צפייה בגרסה מלאה : סימנים של שמן יבש במנוע
הרכב הואניסן מיקרה 2011, כאשר פותחים את הפקק של השמן רואים סימנים של שמן יבש ו"דבוק" על המכלולים.
אותו הדבר גם על המדיד, זה בצבע חום דבש..
הרכב של אישתי והוא "טופל" עד היום במוסך שאני לא באמת יודע מה עשו ואיך עשו.
כמו כן נראה שיש ירדה של שמן לאורך זמן.
אשמח לרעיונות ועצות
תודה!
נראה ככה?
126508
כן, בדיוק.
זרחני משהו...
Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
איציק - 4X6ZH
27-11-19, 06:59
מנוע שלא מחליפים שמן
מנוע שנעשה שימוש בשמן מנוע לא מתאים
מנוע שמערכת הנשמים סתומה
מנוע שעובד שעות רבות בסרק ( חברות שמירה הנהג יושב ברכב עם מזגן עובד )
מנוע שיש לו משקעי בוצה וכבר עבר ניקוי חלקי
בקיצור זה מצב לא טוב
פתרון שלפעמים עובד לא רע . להתחיל להחליף שמן במרווח זמן קצרים ( כל 2500 -5000 קמ )
כל החלפה להחליף גם מסנן שמן
לא להכניס לשמן כל מיני תוספים לניקוי בוצה
ניקוי מהיר יגרום לסתימה במעבר שמן כל שהוא וזה יהיה סוף המנוע
איציק
מנוע שלא מחליפים שמן
מנוע שנעשה שימוש בשמן מנוע לא מתאים
מנוע שמערכת הנשמים סתומה
מנוע שעובד שעות רבות בסרק ( חברות שמירה הנהג יושב ברכב עם מזגן עובד )
מנוע שיש לו משקעי בוצה וכבר עבר ניקוי חלקי
בקיצור זה מצב לא טוב
פתרון שלפעמים עובד לא רע . להתחיל להחליף שמן במרווח זמן קצרים ( כל 2500 -5000 קמ )
כל החלפה להחליף גם מסנן שמן
לא להכניס לשמן כל מיני תוספים לניקוי בוצה
ניקוי מהיר יגרום לסתימה במעבר שמן כל שהוא וזה יהיה סוף המנוע
איציק
כדאי במצב כזה לעשות flush לשמן מנוע?
התהליך של החלפה כל 5000-2500 בסופו של דבר ינקה גם את המדיד או שכדאי להחליף ?
תודה על המידע
איציק - 4X6ZH
28-11-19, 16:58
FLUS הוא בסופו של דבר איזה חומר ניקוי
חזק יותר משמן מנוע
שמן מנוע הוא בין כלל התפקידים שלו זה לנקות את חלל המנוע
במנועים של היום יש הרבה מעברי שמן קטנים קל מאד לסתום אותם
למשל קדח ניקוז שמן של מחזיר שמן כל שהוא.
סתימה בקדח הניקוז ויש לך נזילת שמן ממחזיר השמן ( גם החלפת המחזיר לא תפסיק את הנזילה )
מאחר ואתה לא הולך לפרק את כל המנוע
תסתפק החלפת שמן מנוע
אתה מנסה להתקלח בלי להוריד את הבגדים
איציק
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.