התחברות

צפייה בגרסה מלאה : s-max לא ברור



sagi jimny
18-09-19, 12:46
שלום לכולם
מדובר ברכב פורד s-max, שנת 2013. מנוע 2000 סמ"ק 202 כ"ס ו30.6 קג"מ בהחלט לא רכב קטן אבל תמיד הרגיש חזק בכביש ולא היה חסר כוח.

הרכב עם 155,000 ק"מ, תמיד מטופל בזמן (לפני 5000 הוחלפו שמנים ופילטרים) ורק חלקים מקוריים.

כבר תקופה ארוכה שיש תופעה מוזרה אחרי תדלוק. צריך שלוש פעמים לתת סטרטר ארוך, רק בפעם השלישית לבסוף הרכב מניע וגם אז מגמגם למשך 30-60 שניות עד שמסתדר.
כמו כן בתקופה האחרונה הרכב לא סחוב טוב, לא מפתח כוח ותאוצה מעל ה3000 סל"ד. (טורבו נכנס לעבודה והשעון מראה שיש גדישה).

כמו שאמרתי הרכב שמור ומטופל, ולאחרונה הוחלפה משאבת דלק מקורית + צמת החשמל אך הבעיות עדיין קיימות: לאחר תדלוק + סחיבה.


אשמח לחוות דעת, או נקודות לבדיקה. ;)

פלג_
18-09-19, 15:02
גם אני חשבתי לקנות את הדגם הזה, לאחר מספר רכבים שראיתי הבנתי שזה רכב מאוד מאוד בעיתי.
אם זה בעיות עם הגירים הכפולים מצמדים, אומנם לא כמו של הפוקוס אבל גם להם לא חסר בעיות עם עלויות גבוהות מאוד, כיום זה אפילו למגיע לחצי ממחיר הרכב.
(בזמנו לפני שלוש שנים שחיפשתי כזה רכב המחיר היה סביב 130 אלף, כיום באזור ה 30)
מגדשי טורבו למנויים בעייתיים.

אתה מוזמן לחפש בקארספורום יש לא מעט שרשורים מזעזעים בעניין כולל עלויות החזקה.
בחלקם מדובר על המונדאו אבל זה בדיוק אותו דבר

אני לבסוף קניתי את הדגם שיצא לפני עם המנוע האטמוספרי 2008, שחוץ מזה שהוא היה מתוכנן מושלם מבפנים לא באמת נהנתי מימנו ואגב, היה די אמין יחסית.

asafpeleg
18-09-19, 17:00
זה אחלה אוטו ואם מטפלים בגיר לפי המלצת יצרן (שמן ומסנן כל 30,000) אז נותנים מענה גם ל"בעיה " הזאת, אפשר גם לבד ויש מלא סרטונים איך לעשות את זה.
משאבת דלק פחות בעייתית בדגמי הטורבו וגם כתבת שהחלפת. יכול להיות חיישן כזה או אחר. כבעלים לשעבר של S-MAX, ממליץ לך לגשת למוסך (לא חייב מורשה פורד), להתחבר למחשב לצורך דיאגנוסטיקה. המון אלקטרוניקה ומודולים שונים, צריך ללכת לאחד שיודע. לא ציינת מהיכן אתה, אם אתה דרומי אוכל להמליץ (וגם ממי להימנע).

sagi jimny
18-09-19, 19:39
גם אני חשבתי לקנות את הדגם הזה, לאחר מספר רכבים שראיתי הבנתי שזה רכב מאוד מאוד בעיתי.
אם זה בעיות עם הגירים הכפולים מצמדים, אומנם לא כמו של הפוקוס אבל גם להם לא חסר בעיות עם עלויות גבוהות מאוד, כיום זה אפילו למגיע לחצי ממחיר הרכב.
(בזמנו לפני שלוש שנים שחיפשתי כזה רכב המחיר היה סביב 130 אלף, כיום באזור ה 30)
מגדשי טורבו למנויים בעייתיים.

אתה מוזמן לחפש בקארספורום יש לא מעט שרשורים מזעזעים בעניין כולל עלויות החזקה.
בחלקם מדובר על המונדאו אבל זה בדיוק אותו דבר

אני לבסוף קניתי את הדגם שיצא לפני עם המנוע האטמוספרי 2008, שחוץ מזה שהוא היה מתוכנן מושלם מבפנים לא באמת נהנתי מימנו ואגב, היה די אמין יחסית.


לא מסכים. הרכב ממש לא בעייתי, ובקטגוריה שלו, עושה אחלה עבודה ואחלה ביצועים.

- - - Updated - - -


זה אחלה אוטו ואם מטפלים בגיר לפי המלצת יצרן (שמן ומסנן כל 30,000) אז נותנים מענה גם ל"בעיה " הזאת, אפשר גם לבד ויש מלא סרטונים איך לעשות את זה.
משאבת דלק פחות בעייתית בדגמי הטורבו וגם כתבת שהחלפת. יכול להיות חיישן כזה או אחר. כבעלים לשעבר של S-MAX, ממליץ לך לגשת למוסך (לא חייב מורשה פורד), להתחבר למחשב לצורך דיאגנוסטיקה. המון אלקטרוניקה ומודולים שונים, צריך ללכת לאחד שיודע. לא ציינת מהיכן אתה, אם אתה דרומי אוכל להמליץ (וגם ממי להימנע).

תודה רבה. מאזור ירושלים.
שכחתי לציין שהרכב עבר גם ניקוי מצערת. לא מופיעה שום תקלה. גם לא בסורק פשוט (בבית) וגם לא במוסך.

פלג_
18-09-19, 21:35
זה אחלה אוטו ואם מטפלים בגיר לפי המלצת יצרן (שמן ומסנן כל 30,000) אז נותנים מענה גם ל"בעיה " הזאת, אפשר גם לבד ויש מלא סרטונים איך לעשות את זה.
משאבת דלק פחות בעייתית בדגמי הטורבו וגם כתבת שהחלפת. יכול להיות חיישן כזה או אחר. כבעלים לשעבר של S-MAX, ממליץ לך לגשת למוסך (לא חייב מורשה פורד), להתחבר למחשב לצורך דיאגנוסטיקה. המון אלקטרוניקה ומודולים שונים, צריך ללכת לאחד שיודע. לא ציינת מהיכן אתה, אם אתה דרומי אוכל להמליץ (וגם ממי להימנע).

אתם הולכים נגד הסטטיסטיקה, לפני 4 שנים שחיפשתי רכב כזה, מתוך חמש רכבים כאלו ארבע מהם עברו החלפת מנוע/גיר/טורבו, ואני מדבר על רכבים באחריות.

תעברו על הפורומים (לא רק בארץ) ותבינו, בכל מקרה אם אתם נהנים מימנו מי אני.
לגבי ההמלצה למוסך, תודה אבל אני החלפתי את הפורד לא מזמן בסורנטו דיזל.
הפורד היתה במצב מושלם אני הייתי יד שניה.
היא הוחלפה לא בגלל שהיא צורכת דלק כמו הסוואנה שלי כי האוטו אצל אישתי והיא לא נוסעת הרבה.
אלה בגלל המזגן, זה היה בלתי נסבל.
ומה לא ניסיתי, הייתי אצל אנשי מזגנים, סגרתי עם בידוד את חלונות הגג אפילו ניסיתי לסגור את האחלק האחורי עם פרספקט ועדיין הילדים ואישתי היו חוזרים מכל סיבוב בשכונה רטובים.

בכל מקרה אתה יכול להעלות שם בפורום את השאלה, יש שם קצת ידע במקרה של הרכב הזה.

sagi jimny
19-09-19, 12:38
אם מדובר בתמורה הטובה ביותר או לא זה דיון לזמן אחר. בכל מקרה כרגע אשמח אם למישהו יש רעיון או נקודות שאולי פספסתי...

נדב ש.
19-09-19, 14:13
תבדוק שוב את משאבת הדלק, קו דלק, לחץ.

asafpeleg
20-09-19, 07:29
לא מסכים. הרכב ממש לא בעייתי, ובקטגוריה שלו, עושה אחלה עבודה ואחלה ביצועים.

- - - Updated - - -



תודה רבה. מאזור ירושלים.
שכחתי לציין שהרכב עבר גם ניקוי מצערת. לא מופיעה שום תקלה. גם לא בסורק פשוט (בבית) וגם לא במוסך.

שגיא,
סורק ביתי פשוט (שאני השתמשתי בו, לא רוצה להכליל) לא יודע לרדת לשכבות נמוכות. למשל: חיבור מצלמת רוורס לנורת אור רוורס מכבה את התאורה לאותו צד שחיברו- לא רואים בסורק ביתי. דוגמא נוספת מ S-MAX: החלפתי מתגי בקרת שיוט ואת ה CLOCK SPRING מתחת לכרית האוויר בהגה בידיעה שאצטרך ל"למד" את חיישן זווית ההגה את המרכז החדש- לא הצלחתי בסורק אוניברסלי, למרות שמותקנת בו תוכנה (גם) לפורד. קצת רחוק ממך, אבל במוסך פורד יד-מרדכי יש איש דיאגנוסטיקה טוב (שמבין מה הוא קורא) להבדיל משני מוסכי פורדבב"ש.

nir.samo
20-09-19, 09:47
רק באמת להבין זה תקלות Pxxx שסורק פשוט לא רואה בכלל ולא נדלקת נורה בדש אבל סורק ייעודי כן רואה?

Sent from my H3123 using Tapatalk

sagi jimny
21-09-19, 18:02
רק בשביל לסגור את השרשור (בינתיים - כרגע נמצא כיוון הגיוני בפורום אחר). fuel vapour valve

אז לכל מיש שיש קושי התנעה אחרי תדלוק..

https://www.youtube.com/watch?v=dGfxpjGZsRI

אבישאבי
04-08-22, 12:42
שלום שגיא , יש לי smax עם אותה בעיה , אפשר לדעת אם הצלחת לפתור את הבעיה ?

-->