צפייה בגרסה מלאה : כבל התנעה - 4AWG מספיק
נפל לידי כבל של 4AWG, עכשיו שיש משלוח חינם, זה רק לקנות קרוקודילים.
מספיק עבה או לחכול ל 2AWG או אפילו 1AWG.
אם לא מתאים לרכב דיזל, לפרייבט יספיק?
תודה
לדעתי יספיק בלי בעיה.
השאלה איך אתה מחבר את הקרוקודילים.
תלוי בקרוקודילים שאמצא. לא תהיה לי בעיה ללחוץ סופית או כל דבר אחר.
שתי אופציות שנראות לי סבירות
https://www.amazon.com/gp/product/B078K1L31N/ref=ox_sc_act_title_1?smid=AP09GU0DEQP81&psc=1
https://www.amazon.com/gp/product/B01EXIKI5G/ref=ox_sc_act_title_2?smid=AMONL1PL3E9UM&psc=1
חנן-ג'יפולוג
28-11-19, 16:04
זה פחות מגבולי, לדעתי.
2 או פחות.
אם זה כבל מעולה - נחושת טובה בלבד - זה מספיק לרוב המכוניות לסטרטר קצר.
אבל עדיף לא יותר מ 3-4 מטר.
אסף.
כבל Tinned Copper של Weico מתאים לטמפרטורה של עד 105 מעלות.
מסתבר שטעיתי קודם בחישוב, אז חשבתי מחדש: כבל של 3 מטר ב 450A
על 13.5V, מפל המתח יהיה 2.2V מה שמוריד אותי ל 11.3V.
זה גבולי וירדתי מהנושא.
אבל גם שאלת לגבי פרייבט ושם זה ממש לא קרוב ל450 אמפר.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
נכון, שם יורד בערך 1V. אבל השתפנתי ברגע האחרון.
אגש אחרת... קוקודילים אתה גם ככה תקנה. כבל 4 יש לך כבר ביד. תחבר ותעשה ניסוי על הדיזל שלך כשמצבר הרכב מנותק... לא יעבוד - תזמין כבל מתאים
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
כשהמצבר מנותק זאת לא חוכמה.
הבעיה היא כשמחובר מצבר ריק ששותה את כל המיץ חשמל.
אני נגד השיטה הזו, ברכבים כבדים כמו הטנדרים שלנו, הדיפנדר וכו אני מחבר את הכבלים לכבלי הרכב המת ומנתק את טרמינל מפלוס המצבר הגוסס. נכון שבדיפנדר זה הרבה יותר קל כי מחברים אחרי הברז חשמל כשהוא במצב כבוי אבל בשאר הרכבים זה רק עניין של מפתח פתוח/רינג. סיכויי ההצלחה עולים ומשך הסטרטר מתקצר.
חשמל זאת אבקה! לא מיץ...
עכשיו אתם יכולים להמשיך להתווכח על עוביים ואורכים.
מצד שלישי, לא ברורה לי על מה כל המהומה.
כמה כבר עולים כמה מטרים של כבל בעובי הנכון?
גם ככה ההשקעה האמיתית היא בשני זוגות קרוקודילים טובים.
כאלו עם קפיץ בן זונה שמחזיק את השיניים של הקרוקודיל כמו שצריך
ונותן מגע טוב על הקטבים גם אחרי שנתיים ועשרות התנעות.
איתי
חשמל זאת אבקה! לא מיץ...
כנראה שחשמל זה גם אבקה וגם מיץ!
https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%95%D7% AA_%D7%92%D7%9C-%D7%97%D7%9C%D7%A7%D7%99%D7%A7
עזוב. זה בולשיט של מהנדסים.
מתי התחשמלות לאחרונה?
אומר לך, אבקה!
מכיר אותו מאז שהייתי בן 5...
ואם כבר אתה מתעסק בשטויות, אולי תחזור לשרשור המפגש ותתן לנו כבר לוקיישן?
רוצים להתחיל לתכנן מסלול.
איתי
אם כבר דיברנו על הקרוקודילים שבקצה, והמגעים הבעייתיים.
אני הוספתי לכל תמסח, לידית הפנויה, עוד כבל דק יותר באורת של כשלושים סנטימטרים עם תנין קטן (כמו אלו של הבוסטרים).
הם משמשים גם בשביל להגדיל את שטח החיבור ברכב (כל חיבור הופך לחיבור כפול) וגם כדי להיות מסוגל להניע אופנועים (שם אין מקום לתנינים הגדולים).
הדגמתי לחברים כמה פעמים איך אותו כבל, לא מצליח להתניע רכב מת עם חיבור יחיד, לעומת הקלות התנעה של החיבור הכפול.
ממש מומלץ (כמובן שזה אומר יתר זהירות בחיבור כדי למנוע ממיץ להשפך, ומאבקה להתפזר...).
חשמל זאת אבקה! לא מיץ...
עכשיו אתם יכולים להמשיך להתווכח על עוביים ואורכים.
מצד שלישי, לא ברורה לי על מה כל המהומה.
כמה כבר עולים כמה מטרים של כבל בעובי הנכון?
גם ככה ההשקעה האמיתית היא בשני זוגות קרוקודילים טובים.
כאלו עם קפיץ בן זונה שמחזיק את השיניים של הקרוקודיל כמו שצריך
ונותן מגע טוב על הקטבים גם אחרי שנתיים ועשרות התנעות.
איתי
מנסיון, חשמל זה אבקה, במכרות ברזל שהאבק שם בצבע אדום, כמות
החשמל הסטטי היא פסיכית. אז אבקה.
בקשר לכבל, אין שום בעיה לקנות כבל, כל הדיון קרה בגלל שמצאתי
שני גלילים חדשים דנדשים של 4AWG באורך 100FT שהזמינו בטעות
ואין להם שימוש. אחרי שהגעתי למסקנה שהוא לא מספיק עבה
החלטתי לחכות שיטעו שוב עם כבל יותר עבה או שאקנה בהזדמנות.
יש כבלים בכל אחד מהרכבים, חשבתי לחדש. יחכה קצת עד שתהיה
הזדמנות אחרת.
אם יש לך כזה אורך, פשוט תשים כבל כפול בכל
קוטב. אפילו בחשמל זה תקני.
בהצלחה.
איתי
אפשר לנתק את המצבר הריק להתניע ואז לחבר מחדש
- - - Updated - - -
ואם כבל 4awg לא מספיק אפשר לחבר שניים במקביל. פחות אלגנטי אבל אפשרי.
הכל תלוי...
אם אתה רוצה לספק דרכו את כל זרם ההתנעה, כי המצבר שלך מת או לא קיים, אז זה גבולי עד לא מספיק.
אממה...
אם המצבר שלך תקין ורק סבל מפריקת יתר, אז חבור עם כבל כזה, המתנה של כ-10 דקות כאשר המנוע של הרכב הטוען מונע, יגרום לטעינת המצבר שלך והוא זה שיספק את עיקר הזרם והכבלים יהיו מסלול "הבוסטר".
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.