PDA

צפייה בגרסה מלאה : תקלה טויוטה לאנדקרוזר



רונן בנדק
04-10-19, 15:49
הי, אשמח לחוכמת ההמונים. ברשותי טויוטה לאנדקרוזר 2008 ולאחר החלפת מסרק הגה, בוקסות למשולשים וגומיות נולדה בעיה שבסיבובים ארוכים לדוגמא בעליות במחלפים הרכב מזהה החלקה או אובדן אחיזה וה ABS נכנס לפעולה ומבצע עצירות שמטרתן השבת האחיזה כולל הדלקת נורית ההחלקה וצפצופים. הבעיה שלא היה אבדן אחיזה. בשטח הבעיה באה לידי ביטוי ברגישות יתר על מצע רך ושוב כניסה של ה ABS לפעולה הדלקת הנורית וצפצופי אזהרה. פעולות שנעשו מאז עם ובלי קשר, החלפה חוזרת של המסרק. החלפת כל המשולשים הקידמיים, החלפת צמיגים, כיוון פרונט (3 פעמים) כיול של החיישנים לאורך ההגה, כיול הגה. הבעיה נעלמה לתקופה מסויימת (רק על הכביש. בשטח עדיין היתה רגישות יתר) לאחר כיול וחזרה ביתר שאת. למעשה כרגע המצב ממש מקשה נסיעה בכבישים מפותלים עם פניות ארוכות. מספר מוסכים לרבות מוסכים של טויוטה ניסו למצוא את מקור הבעיה ללא הצלחה. מישהו נתקל במשהו דומה?

asafk
04-10-19, 20:03
נתקלתי במשהו דומה ברכבים אחרים, פעמיים.
בפעם אחת האשם היה בוקסות משולשים בלויות. החלפת הכל, נכון?
בפעם השניה הסיבה היתה.... תחזיקו חזק... מצבר חלש...

אסף.

איל מ
04-10-19, 21:27
בדוק חופש בנאבות/מייסבי גלגל.
לפעמים חופש שם יוצר קריאה לא נכונה של אחד מחיישני הabs כנגד הזר שלו. זה משגע את כל המערכת.

חנן-ג'יפולוג
04-10-19, 21:30
הייתי מתחיל מבדיקה בסורק, שכשההגה ישר והרכב נוסע בכביש ישר חיישן הזווית שלו מראה 0.

asafk
04-10-19, 21:32
בדוק חופש בנאבות/מייסבי גלגל.
לפעמים חופש שם יוצר קריאה לא נכונה של אחד מחיישני הabs כנגד הזר שלו. זה משגע את כל המערכת.נכון גם זה. היה כאב ראש רציני בגלל זה בגראנד של חבר.

אסף.

-->