צפייה בגרסה מלאה : רנגלר אנללימיטד - ספורט / סהרה / רוביקון - מה ההבדלים
שלום,
אשמח אם משהו יוכל לעשות לי קצת סדר לגבי דגמי האנלימיטד (ארוך),
מקריאה כאן בפורום אני מבין מה ההבדלים בין ספורט לרוביקון, (ומבין שהרוביקון הוא ה "קרבי" יותר)
אך מה ההבדל בין הסהרה לבין הספורט והרוביקון?
תודה
סהרה הוא רמת גימור עם הבדלים באיבזור פנים ועוד כמה עניינים קוסמטים... מושבי עור, מולטימדיה, עיטורים למינהם וכו'.. בדרך כלל מגיע עם ג'אנט 18" נוצץ. מכאנית הוא כמו הספורט
כמו שכתב יוני, ההבדל בין הספורט לסהרה היא ברמת האבזור בלבד (אין הבדל במפרט המכאני).
הרוביקון הוא כבר חיה שונה (מפרט מכאני משופר). מגיע עם סרני דנא 44 במקום 30 בספורט עם נעילות דיפרנציאל חשמליות (קידמית ואחורית) ועם ניתוק מוט מיצב (ברוביקון האמריקאי מגיע גם עם צמיגי שטח במידה 33״)
Sent from my iPhone using Tapatalk
שכחתי גם את הטרנספר עם יחס העברה המשופר 1:4.1 (באמריקאי)
Sent from my iPhone using Tapatalk
מכניקה משופרת (סרן קדמי חזק יותר, יחסי העברה קצרים יותר בסרנים ובטרנספר, נעילות, מוט מייצב קדמי מתנתק חשמלי) יש רק ברוביקון.
כל היתר (X, ספורט, סהרה וכו') הם רמות גימור למיניהן ומגיעות עם המכניקה הסטנדרטית.
רנגלרים JK ישנים בתחילת הייבוא לישראל (2008) הגיעו עם נעילה אחורית ומוט מייצב מתנתק חשמלי גם בדגם הספורט.
ב-JL יש עכשיו דגם חדש שקרא "מואב" (MOAB) שהוא בעצם רוביקון ברמת אבזור מקבילה לסהרה. כלומר כל המכניקה הטובה יותר לשטח + כל האבזור המצועצע לשופוני עירוני. בטח עולה הון.
איך לכל השדים והרוחות דגם שנקרא סהרה הוא המצועצע ?
איך זה לא דגם שמגיע עם צמיגי ענק לחול, משקפי אבק, מקום ל50 ליטר מי שתיה ואוהל בדואי מתקפל ?
איך לכל השדים והרוחות דגם שנקרא סהרה הוא המצועצע ?
איך זה לא דגם שמגיע עם צמיגי ענק לחול, משקפי אבק, מקום ל50 ליטר מי שתיה ואוהל בדואי מתקפל ?
פעם היה לסיטרואן דגם של דה שבו שנקרא סהרה,עם שני מנועים.
גם איתו לא הייתי נוסע לסהרה.
125893
פעם היה לסיטרואן דגם של דה שבו שנקרא סהרה,עם שני מנועים.
גם איתו לא הייתי נוסע לסהרה.
125893
למיטב זכרוני, סיטרואן היו הראשונים שחצו את הסהרה (עם b2). נראה לי שהדשבו היה עושה את העבודה גם כן (ויתכן שאף עשה...)
רכב נחשק...
Sent from my iPhone using Tapatalk
לא רע:
https://youtu.be/ENRFrK89uVE
פעם היה לסיטרואן דגם של דה שבו שנקרא סהרה,עם שני מנועים.
גם איתו לא הייתי נוסע לסהרה.
125893ראשית בל נשכח שמדובר ברכב שאחת מדרישות התכנון המקוריות היו לחצור שדה חרוש עם סל ביצים בלי שישברו....
שנית הסהרות המקוריות אכן היו עם שני מנועים ושקע במכסה המנוע הקידמי לגלגל החלופי.
גרסת ה 2x4 שנסעתי עליה דווקא היתה מאוד עבירה ,ביחוד בבוץ.
Sent from my LG-H990 using Tapatalk
פעם היה לסיטרואן דגם של דה שבו שנקרא סהרה,עם שני מנועים.
גם איתו לא הייתי נוסע לסהרה.
125893
מכיר את הדגם.
אני מוכן לשלם כדי לנסות לחצות איתו את הסהרה.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.