PDA

צפייה בגרסה מלאה : סדק במשולש פג'רו KING 2003



קוקו
03-10-19, 10:42
נמצא סדק במשולש תחתון בחיבור למוט מייצב (מקווה שהתמונה עלתה), ההתלבטות אם לרתך או להחליף את שני המשולשים בעלות של 3000 שקל כולל עבודה וברגים חדשים למשולשים :eek:

האם יש בעיה לרתך על הרכב (עם ניתוק מצבר?)

תודה
126017

ishc
03-10-19, 10:49
להחליף ונראה לי שכדאי לבדוק עוד הצעת מחיר, 3000 ש"ח לשני משולשים לא נשמע סביר.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

opl
03-10-19, 10:50
אם זה היה הרכב שלי - הייתי מרתך את זה בתוספת חיזוק.

סולי
03-10-19, 11:19
אם זה היה הרכב שלי הייתי מנתק את המוט מייצב (:

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

opl
03-10-19, 11:21
חסר תועלת בקדמי של קינג ואולי גם באחורי. מביא לנזקים.

קוקו
03-10-19, 11:23
להחליף ונראה לי שכדאי לבדוק עוד הצעת מחיר, 3000 ש"ח לשני משולשים לא נשמע סביר.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

70 שקל בורג כפול 4
200 כיוון פרונט
520 משולש כפול 2
1000 עבודה

גם אם אפשר להוזיל קצת זה עדיין המון כסף בשביל לטפל בסדק

נמרוד
03-10-19, 11:28
זה הסדק, מה שמסומן באדום?

126018

אם זה הכל, אז כמובן שלרתך, על הרכב. לפרק גלגל, לפרק את המוט ולהזיז אותו הצידה. לקחת שייבה רחבה ועבה כמה שיש בחנות חומרי בניין, ולרתך אותה היטב מסביב. אולי שתי שייבות משני הצדדים. ספריי צבע שחור ולהרכיב חזרה. זה תיקון הכי פשוט שיכול להיות, כל מוסך מדרכה או חבר עם רתכת מספיק טוב.

tallevi
03-10-19, 12:48
בהחלט, אין שום סיבה להחליף את המשולש בשביל זה, ריתוך פשוט וטוב וחזק וסע לשלום...


טל.

Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk

asafk
03-10-19, 13:24
ריתוך עם דיסקית חיזוק אחת יעשה את העבודה. שים לב לרתך את הסדק ריתוך מלא מצד אחד ואז לרתך את הדיסקית מצד שני.

ריתוך על הרכב - לאחר ניתוק מצבר פלוס וגם מינוס. ושים על הבולג'וינט והבוקסות (בקיצור כל מה שיכול להינזק מחום) סמרטוט רטוב.

אסף.

-->