צפייה בגרסה מלאה : גנרטור נוזל דלק מהקרבורטור
זקוק ליעוץ. השאלתי גנרטור geko 6401. נוזל דלק מהקרבורטור מיד לאחר ההנעה מהמקום שמסומן באדום. כמו כן יש עוד חיבור שלא נוזל מסומן בירוק. האם אמור להיות חיבור בינהם? האם יש לסתום את היציאה שבאדום? https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191029/59704bffd706efae0e50d18e1c62b3b3.jpg
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
לא כ"כ הבנתי את כיוון התמונה, אבל חורים בקרבורטור נועדו לנקז מילוי יתר.
ככל הנראה נתפס המצוף או שהמחט לא אוטמת בעקבות לכלוך או יובש.
אתה יכול לפתוח את הכוסית ולראות מה קורה בפנים.
Sent from my LG-H930 using Tapatalk
לאחר בירור נראה שאתה צודק... זה כרגע לפי מה שהסבירו לנו בגלל הטילטולים במעבר או בגלל שהפעלנו עם פקק פתוח. כך או כך זה נפסק מהר, הבעיה היא שהגנרטור הזה עומד לפעול בעגלה תוך כדי תנועה והניקוז הזה הוא באותו צד של האגזוז. אני הצעתי להם לשים נר נשמה מתחת ככה שאפשר יהיה לראות במראה מתי נוזל הדלק. בינתיים הסתפקתי בצינור שמנקז לתוך כלי אם וכאשר ינזול.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
מה נר נשמה???
אם הוא הולך להיות מיטלטל ואתה מודאג מהצטברות דלק אפשר לשים צנרת דקה להוביל את השאריות למקום בטוח.
בדיוק כמו באופנועים טרום עידן ההזרקה.
אם כל זה באמת מפריע לך, לך על גנרטור סולר, אין לו קרבורטור.
Sent from my LG-H930 using Tapatalk
זה כי הגנרטור הזה לא מתאים לצורך שלך.
תרים צלצול למקסים.ג ( חפש בספר טלפונים במשרד) הוא יעזור לך....
מקסים לזכרוני הוא יועץ לא? הוא לא מחזיק פה כלים באיזה מחסן. בכל אופן העסק מנגן יפה וכמעט ללא שריפות
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.