רונן בנדק
04-10-19, 15:49
הי, אשמח לחוכמת ההמונים. ברשותי טויוטה לאנדקרוזר 2008 ולאחר החלפת מסרק הגה, בוקסות למשולשים וגומיות נולדה בעיה שבסיבובים ארוכים לדוגמא בעליות במחלפים הרכב מזהה החלקה או אובדן אחיזה וה ABS נכנס לפעולה ומבצע עצירות שמטרתן השבת האחיזה כולל הדלקת נורית ההחלקה וצפצופים. הבעיה שלא היה אבדן אחיזה. בשטח הבעיה באה לידי ביטוי ברגישות יתר על מצע רך ושוב כניסה של ה ABS לפעולה הדלקת הנורית וצפצופי אזהרה. פעולות שנעשו מאז עם ובלי קשר, החלפה חוזרת של המסרק. החלפת כל המשולשים הקידמיים, החלפת צמיגים, כיוון פרונט (3 פעמים) כיול של החיישנים לאורך ההגה, כיול הגה. הבעיה נעלמה לתקופה מסויימת (רק על הכביש. בשטח עדיין היתה רגישות יתר) לאחר כיול וחזרה ביתר שאת. למעשה כרגע המצב ממש מקשה נסיעה בכבישים מפותלים עם פניות ארוכות. מספר מוסכים לרבות מוסכים של טויוטה ניסו למצוא את מקור הבעיה ללא הצלחה. מישהו נתקל במשהו דומה?