צפייה בגרסה מלאה : דיסקברי 3 בנזין או דיזל?
היי חברים.
אני בהתלבטות לגבי רכישת דיסקברי 3.
קראתי המון לגבי הבעיות שיש לרכב ונראה שרובן מתייחס למנועי הדיזל.
בהנחה שנדובר על רכב שלא ייסע הרבה מדי וכשהוא כבר נוסע, לא אכפת לי כמה דלק הוא צורך, האם כדאי לשקול את הבנזין?
אשמח לשמוע קצת השוואה לדיזל, יתרונות וחסרונות.
ואם כבר יש שרשור בעניין, מתנצל, לא ראיתי ואשמח להפניה.
תודה למתייחסים .
לירון
יש בארץ מעט מאוד בנזין, אם בכלל.
אסף.
ברוב הפורומים שאני מכיר בחול (אוסטרליה ודרא"פ יש רוב למנועי הדיזל. ייתכן ובגלל זה גם יש יותר מידע עליהם ועל תקלותיהם.
רוב דגמי הדיסקו 3 בנזין שווקו בארצות הברית.
כמו שאמר אסף, ספק אם יש בארץ דיסקו 3 בנזין.
רוב הבעיות של הדיסקו 3 הן במערכות האחרות ולאו דווקא במנועי הדיזל או הבנזין.
בארהב דווקא דגמי הבנזין מככבים כצפוי.
אסף.
לא מכיר פורומים טובים של לנדרובר שם.
התקלות הנפוצות הן בקומפרסור (בעצם נזילה קטנה בכריות אויר שגומרת את הקומפרסור) בבושינגים של הזרועות התחתונות, בגיר ותיבת העברה (ככה זה כשלא מחליפים שמן).... ובמנועי דיזל ה'ישן' ששובר קראנקים או של פורד ששובר סעפות פליטה (10,000 שח לצד, ויש 2 ).
אסף.
יש דיסקו 3 בנזין בארץ, יש גם 4, מכיר אישית, היה לשכן את ה 3 והחליף ל 4 בנזין.
לא ידוע על תקלות מיוחדות במנוע, וכמו שאסף רשם התקלות במערכות הידועות של מתלי האוויר וכו'.
בהנחה ואתה מזמין חלקים איכותיים מחו"ל אתה חוסך טון של כסף, לדוגמה משולשים תחתונים מחוזקים קומפלט סביבות 2000 שח לצד כשבארץ המקורי עולה כפול אם לא יותר בשביל ההשוואה.
יש בנזין - אבל בודדים. אגב, מי שאתה מכיר עם איזה מנוע בנזין?
אנימחושב שזה אוטו מצויין. אחזקה יקרה אבל כבר ניתן לקמבן הכל לבד - לא נורא. הבנזין למיטב הבנתי זול יותר לאחזקה.
מה שנכון לכל לנדרובר - אם אפשר להעמיד אותו כשמחכים שיגיע חלק מחו"ל, אפשר לחיות איתו....
אסף.
מצד אחד אני קורא על הבעיות ומצד שני רואה בעלי רכבים מחייכים. מנסה להבין לאיזה אחוז מהרכבים האלו יש באמת בעיות. לכולם /רובם, רק לאלו שלא טופלו טוב/ לאחוז נמוך?
למישהו יש נתונים או שאלו בעיקר תחושות בטן?
מצד אחד אני קורא על הבעיות ומצד שני רואה בעלי רכבים מחייכים. מנסה להבין לאיזה אחוז מהרכבים האלו יש באמת בעיות. לכולם /רובם, רק לאלו שלא טופלו טוב/ לאחוז נמוך?
למישהו יש נתונים או שאלו בעיקר תחושות בטן?זה פשוט לא סותר...
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
יש דיסקו 3 בנזין בארץ, יש גם 4, מכיר אישית, היה לשכן את ה 3 והחליף ל 4 בנזין.
לא ידוע על תקלות מיוחדות במנוע, וכמו שאסף רשם התקלות במערכות הידועות של מתלי האוויר וכו'.
בהנחה ואתה מזמין חלקים איכותיים מחו"ל אתה חוסך טון של כסף, לדוגמה משולשים תחתונים מחוזקים קומפלט סביבות 2000 שח לצד כשבארץ המקורי עולה כפול אם לא יותר בשביל ההשוואה.
אני חושב שזה מנוע ה 4 ליטר, לא התעמקתי...
בעיקרון המנוע פורד 6 צילינדרים שווק רק בארהב וקנדה, ה8 צילינדרים (מנוע יגואר כמו בריינג') זה מה שהיה אמור להגיע לארץ כמו לשאר העולם.
אבל לא בלתי סביר שבפועל הביאו דברים שונים ומשונים, וזה בלי לדבר על ייבוא אישי.
אסף.
מה עם RRS ? אותה פלטפורמה, מנוע בנזין....
אסף.
אתה בטוח שאתה פלטפורמה?
בריינג'ים היותר ישנים, הדרייבשאפט האחורי משתלב עם מנגנון שילוב מפוקפק. (אני לא זוכר אם זה ויסקוזי או משהו אחר, אבל יותר מזכיר את הג'יפונים). בכל מקרה בהם זה לא מנגנון טיפש "ברזל על ברזל".
דיסקברי 3/4 ו RRS אותה פלטפורמה. אולי בריינג' אין נעילה אחורית בכל הגרסאות, וגם קליפרים שלא מאפשרים לרדת לחישוק 17, ממש כמו בD3 בנזין.
אסף.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.