צפייה בגרסה מלאה : החזרה לחיים - ריינג' רובר קלאסיק
זה לא קצר אבל זה לא פחות ממדהים. העריכה, כמות ההשקעה ברכב שכולו אכול סרטן. זה נראה כאילו קל ומפתה לתפוס איזה נבלה וליצוק אליה את כל הזמן שלך.
https://www.youtube.com/watch?v=bRs-4AXb9_U
באמת מרשים מאד, גם העבודה ובעיקר שיטת התיעוד.
ואכן, עד שלא קופצים ראש לבריכה ומפרקים רכב לגורמי גורמים אי אפשר להבין כמה עבודה יש בזה.
ואני מדבר מנסיון של CJ7, ג'יפונצ'יק קצר ופתוח, אולי רבע מכמות הפח בריינג' רובר. וגם פח אמריקאי טוב, מברזל, לא פח סנדוויץ' מלפפונים בריטי.
GodsFather
01-09-19, 16:54
מאידך, אתה בארץ ישראל והוא איפה...? אני רק יכול לנחש ששם קל יותר לעשות כמעט הכל...
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
מאידך, אתה בארץ ישראל והוא איפה...? אני רק יכול לנחש ששם קל יותר לעשות כמעט הכל...
Sent from my LON-L29 using Tapatalkלא רואה איך זה קשור לגיאוגרפיה.
אתה יכול להגיד שיש לו יותר זמן פנוי, סבלנות וכשרון ממני, אבל אין בסרטון שום דבר אקזוטי שאני לא יכול לעשות כי אני בישראל.
לעבור טסט במכה ראשונה :-)
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
boaz avrahami
01-09-19, 20:00
איך מבצעים תיעוד כזה?
מרשים באופן יוצא דופן
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
GodsFather
01-09-19, 20:06
לא רואה איך זה קשור לגיאוגרפיה.
אתה יכול להגיד שיש לו יותר זמן פנוי, סבלנות וכשרון ממני, אבל אין בסרטון שום דבר אקזוטי שאני לא יכול לעשות כי אני בישראל.זמינות חלקים? נגישות לבעלי מקצוע ואו ציוד ואו חומרי גלם בעלות נמוכה יותר?
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
שטויות. הכל זניח.
מה שצריך זה זמן פנוי, סבלנות, ורצון.
צריך המון זמן פנוי. ממש המון. ומשפחה סבלנית ותומכת.
בכל רגע בשיפוץ צפויה הפתעה אחרת. וברקע החיים צריכים להמשיך להתגלגל.
אתה יודע מתי תתחיל, אבל לעולם לא תדע מתי תסיים.
מה שבטוח זה שתהנה תוך כדי.
כמה כבר עולה היום ריינג קלאסיק שם, במולדת? זה פשוט נראה המון השקעה על משהו שהוא זמין יחסית במחיר זול. מילא סידרה 1/2 או משהו נדיר... אבל ליצוק כל כך הרבה שעות ובסוף לסיים עם ריינג סטנדרטי? זה הזוי בעיניי. ואני מודע ל:
125661
"שם" הם מתגאים על להציל מגריטה עוד ועוד רכבים מהתוצרת המקומית, פעם אפילו עשו איזה סקר וגילו שהרבה מאוד (אחוז די גדול) לנדרוברים מכל דור בתורו עדיין במצב נסיעה ואפילו במצב די טוב.
עוד אחד
https://youtu.be/lYH19A1AvII
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
"שם" הם מתגאים על להציל מגריטה עוד ועוד רכבים מהתוצרת המקומית, פעם אפילו עשו איזה סקר וגילו שהרבה מאוד (אחוז די גדול) לנדרוברים מכל דור בתורו עדיין במצב נסיעה ואפילו במצב די טוב.
עשו פעם בדיקה איזה רכב הכי ידיותי לסביבה, לצערי לא זוכר איפה ומה, הרעיון אבל היה לבדוק לא רק את צריכת הדלק וזיהום האויר בזמן נסיעה אלה את כל אורך חיי הרכב מרגע תחילת יצורו ועד שיורד מהכביש, הם הכניסו אפילו את עלויות הובלת המתכת למפעלים.
בקיצור, יצא שלנדרובר הכי ידידותי, פשוט כי הם נוסעים המון שנים לעומת רכבים מודרנים וחשמליים למשל שמתפגרים ויוצאים לגריטה ( + בעיית סוללות) אחרי לא הרבה זמן יחסית.
זה כי הם לא חישבו את כמות השמן שהכב מחדיר לקרקע בתקופת חייו ;)
סרט מדהים, 99% ממנו החלפת מתכת בנבלה.
אין שום הצדקה לפרויקט כזה, רק כתחביב של אדם עם שיגעון לריתוך.
אני אולי טועה אבל הוא לא מרתך כזה מדהים בעיניי
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
סרט מדהים, 99% ממנו החלפת מתכת בנבלה.
אין שום הצדקה לפרויקט כזה, רק כתחביב של אדם עם שיגעון לריתוך.
יש ועוד איך.
פשוט כי אין ולא יהיו עוד רכבים כאלו, בדיוק כמו שכל כמה שנים מפרקים סי ג׳יי/סופה ועוד, ובונים אותם בחזרה מהיסוד.
נדב ברור שצריך לשמור איזה אקסמפל של ריינג' רובר דורות קודמים.
הבעיה כאן שהוא התחיל מנבלה ממש רקובה, שלא נדבר בטח על כל שאר הבעיות שהיו, שהוא כן קצת מתייחס אליהן בקצרה, כמו רתמות החשמל שהוא שיפץ.
הכי אהבתי איך הוא מטפל בדיפ' האחורי הנוזל,החליף ביצה ואז ריתך, אחרי זה מילא נוזל, חיפש נזילות ושוב ריתך ושוב עשה גימור, עבודה יפה.
פרוייקט מדהים בהחייאת נבלה רקובה אין ספק. הוא ריתך עד הרגע האחרון כל מה שאפשר.
אני עדיין המום מהעריכה, מההשקעה, מהשיפוץ הבילתי אפשרי הזה.
WOW!!!!
ערן CJ
מדהים, איזו השקעה וכח התמדה.
איך עושים שהחלקים זזים כביכול מעצמם?
עשו פעם בדיקה איזה רכב הכי ידיותי לסביבה, לצערי לא זוכר איפה ומה, הרעיון אבל היה לבדוק לא רק את צריכת הדלק וזיהום האויר בזמן נסיעה אלה את כל אורך חיי הרכב מרגע תחילת יצורו ועד שיורד מהכביש, הם הכניסו אפילו את עלויות הובלת המתכת למפעלים.
בקיצור, יצא שלנדרובר הכי ידידותי, פשוט כי הם נוסעים המון שנים לעומת רכבים מודרנים וחשמליים למשל שמתפגרים ויוצאים לגריטה ( + בעיית סוללות) אחרי לא הרבה זמן יחסית.
קוראים לגישה הזו חישוב חתימה סביבתית.
היא לוקחת בחשבון את המוצר מהייצור, חיים וגריטה כמכלול שלם בהשפעתו על הסביבה.
ותיקון קטן..אך משמעותי:
לא הייתה התייחסות ללנדרובר אלא לרכבי SUV משנות ה-90 כי הממוצע חיים שלהם כמעט פי 3 מפרייבט ממוצע.
בינתיים יש כבר אמירות שהשתפרה יכולת גריטת הסלוללות למשל.
ד״א באותה דרך חשיבה הראו שלהחזיק בעיר כלב בגוגל בינוני+ ולהאכיל אותו במזון יבש, שווה ערך +\- לחתימה סביבתית של מכונית מיני (אתה בעצם מתפעל שדה קטן שמגדלים בו פרה, את הפרה צריך להאכיל, להפטר מהפסולת, להביא טרקטור לעיבוד הקרקע, בלבלה..).
Slowly..
GodsFather
03-09-19, 14:50
ואם אני מגדל פרה בינונית?
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
ואם אני מגדל פרה בינונית?
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
אני אומר בוא נאכל את הפרה ישר, ואת השאריות ניתן לכלב.
הרבה יותר יעיל.
Slowly..
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.