבל בעיקרון הנסיעות שלו ברובן קצרות.
מבחינת זליגה - עשיתי מדידה וקיבלתי 0.5. האם זה נחשב על הפנים או סביר?
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
בהנחה שהמדידה בסדר.
500ma זה מאוד גבוה.
בחשבון פשוט, 0.5AH אומר 12AH ביממה, ובסוף שבוע של יומיים זה כבר 24AH.
פריקות חוזרות כאלו, על מצבר של 90AH, זה יכול להסביר הרבה.
מבחינת זליגה - עשיתי מדידה וקיבלתי 0.5. האם זה נחשב על הפנים או סביר?
זה המון, משהו לא תקין.
אזעקה, אם יש, אמורה לצרוך בסביבות 30 מיליאמפר וכל היתר אמור להיות מנותק. הצריכה אצלך היא פי 15, וכמו שזיו כתב זה בהחלט סיבה לכל מכאוביך בגזרה - גם אורך חיי המצבר הקצרים וגם התקעות חוזרת ונשנית בלי יכולת התנעה.
boaz avrahami
06-08-19, 22:07
גם מנורות תא מנוע, תא נוסעים, לא כל המערכות רדומות וכו משפיעות על הצריכה.
לפני שרצים לשלוף פיוזים.
תוודא שהאזעקה נעולה, אין שום אור ועברו כמה דקות מנוחה מהנעילה
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
אוקיי.....
אני לא זוכר מי ששאל אבל את הבדיקה עשיתי באופן הבא - ניתקתי מינוס וחיברתי בין הנעל כבל לקוטב של המצבר את הרב מודד, הוא מכוון על 10ma.
בכל אופן המשכתי בבדיקה: כל הפיוזים הרגילים של האוטו לא עשו שום שינוי. זה לא היה באף אחת מהמערכות המקוריות. ניתקתי כמה רכיבים והצלחתי להוריד את זה ל 0.11 (כמו בתמונה). הדבר האחרון שנשאר מחובר זה מערכת אזעקה. אם אני מנתק אותה אני מגיע ל 0.01 או משהו כזה....
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190806/f41213c0daa888aed0748010b1cb3b87.jpg
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
לגבי האזעקה, כמו שבועז כתב, צריך לחכות כמה דקות כדי שהיא תיכנס למצב המתנה וצריכת החשמל שלה תרד. 100 מיליאמפר זה גבוה, אבל זה חמישית ממה שהיה קודם.
מהם הרכיבים שניתקת כדי להגיע למדידה האחרונה של 100 מיליאמפר ?
ואגב, המודד שלך מכוון לסקלה של 10 אמפר, לא 10 מיליאמפר ...
לגבי האזעקה, כמו שבועז כתב, צריך לחכות כמה דקות כדי שהיא תיכנס למצב המתנה וצריכת החשמל שלה תרד. 100 מיליאמפר זה גבוה, אבל זה חמישית ממה שהיה קודם.
מהם הרכיבים שניתקת כדי להגיע למדידה האחרונה של 100 מיליאמפר ?
ואגב, המודד שלך מכוון לסקלה של 10 אמפר, לא 10 מיליאמפר ...אתה (כרגיל) צודק. היו לי כל מיני ריליים לכל מיני דברים שקיבלו מתח קבוע. שום דבר שאני לא יכול לוותר עליו. הדבר היחידי שנשאר בין המצב הנוכחי למצב המאוד מאוד נמוך זה האזעקה
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.