צפייה בגרסה מלאה : תיקון פגוש קדמי אספיר לאחר תאונה
היי
היכן מתקנים?
יש המלצות באיזור המרכז ?
האם ניתן לתקן? נזק לא חמור במיוחד.
http://up419.siz.co.il/up1/mj3yj1ummge1.jpeg (http://www.siz.co.il/)
http://up419.siz.co.il/up3/nq5xjkmtutzz.jpeg (http://www.siz.co.il/)
לפח. יותר קל לקנות או לבנות חדש מאשר לתקן.
השאלה מה יותר זול
Sent from my Redmi 6A using Tapatalk
לפח. יותר קל לקנות או לבנות חדש מאשר לתקן.
לקנות חדש תמיד הכי קל,
השאלה היא מה העלות של התיקון לעומת ה3500 וצפונה של חדש....
למה לא לפנות לאספיר?
Sent from my iPhone using Tapatalk
אתה רק צריך למצוא מלחציים ענקיות..
Sent from my H3123 using Tapatalk
ברור שלתקן.
במקסימום זה לחתוך את הצד המעוך ולהעתיק מהצד התקין לצד העקום, לדעתי עבודה פשוטה.
אם לא מצאת מישהו במרכז שלח הודעה.
יכול להיות כדאי לנסות עם מברג רוסי
תספר לנו בסוף אם מצאת מי שיתקן, כמה עלה, וכמובן תמונות של התוצאה.
פיני שלחתי לך הודעה פרטית.
הייתי אצל כמה פחחים ומסגרים ,
חלק אמרו שלא מתעסקים חלק נתנו הצעת מחיר כדי שאלך ... (1500 +)
ניסיתי בכפר קאסם,
אחד הציע ב300 שקל אבל אמר מראש שהתוצאה לא חלקה וייראו את מכות הפטיש , אם אני רוצה אפשר בתוספת לעשות גם שפכטל... אבל אמר שבשטח זה לא מחזיק, מהתנודות והרעידות זה נופל בסוף.
לפח. יותר קל לקנות או לבנות חדש מאשר לתקן.
גם לדעתי. ליישר בוודאי שאי אפשר. אניי יישרתי טמבון שכולה קיבל זווית ולא נמעך כמו שלך. וזה היה גם לא פשוט, וגם לא חזר לזווית המקורית. תמיד יש איזה מימד שנשאר עקום.
הדבר היחיד שמתקרב ללהיות הגיוני, הוא מה שנדב הציע, וגם זה לדעתי יהיה יקר ועם סיכוי לתוצאה סופית לא משהו.
גם לדעתי. ליישר בוודאי שאי אפשר. אניי יישרתי טמבון שכולה קיבל זווית ולא נמעך כמו שלך. וזה היה גם לא פשוט, וגם לא חזר לזווית המקורית. תמיד יש איזה מימד שנשאר עקום.
הדבר היחיד שמתקרב ללהיות הגיוני, הוא מה שנדב הציע, וגם זה לדעתי יהיה יקר ועם סיכוי לתוצאה סופית לא משהו.
לא יקר בכלל(יחסית).
מסתבר שאנחנו מכירים את אותו חבר שמייצר טמבונים קסטום מייד, (שלחתי לו תמונה של הפגוש) נתן הצעה של סביב ה 700 ש"ח לתיקון שכולל חיתוך והעתקה מהצד השני.
ביצעתי בעבר תיקון דומה.
התגלגל אליי פגוש לאחר תאונה שירד מלנדקרוזר - ביצעתי יישור והתאמה להיילקס.
לקח זמן באמצעים ביתיים והתוצאה אכן לא מושלמת.
אבל מעל ומעבר לדרישות ההיילקס [emoji16]
תמיד אפשר לצבוע עם אחד מהמוצרים היותר עמידים ועבים שמשמשים לארגזים של טנדרים ולקבל גימור עמיד שיסתיר סימנים.
ביצעתי בעבר תיקון דומה.
התגלגל אליי פגוש לאחר תאונה שירד מלנדקרוזר - ביצעתי יישור והתאמה להיילקס.
לקח זמן באמצעים ביתיים והתוצאה אכן לא מושלמת.
אבל מעל ומעבר לדרישות ההיילקס [emoji16]
תמיד אפשר לצבוע עם אחד מהמוצרים היותר עמידים ועבים שמשמשים לארגזים של טנדרים ולקבל גימור עמיד שיסתיר סימנים.
יש לך אולי תמונה של איך יצא?
יש לך אולי תמונה של איך יצא?
לא משהו שאפשר לראות בתמונה.
אבל מוזמן לבוא לקפה ולהתרשם.
אשמח להפנות אותך גם לבעל מקצוע.
שולח פרטים בפרטי.
לא משהו שאפשר לראות בתמונה.
אבל מוזמן לבוא לקפה ולהתרשם.
אשמח להפנות אותך גם לבעל מקצוע.
שולח פרטים בפרטי.אל תצתנע.... אם זה הפגוש שראיתי אז הוא נראה מעולה, כולל הפתחים שעשית להייליפט.
נדמה לי שפרסמת אותו בעבר בפורום, לא?
נשלח מהנייד
אל תצתנע.... אם זה הפגוש שראיתי אז הוא נראה מעולה, כולל הפתחים שעשית להייליפט.
נדמה לי שפרסמת אותו בעבר בפורום, לא?
נשלח מהנייד
אכן פורסם בעבר אבל לא משהו שאפשר להעביר בתמונות.
לא את התיקון - הוא היה דיי דומה במצבו לפגוש שמופיע כאן.
Article: פרויקט: תושבות T להייליפט על פגוש ברזל
https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?share_fid=22239&share_tid=102637&url=http%3A%2F%2Fwww%2Ejeepolog%2Ecom%2F forums%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D102637&share_type=t&link_source=app
יש חבר מכפר קאסם. אם תרצה אקשר ביניכם
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
אשמח
יש חבר מכפר קאסם. אם תרצה אקשר ביניכם
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.