צפייה בגרסה מלאה : ג׳יפ קומפאס 2019 - ״חצאית פלסטיק״ בתחתית הרכב בחזית - משמעויות?
שלום
מתחבט לגבי רכישת הרכב , ב״מסגרת ההתחבטות״ אודה להתייחסויות באשר לרצועת פלסטיק בתחתית הרכב בחזיתו. על פניו , להבנתי, היא בעצם מצמצמת משמעותית את מרווח הגחון . בנוסף , אודה להתייחסויות לגבי מיגון התחתית המוצע להתקנה על ידי היבואן .
שבת שלום
נשמע כאילו אתה נעול דווקא על הרכב הזה ולא נמצא בהתלבטות לגבי איזה רכב לרכוש.
ספציפית לנושא שהעלת - בוודאי שכל חצאיות הפלסטיק מגדילות משמעותית את הסיכוי שתחזור בלעדיהן מהטיול - פגיעה בזווית הגישה ומרווח הגחון, סכנה מכל סלע, אבן או כל מכשול אחר מאלו שמאד נפוצים בנסיעת השטח (אפילו דיונת חול עלולה לסכן).
תבדוק שאין שם רדאר.
אם זה נשבר במחיר התיקון אפשר לקנות סופה.
אסף.
שלום. ראיתי שגם לסובארו פורסטר יש ״חתיכת״ פלסטיק קשיח בחזית הגלגלים הקדמיים. מגן פלסטיק זה להבנתי מקטין את מרווח הגחון . כיצד אם כך מתמודדים עם זה , אם בכלל?
הנתון של מרווח הגחון כבר משקף את הנקודות הנמוכות של הרכב, אם זה ביצת הדיפרנציאל, מגן טרנספר או חצאית פלסטיק. קשה לי להאמין שהרכב שטח דווקא חצאית קישוט (כנראה לטובת שיפור מבנה אווירודינמי) תהיה הנקודה הנמוכה ביותר ברכב.
לרוב הבעיה עם חצאיות אלו היא הפגיעה בזווית הגישה ולא במרווח הגחון.
כך או כך, זה כנראה פוגע ביכולות הנסיעה בשטח. יש רכבים שבהם ממילא מרכיבים כננת עוברים לפגוש מתכת ולכל החזית משתנה בהתאם. יש כאלו שלא מתביישים לוותר על קישוטים שאינם נחוצים, לא מכיר מה המצב ברכבים שציינת.
נשלח מהנייד
מדרכות צד, חצאיות פלסטיק וספויילרים נמוכים למיניהם הם רעה חולה של רכבי כביש-שטח המודרניים, שמשתדלים בכל כוחם להוכיח שמי שתכנן אותם חשב על הכל, חוץ מאשר על נסיעה בשטח.
אין טעם להשקיע זמן בפירוק שלהם - בנסיעת השטח הראשונה הם כבר ייפלו לבד...
כמו שאסף ציין, כן שווה לבדוק אם אין מאחוריהם איזה רדאר או מצלמה מטופשים במיוחד - כשזה מתנפץ על אבן תמימה, עלות ההחלפה אכן יכולה לקנות לך סיקס או סופה קומפלט.
בגראנד שירוקי יש אכן חצאית/ספויילר קדמי
בספר הרכב כתוב שמומלץ להסירה לפני ירידה לשטח - 4 ברגי פלסטיק.
אולי גם בקומס זה כך...
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.