התחברות

צפייה בגרסה מלאה : נעילה אחורית איסוזו טרופר 2004 מנוע בנזין 2004



MSHTEIF
21-10-19, 12:12
שלום לחברי הפורום ! לחבר טוב איסוזו טרופר 2004 מנוע בנזין 3500 , בחג האחרון טייל איתנו והחל להתעניין בשיפור הרכב. הרכב ממוגן וסטנדרטי לחלוטין . שאלתי לפורום, מהם השלבים לפי סדר חשיבות לשיפור יכולת השטח של הרכב נעילה אחורית? (אם ניתן) הגבהות? לציין כי בשלב ראשון הוא החליף לצמיגי שטח מלא . קראתי בפורום שהגיר הוא בעייתי ומצריך גם הוא שינוי? תודה מראש לעונים

ishc
21-10-19, 12:37
מתקופת חיפושי הרכב שלי לטרופר משנת 2001 אין נעילה אחורית זמינה.
אפשר לחפש סרן של 99-00 את ולהתקין ARB או לעבור לסרנים של שנתון 98 ומטה ואז גם אפשר אוט'.
שווה לבדוק אולי לנעילות סטייל ARB יש היום פתרון בולט און גם לסרן הזה.
הרוב פשוט מתקינים קדמית אוט וסוגרים עניין.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

erezgur
21-10-19, 12:58
אם יש צמיגי שטח, אז הגבהה זה הדבר הראשון.
סבא טוב של קפיצים ובולמים.

האם הוא מרבה בטיולי עבירות קשה? טרופר ללא נעילה יעבור את כל מסלולי הטיול בארץ. רק או הוא מתרכז בשעשועי עבירות ויוסי עם כלים קשוחים ומשופרים כדאי להתחיל לחשוב על נעילה וכמו שצחי כתב - זה לא פשוט כן אין במלאי.

תזמין אותו להירשם לפורום, יהיה יותר קל להתייעץ ולקבל מידע....

נשלח מהנייד

נדב ש.
21-10-19, 13:02
מומלץ מאוד(אם לא חובה) קולר גיר ניפרד+וונטה ומחוון טמפ' גיר לדגם הבנזין כשלב ראשון, במיוחד כשמגדילים מידת צמיג ל 31.

כדאי להגביה.

לגבי נעילות יש היום הרבה מותגים סיניים שהם חיקוי של arb , פשוט כי arb לדגם הזה כבר לא קיים אז כמעט בילתי אפשרי למצוא, על הדרך בהתקנת הנעילה כדאי לשנות יחסי העברה לדגם של הדיזל 4.3 כדי להקל עוד על הגיר , בבנזין מגיע 4.1.

אופציה נוספת מה שצחי הציע, החלפת סרנים למודל הישן וככה תרוויח גם יחסים של 4.56 ואופציה לנעילות אוטומטיות.

raanan
22-10-19, 11:58
ההמלצה הכי חמה,
שיתחיל לטייל וילמד את מגבלות הטרופר (די גבוהות) איך שהוא, ובעיקר את המגבלות שלו כנהג.
כמובן שמומלץ לעבוד קורס הדרכה לנהיגת שטח ולהצטרף לטיולים עם רכבים ברמה שלו או פחות.

לגבי החלפת סרנים מהדגם הישן, אני לא ממליץ (גזירת צריות ).
במידה ובכל זאת מעוניין בנעילות, אזי אוטומטית קידמית לא סיפור יקר. אבל רצוי גם להתקין לוקרים.

חוץ מזה, שיתקין קולר גיר הכי גדול שימצא.
מוטות מקשרים מחוזקים להגה זה שיפור מומלץ וכמעט חובה.

בהצלחה
רענן

נדב ש.
22-10-19, 12:32
+1 למוטות הגה, שכחתי מיזה...

לגבי הקולר עדיף להתקין כבר עכשיו לפני שיתחילו צרות כשיתחיל לטייל.

לגבי הסרנים, לדעתי עדיפה ההצעה הראשונה שלי, יחסים של הדיזל, יש כאלה בערמות.
לגבי הסרנים של הדגם הישן יותר (98' ומטה) אז הקידמי לא שונה, האחורי כן שונה בציריות(הסרן מ 99' מקביל לדנה 60 בגודל), אבל לא שמעתי על שבירות באופן קיצוני.

MSHTEIF
22-10-19, 13:36
ראשית תודה לכל המגיבים !!! הבחור מאזור חוף הכרמל. האם יש מוסך אמין לביצוע השינויים הדרושים באזורו ?

-->