PDA

צפייה בגרסה מלאה : חום מנוע וחיישן חום בwj 2000



lizard
27-11-19, 07:25
יש לי בעיה שהמנוע כביכול לא חם מספיק. הוחלף טרמוסטט ל92 מעלות. בנסיעה הטמפ בשעון יחסית נמוכה. כך גם בסורק odbii.

התא מנוע חם. מאוד.
יכול להיות שהחיישן דפוק? זה משהו שיכול לקרות?

תודה

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

boaz avrahami
27-11-19, 07:44
בתור התחלה תוודא שלא חסר לך נוזל קירור באופן חמור.
החישן קורא חום באמצעות הנוזל.
אין נוזל = אין קריאה או קריאה מזייפת


Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

Gershon
27-11-19, 13:10
יש לי בעיה שהמנוע כביכול לא חם מספיק. הוחלף טרמוסטט ל92 מעלות. בנסיעה הטמפ בשעון יחסית נמוכה. כך גם בסורק odbii.

התא מנוע חם. מאוד.
יכול להיות שהחיישן דפוק? זה משהו שיכול לקרות?

תודה

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

1.התנגדות חיישן טמפרטורה-מנוע קר?
2.התנגדות חיישן טמפרטורה-מנוע חם?
3.תתקשר אלי

lizard
27-11-19, 13:17
בדקתי חום של הרדיאטור. בכניסה 72 ביציאה 59. השעון מראה 70.
מערכת קירור יעילה מידי[emoji2369][emoji2357]

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Gershon
27-11-19, 15:09
בדקתי חום של הרדיאטור. בכניסה 72 ביציאה 59. השעון מראה 70.
מערכת קירור יעילה מידי[emoji2369][emoji2357]

Sent from my SM-G930F using Tapatalk


תתקשר אלי

boaz avrahami
27-11-19, 16:39
תתקשר לגרשון.
יש סודות שאסור לו לגלות לציבור


המספרים שלך מיכה לא מתאימים לטמפ הטרמוסטט אבל אם לדעתך זה בשל יעילות יתר אז בסדר.
לי נשמע שיש בעיה של טרמוסטט פתוח

Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

נדב ש.
27-11-19, 17:42
התא מנוע חם. מאוד.
יכול להיות שהחיישן דפוק? זה משהו שיכול לקרות?

תודה

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

כן.

asafk
27-11-19, 23:52
ההפרש טמפ' על הרדיאטור גדול מדי.
תרמוסטט תקין לא אמור לאפשר את זה.
האם המניפה עובדת במצב הזה?
האם יש לחץ מורגש במגע יד בצינור בין התרמוסטט לרדיאטור במצב הזה?

אסף.

lizard
29-12-19, 15:28
טוב יש התפתחות.

לפני כמה ימים נסעתי עם הרכב בבוקר למוסך. היה קר והפעלתי את החימום. בחזרה, בלי להפעיל את החימום שמתי לב שהטמפרטורה של המנוע, שהייתה על 70 עד אותו זמן, עולה ל88-89 מעלות (הרכבתי ODBII כדי לקבל מספר ולא מחוג). על פניו הכול הסתדר. זאת הטמפרטורת עבודה של הרכב.

האם יכול להיות שהשימוש בחימום עשה משהו?
במוסך המכונאי הראה לי איפה החיישן יושב ויש מצב שהזזתי קצת חוטים. שום דבר לא נראה רופף או קרוע. יכול להיות שיש בעיה עם המגעים?


בכל מקרה, נראה שזה עובד. היום בדרך לטסט החוזר (כן, העברתי את הרכב לבד טסט. לא כזה נורא) המחוג טמפרטורה הראה טמפרטורה נכונה של 89-90 מעלות.


יש תובנות?

-->