צפייה בגרסה מלאה : הגבהה לרכב spaccer, יש למישהו נסיון?
שלום לכולם.
נתקלתי במרשתת באתר הזה:
https://www.spaccerisrael.co.il/
נראה פשוט וכנראה בהשקעה נמוכה.
יש למישהו ניסיון עם המוצר הזה?
איך זה משפיע על התנהגות הרכב בכביש?
תודה
Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
GodsFather
07-11-19, 21:35
שלום,
חיפוש בפורום יענה לך אבל הנה תקציר -
הגבהה מצריכה אישור על מנת שתהיה רשומה ברשיון.
ככל הנראה, לחברה הזו אין אישור כזה למעט לדגמי סובארו מהעבר, ולכן המתקינים לא יכולים לתמוך בך ולשתף פעולה חוקית.
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
השקעה לא נמוכה בכלל, להיפך, יקר יחסית למה שמקבלים.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
ספייסרים זו שיטה זולה להגבהה. המינוס שלה הוא שהיא מקטינה את מהלך הסגירה של המתלה אם לא מחליפים בולמים וכנראה תפגע בנוחות וביכולת של הרכב לספוג זעזועים.
בעיקרון הגבהה בעזרת ספייסרים לא חוקית בארץ, אבל יכול להיות שהחברה שמשווקת מצאה דרך לאשר אותם עם אישוריי ההגבהה. שווה לבדוק לעומק ולתחקר אותם בנושא.
ספייסרים זה פתרון לא רע בחלק מהמקרים ולא יקר.
ספיסרים של חברת spaccer זה פתרון יקר עבור ספייסרים...
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
אבדוק מולם בטלפון אבל מובן מהאתר שלהם שיש להם אישור ליותר מסובארו.
Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
מהאתר שלהם נראה שקהל היעד שלהם הוא רכבים פרטיים וג׳יפונים
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
ממה שהבנתי מהאתר שלהם הם מאושרים, נראה שההגבהה שלהם מאושרת לכל רכב כי הספייסר עצמו בא עם תקנים רציניים ומאושר ע"י מעבדות בגרמניה. הם גם ממליצים על מתקין שיריץ אותך את כל התהליך כולל כיוון (נראה לי גם רישוי). העיה היחידה היא שבמחיר של הגבהה לחמישה ס"מ כבר אפשר לקנות ערכות הגבהה של EFS נגיד שכוללת סט בלמים קפיצים.
בגלל שלחברה הספציפית לפחות ע"פ האתר שלהם יש רישוי להגבהה, זה פתרון סביר במידה ואין ערכת הגבהה רגילה (קפיץ+בולם) מאושרת לדגם שלך. שים לב שזה לא משפר את מהלך המתלה, וטיפה מקשיח את המתלים (לפעמים זה לכשעצמו לא רע בניסעה על כביש עם ג'יפ קופצני במקור). בקיצר אם יש ערכת הגבהה מאושרת אז יש יתרונות לה.
elephant man
10-11-19, 14:51
הספייסרים שלהם מותקנים בתוך הבולם ומגיעים מאושרים מראש (יצרן אירופאי עם תקינת TUV למוצריו).
וכמו שכתבו, לוקחים ממהלך הסגירה של הבולם.
בנוסף, בגלל אופן הפעולה שלהם, מחזיקים את הבולם במצב פתוח (שליש מהלך ראשון) ומגבירים את הבלאי.
הדיעות לגביהם ממי שהתקין (בעיקר סובארו) הן שאיכות הנסיעה המקורית נשמרת.
לגבי המחיר - לדעתי, מופרז מאוד בשביל ספייסרים. במיוחד בהתחשב בזה שבאותו המחיר, ניתן להחליף בולמים+קפיצים ולקבל מוצר שלם יותר.
ספייסרים זו שיטה זולה להגבהה. המינוס שלה הוא שהיא מקטינה את מהלך הסגירה של המתלה אם לא מחליפים בולמים וכנראה תפגע בנוחות וביכולת של הרכב לספוג זעזועים.
בעיקרון הגבהה בעזרת ספייסרים לא חוקית בארץ, אבל יכול להיות שהחברה שמשווקת מצאה דרך לאשר אותם עם אישוריי ההגבהה. שווה לבדוק לעומק ולתחקר אותם בנושא.
לא בהכרח.
ההגבהות הישנות של הפורסטר היו מבוססות על ספייסרים שהותקנו מעל הבולמים וגוף הרכב ישב עליהם.
זה לא שינה שום דבר במצב הבולמים.
מה שהשתנה היה מרווח הגחון וזוית זרועות הגלגלים שגדלו, והציריות שקצת "נעו" החוצה וקיבלו זויות גדולות יותר.
גוף הרכב תמיד יושב על התושבות/ספייסרים.
מה שיקבע האם יש בעיה/איכות ההגבהה, זה לאן מעוגן הבולם לאחר ההגבהה.
לנקודה המקורית או להארכה כלשהי.
לא בהכרח.
ההגבהות הישנות של הפורסטר היו מבוססות על ספייסרים שהותקנו מעל הבולמים וגוף הרכב ישב עליהם.
זה לא שינה שום דבר במצב הבולמים.
מה שהשתנה היה מרווח הגחון וזוית זרועות הגלגלים שגדלו, והציריות שקצת "נעו" החוצה וקיבלו זויות גדולות יותר.בקצרה לפי מקורות זרים, זה עובד נפלא, גם בדגמים הלפני אחרונים.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
יש בכל זאת מישהו עם הנסיון התקנה של הנ"ל?
מה שיותר מעניין אותי:
1. האם זה ישרוד שטח בינוני מינוס או שהולך להתפורר.מעבר לתגובות מאירופה בגין שימוש בערכה ברחבים מסחריים אין שום תגובות.
2. בכמה מושפעת איכות נסיעה בכביש בליפט מקסימלי שהם מאפשרים.
3. מה בדיוק כתוב ברשיון?עדיין "מותקנת ערכה עד 50 ".הרי זה ברור שבמתלי משולשים ערך ההגבהה הסופית הוא לא בדיוק עובי הספייסר...
תודה לעונים
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.