PDA

צפייה בגרסה מלאה : רנג רובר differential assembil



4ryo
09-02-06, 17:53
האם ידועה למישהו כיצד ניתן לבטל חלק זה. ואם יש דרך לשפץ או קישור לאתר שיוכל לעזור בנושה ,תודה רבה.

ארז
09-02-06, 21:22
כתבת בעוד הודעה "בהמשך להודעה הקודמת מי יודעה אים ניתן לבטל חלק זה או לשפץ? תודה"

1 השאלה שלך מאוד לא מובנת, לפחות לי.....
2 אין צורך לפתוח הודעות חדשות באותו הנושא

נמרוד
10-02-06, 11:39
ואם ארז לא מבין על מה אתה מדבר...

differential assembly זה בעצם מכלול הדיפרנציאל (אני מנחש שמרכזי? או אולי קדמי או אחורי?) ואין לי מושג למה אתה מתכוון כשאתה רוצה לבטל אותו. תהיה חייב להיות הרבה יותר בהיר כדי שתוכל לקבל עזרה כלשהי.

4ryo
10-02-06, 22:50
אתה צודק אני היתקוונתי בשאלתי לנושה הבא viscous couplig והאם ניתן להפוך לנעילה מרכזית ידנית במקום חלק זה תודה

shacham_t
13-02-06, 21:45
אתה צודק אני היתקוונתי בשאלתי לנושה הבא viscous couplig והאם ניתן להפוך לנעילה מרכזית ידנית במקום חלק זה תודה


לי יש ריינג' קלאסיק 94' החלפתי לו את הטרנספר עם הנעילה בוויסקוזית לטרנספר עם נעילה ידנית בינתיים 3 שנים ללא שום בעיות.
התבצע אצל אלי שחר (תיקון הנעילה התקועה=לא ריאלי בישראל).
קח בחשבון אין ממש הבדל בשטח ,בבבוץ הנעילה האוטומטית אפילו טובה יותרבעיני לפחות.
לעומת זאת בכביש יש הרבה יותר רעש נסיעה מהטרנפר-התיבה של בורגוורנר
מאפשרת נסיעה שקטה וחלקה ללא כל הקלונקים למיניהם.
סה"כ לדעתי כל עוד התיבה + הנעילה מתפקדות ,עזוב את זה..........

שחם

עמי
13-02-06, 22:25
ובקיצור:

כן, אפשר להחליף טרנספר של BW (וויסקוזי - ללא נעילת דיפרנציאל) בטרנספר LT230 (גלגלי שיניים - עם נעילת דיפרנציאל).

לשפץ - לא יודע אם מישהו עושה את זה בארץ. קח בחשבון שלפחות באנגליה שיפוץ יחידה כזו יקר משמעותית משיפוץ טרנספר "רגיל".

-->