צפייה בגרסה מלאה : רנג רובר differential assembil
האם ידועה למישהו כיצד ניתן לבטל חלק זה. ואם יש דרך לשפץ או קישור לאתר שיוכל לעזור בנושה ,תודה רבה.
כתבת בעוד הודעה "בהמשך להודעה הקודמת מי יודעה אים ניתן לבטל חלק זה או לשפץ? תודה"
1 השאלה שלך מאוד לא מובנת, לפחות לי.....
2 אין צורך לפתוח הודעות חדשות באותו הנושא
ואם ארז לא מבין על מה אתה מדבר...
differential assembly זה בעצם מכלול הדיפרנציאל (אני מנחש שמרכזי? או אולי קדמי או אחורי?) ואין לי מושג למה אתה מתכוון כשאתה רוצה לבטל אותו. תהיה חייב להיות הרבה יותר בהיר כדי שתוכל לקבל עזרה כלשהי.
אתה צודק אני היתקוונתי בשאלתי לנושה הבא viscous couplig והאם ניתן להפוך לנעילה מרכזית ידנית במקום חלק זה תודה
אתה צודק אני היתקוונתי בשאלתי לנושה הבא viscous couplig והאם ניתן להפוך לנעילה מרכזית ידנית במקום חלק זה תודה
לי יש ריינג' קלאסיק 94' החלפתי לו את הטרנספר עם הנעילה בוויסקוזית לטרנספר עם נעילה ידנית בינתיים 3 שנים ללא שום בעיות.
התבצע אצל אלי שחר (תיקון הנעילה התקועה=לא ריאלי בישראל).
קח בחשבון אין ממש הבדל בשטח ,בבבוץ הנעילה האוטומטית אפילו טובה יותרבעיני לפחות.
לעומת זאת בכביש יש הרבה יותר רעש נסיעה מהטרנפר-התיבה של בורגוורנר
מאפשרת נסיעה שקטה וחלקה ללא כל הקלונקים למיניהם.
סה"כ לדעתי כל עוד התיבה + הנעילה מתפקדות ,עזוב את זה..........
שחם
ובקיצור:
כן, אפשר להחליף טרנספר של BW (וויסקוזי - ללא נעילת דיפרנציאל) בטרנספר LT230 (גלגלי שיניים - עם נעילת דיפרנציאל).
לשפץ - לא יודע אם מישהו עושה את זה בארץ. קח בחשבון שלפחות באנגליה שיפוץ יחידה כזו יקר משמעותית משיפוץ טרנספר "רגיל".
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.