משה דניאלי
09-09-19, 19:31
שלום.
קוראנדו 2012 דיזל 4X4.
הגיר קרס אחרי כמה עשרות אלפי ק"מ שימוש ממש סביר ללא אתגרי שטח.
חקירה מהירה מעלה שכמעט כל גיר מהסוג הזה קרס בשלב מאד מוקדם של חייו והבעלים נאלץ להחליף או לשפץ בעלויות מטורפות.
אני אשמח למידע רלוונטי מכל מי שנתקל בתןפעה הזאת.
תודה.
קוראנדו 2012 דיזל 4X4.
הגיר קרס אחרי כמה עשרות אלפי ק"מ שימוש ממש סביר ללא אתגרי שטח.
חקירה מהירה מעלה שכמעט כל גיר מהסוג הזה קרס בשלב מאד מוקדם של חייו והבעלים נאלץ להחליף או לשפץ בעלויות מטורפות.
אני אשמח למידע רלוונטי מכל מי שנתקל בתןפעה הזאת.
תודה.