צפייה בגרסה מלאה : עזרתכם בבקשה מתלבט איזה sbs לקנות
שלום לכולם
כבר כמה חודשים שאני רוצה לקנות sbs. קראתי הרבה וחיפשתי הרבה וההתלבטות גדלה יותר
התקציב שלי הוא 35 אלף ש"ח - ניתן למתוח עד 40 אלף אם אמצא כלי שאפשר להגדיר אותו "מציאה" ( מבחינת מצב מכני, שעות, תוספות, מנוע וכו..
מטרת הרכישה היא טיולי שטח קלים (עם ילדים, חברים) לא מחפש עליות בזווית 90
הדגש הוא על כלי אמין - שלא ייתקע בכל טיול ויגמור כל סופ"ש במוסך, אבל מצד שני אני רוצה כלי חזק - שהכוח יהיה שם .. אי אפשר לדעת מתי אשתמש בזה... (אחיכם נוסע על gti ביום יום )
את החיפוש התחלתי אחרי rzr - ואז מגיעה ההתלבטות, אם לרכוש 800 זול - אפשר למצוא כלי במצב טוב בטווח המחירים 25,000 עד 30,000 ואת שאר הכסף להשאיר ליישור קו, טיפולים, ושאר עלויות האחזקה.
האם להשקיע קצת יותר ולהביא 900 ?
במהלך החיפושים ראיתי במחיר הזה ניתן לקנות גם ויילדקאט 1000 באותו שנתון ואפילו יותר.
ואם משתדלים אפשר למצוא קאן אם מווריק במחיר הזה .. (אבל סביר להניח במצב זוועה)
השאלה שלי , האם לעזוב את שאר הכלים ולהתמקד בחיפוש אחרי rzr ?
ואם רייזר, אז איזה רישוי לחפש ? ראיתי שיש כלים עם רישוי טרקטור , ורישוי חקלאי, ורישוי כביש ..
תודה מראש לכולם
בקצרה,
רייזרים למיניהם הם כלים ספורטיבייים, נהדר לתת בגז.
ריינג'ר מיול וכו הם כלי עבודה, מיועדים במקור לחוות וכו כלי עבודה נהדרים פחות לטיולים ארוכים. ייתרון עיקרי לחלקם יש ספסל ל3 נוסעים.
בחוץ מכל זה, רישוי חקלאי הוא לא לרכב אלא לבעלים!
אם אין לך אפשרות לרשום אותו כרכב חקלאי, היתרון הזה (=לא לשלם אגרת רישוי וביטוח מופחת) נעלם ברגע שאתה עושה העברת בעלות לשמך.
Sent from my LG-H930 using Tapatalk
חבר קנה rs800 סיני משומש עלה 30.
יתרונות: גיר ידני, 2 נעילות דיפ, חלקים זולים מעלי אקספרס
חסרונות: הגיר מחוספס, הרבה פחות משוייף מהרייזר, ביטוח יקר (כנראה גם לרייזר).
נראה לי מתאים למה שאתה צריך.
אני אישית לא סובל את הוריאטור של פולאריס אם כי לא נהגתי על דגמי הקצה הספורטיבים.
Sent from my H3123 using Tapatalk
אני בישורת האחרונה לרכישת רייזר, מצאתי כלי rzr800 משכן, לחצנו יד וכעת ממתין שהיורש יעבור טסט.
אחלוק את התובנות שלי מהחיפושים והחפירות שלי בחודשים האחרונים, בהתייחס לכלים הספורטיבים בסגנון רייזר ולא ריינג'ר:
בגדול אתה מחפש טרקטור משא, עד 2014 רובם טרקטור משא, מתי מעט בעלי רישוי טרקטור.
כלים מ2015 וצפונה מוגדרים כרכב שטח ברשיון ומותר להם רק לחצות כביש.
פירוט לא רע ניתן למצוא כאן:
http://mobile.dudasite.com/site/bambischool?url=http%3A%2F%2Fwww.bambisc hool.co.il%2Ftractor&utm_referrer=http%3A%2F%2Fwww.google.com %2F#2687
יתכן שבהמשך, כלים לפני 2014 יוסבו ברשיון לרכב שטח, לא ברור ואין תשובות מוסמכות ממשרד הרישוי.
כללית מייגע מאוד למצוא כלי משומש ראוי, רוב הבעלים הם לא מהסוג מעורר האמון או ילדים.
מומלץ ביותר לבדוק הכלי במוסך מתמחה, כי הכלים האלו יקרים לתיקון ורבים עברו חיים קשים ותחזוקה מינימלית.
נושא מחירים/מחירון פרוץ ויש פערים עצומים בין מחירון מוטו ללוי יצחק, המחיר שוק כנראה באמצע.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
הכוכב הכחול
25-10-19, 16:39
אחרי 3 מתלים קדמיים שבורים, אגזוזים מפורקים ועוד,
אני פחות ממליץ על ווילדקט..
RZR יעשה את העבודה כראוי. 900.
אומרים שה570 יותר אמין.
אבל גם יותר חלש..
boaz avrahami
25-10-19, 17:06
אני מתחבט מזה זמן בדיוק באותה השאלה ובדיוק באותו התקציב.
להבנתי ה 900 פחות אמין משמעותית מה 800.
אני חושב שרק פולריס באים בחשבון מבחינתי.
בנתאים אני עדיין מרסן את השד.
לדעתי יש הרבה זיופים בשעות המנוע המוצהרות
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
למה בועז אתה גם מתחיל לחפש???
בזמן האחרון אנשים מחפשים מיתר ויותר sbs
תשמע ה900 מבחינת מכלול הרבה יותר טוב מה800
אבל ה800 יותר אמין..
כמה דברים שחושב לדעת:
ביצה בעייתית ,נקודת התורפה שלהם,חשוב למצוא אחד עם מיגון גחון מלא
הילוכים צריך להעביר רק בעמידה מוחלטת זה לא רכב , אם תעביר בנסיעה תשמע בום הטרקטורון לא יגיב לגז נקרעה הרצועה
תבין זה טרקטורון אין אחד שלא ראה שטח והרבה..למה??כי זה המטרה שלו אבל מצד שני הוא גם עמיד לזה.
חשוב מי טיפל בו אחרון.
בגדול עדיף לנסוע על 2 על 4
ויש עוד שני מצבים לי אמרו להשתמש רק ב 4 על 4 המצב ביניים לא כזה מוסיף בשטח והוא מסכן את הביצה.
גילוי נאות..ליישם אחד כזה 2010, גם עם ילדים וטיולים קלים
אם יש לך שאלה אתה מוזמן לשאול.
Sent from my Redmi 6A using Tapatalk
הכוכב הכחול
25-10-19, 20:54
בגדול עדיף לנסוע על 2 על 4
ויש עוד שני מצבים לי אמרו להשתמש רק ב 4 על 4 המצב ביניים לא כזה מוסיף בשטח והוא מסכן את הביצה.
Sent from my Redmi 6A using Tapatalk
איזה סוג מתג יש אצלך?
דיפ' אחורי פתוח, דיפ' אחורי נעול, 4X4
126284
אגב, סליחה על שינוי נושא קטן.
בריינג'ר שלי הנורה במתג דולקת כל הזמן.
וזה נראה לי מוזר, אבל לא התעמקתי בזה אף פעם.
איך זה ברייזר?
Sent from my LG-H930 using Tapatalk
בלוח שעונים או במתג עצמו??
זה המתגhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20191025/952ec0e2068bbb1287c1f705430e63b2.jpg
Sent from my Redmi 6A using Tapatalk
אצלי, במתג עצמו יש אור כתום, כל הזמן דולק ללא קשר למצב המתג.
אחפש תיכף בספרים, יש לי user וגם workshop
Sent from my LG-H930 using Tapatalk
תתחדש
בעיית הביצה ברייזר 800 נפתרה מזמן , צריך לוודא שהוחלפו הברגים הבעייתים בביצה .
800 יותר אמין מה900 אבל הרבה יותר חלש , מומלץ לטפל במוסך טוב לפחות בטיפול הראשון כדי ליישר קו , רוב התקלות ברייזר 800 נובעות מטיפולים לא מקצועיים ותחזוקה גרועה.
תהנה .
תתחדש
בעיית הביצה ברייזר 800 נפתרה מזמן , צריך לוודא שהוחלפו הברגים הבעייתים בביצה .
800 יותר אמין מה900 אבל הרבה יותר חלש , מומלץ לטפל במוסך טוב לפחות בטיפול הראשון כדי ליישר קו , רוב התקלות ברייזר 800 נובעות מטיפולים לא מקצועיים ותחזוקה גרועה.
תהנה .
תודה על המענה ..
במה מתבטאת העדיפות של ה 800 ע ל 900 ? מה יותר אמין ? מנוע, מתלים , מכלול ? ושוב, הדרישה היא לנסיעות רגועות ( אני מקווה)
אני לא יודע כמה יותר חזק או יותר חלש ה 900 ו 800 , נסעתי פעם אחת על 800 ולי הרגיש שהוא חזק מאוד .. מעניין בכמה חזק ה 900 ...
לצערי, גם אני ״התחדשתי״ לאחרונה ב RZR 800 שנת 2014, מאותם הצרכים של אסף (הבן נוסע איתו לבית הספר האזורי).
הטיפול ב 800 הוא כל 100ש לעומת 50ש ב 900.
קשה מאוד למצוא כלי שמור עם שעות מנוע נורמאליות (פחות מ 400ש). צריך להיות עם יד על הדופק / כל הקודם זוכה...
Sent from my iPhone using Tapatalk
ה900 הוא הדגם הספורטיבי 900XP שדור ההמשך שלו הוא ה1000XP והטורבו בדגמים חדישים יותר
ה800 הוא הדגם הסולידי S , בהמשך יצא 900S(ב2015) , וכיום יש גם 1000S .
ככל שהמודלים חדשים יותר ההבדל בין דגמי הS לדגמי הXP משמעותיים יותר בייחוד בהספקים ובמערכת המתלים.
במודלים שאתם חיפשתם הספק המנוע ב800S כ54 כ"ס ו ב900XP כ88 כ"ס , הבדל משמעותי.
המנוע של ה900XP קצת איכזב באמינות והרבה מנועים נגמרו מהר מדי (כמה מאות של שעות ולפעמים אפילו פחות מ200 שעות) , ה800 לעומת זאת עם תחזוקה טובה יכול להגיע גם ל1000 שעות ללא בעיות .
ב2013-2014 יש גם הבדלים במערכת המתלים בהתאם לאופי של הכלים , ל2 הכלים בולמי פוקס אבל הבולמים של הXP משודרגים ביחס לS לא הבדלים תהומיים כמו במודלים החדשים.
כמובן שהבדלי הכוח גם הורגשו בעלויות התחזוקה , תדירות הטיפולים 50 שעות מול 100 ,וגם בתדירות החלפת חגורת ווריאטור שעולה המון כסף (כ1000 ש"ח) .
בקיצור תהנו מה800 ושמרו עליו , לדעתי ה800 הוא בחירה מעולה למטיילים רגועים.
ה900 הוא הדגם הספורטיבי 900XP שדור ההמשך שלו הוא ה1000XP והטורבו בדגמים חדישים יותר
ה800 הוא הדגם הסולידי S , בהמשך יצא 900S(ב2015) , וכיום יש גם 1000S .
ככל שהמודלים חדשים יותר ההבדל בין דגמי הS לדגמי הXP משמעותיים יותר בייחוד בהספקים ובמערכת המתלים.
במודלים שאתם חיפשתם הספק המנוע ב800S כ54 כ"ס ו ב900XP כ88 כ"ס , הבדל משמעותי.
המנוע של ה900XP קצת איכזב באמינות והרבה מנועים נגמרו מהר מדי (כמה מאות של שעות ולפעמים אפילו פחות מ200 שעות) , ה800 לעומת זאת עם תחזוקה טובה יכול להגיע גם ל1000 שעות ללא בעיות .
ב2013-2014 יש גם הבדלים במערכת המתלים בהתאם לאופי של הכלים , ל2 הכלים בולמי פוקס אבל הבולמים של הXP משודרגים ביחס לS לא הבדלים תהומיים כמו במודלים החדשים.
כמובן שהבדלי הכוח גם הורגשו בעלויות התחזוקה , תדירות הטיפולים 50 שעות מול 100 ,וגם בתדירות החלפת חגורת ווריאטור שעולה המון כסף (כ1000 ש"ח) .
בקיצור תהנו מה800 ושמרו עליו , לדעתי ה800 הוא בחירה מעולה למטיילים רגועים.תודה על ההסבר המפורט, עשה לי סדר.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.