צפייה בגרסה מלאה : הונדה CRV 2002 - הגבהה ומיגון
אהלן לכולם,
אז אחרי שנה וטיפה נפרדתי מהויטרה ברזנט שלי וקניתי CRV 2002.
אני יודע שזאת ירידה ברמת השטח , אבל עניין הנסיעות בכביש וגודל הרכב הכריעו. (אל דאגה הרכב נשאר בבית)
שתי שאלות :
1.אני שוקל למגן את הרכב מלמטה , האם מישהו מתעסק עם מיגון לרכב הזה ? גם קישורים מומלצים יתאימו פה.
2.האם קיימת בשוק הגבהה שניתן לרשום ברישיון ? מה עם הציריות ? להשאיר ככה או לשקול החלפה למחוזקות?
אודה לכל עזרה.
שנה טובה וגמר חתימה טובה,
אסף.
אתה מתכוון לרדת מדריכי עפר - קקל? איזה טיולים אתה חושב לעשות עם הרכב? הרי כתבת שהויטרה נשארת בביית...
נשלח מהנייד
אכן , הויטרה נשארה בבית והועברה לאחי.
המטרה היא שבילי קק"ל לרוב. אגן השמן נמוך כמו בפרייבט ולא כמו בויטרה, ולכן אני מעוניין למגן ולהגביה מעט.
boaz avrahami
17-10-19, 10:23
יקירי, זה פרייבט לכל דבר ועניין
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
איציק - 4X6ZH
17-10-19, 15:00
זה פרייבט מנייק !!
הדיפרנציאל האחורי הוא הנקודה הנמוכה של הרכב
עובי דופן הקייס ( הבית מאלומיניום ) הוא קצת יותר מנייר משומש .
ברגע שבקייס מקבל איזה שהיא פגיעה אתה בצרות
זה רכב שיש לא עבירות מדהימה
אבל בשלג !! ( לזה הוא מיועד )
נקודה מסוכנת נוספת זה כל מערכת הפליטה וגל ההניעה
זה פרייבט מנייק !!
הדיפרנציאל האחורי הוא הנקודה הנמוכה של הרכב
עובי דופן הקייס ( הבית מאלומיניום ) הוא קצת יותר מנייר משומש .
ברגע שבקייס מקבל איזה שהיא פגיעה אתה בצרות
זה רכב שיש לא עבירות מדהימה
אבל בשלג !! ( לזה הוא מיועד )
נקודה מסוכנת נוספת זה כל מערכת הפליטה וגל ההניעהכמה כאלו עברו דרכך אחרי שבדקו את ה"ג׳יפ״ החדש בשטח? .... ;-)
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
זה פרייבט מנייק !!
הדיפרנציאל האחורי הוא הנקודה הנמוכה של הרכב
עובי דופן הקייס ( הבית מאלומיניום ) הוא קצת יותר מנייר משומש .
ברגע שבקייס מקבל איזה שהיא פגיעה אתה בצרות
זה רכב שיש לא עבירות מדהימה
אבל בשלג !! ( לזה הוא מיועד )
נקודה מסוכנת נוספת זה כל מערכת הפליטה וגל ההניעה
בגלל נקודות התורפה (ובטוח שיש) אני מעדיף למגן את הרכב מלמטה ואם אפשר להגביהה אותו מעט אני אשמח.
משהו כזה
https://i.ebayimg.com/00/s/MTAyNFg1NzU=/z/zdsAAOSwRPhbimgN/$_86.JPG
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.