התחברות

צפייה בגרסה מלאה : ניסאן פאתפיינדר מושך הילוכים



dotanwein
29-11-19, 13:28
שלום.

אחרי סאגה ארוכה שכללה שיפוץ מנוע, אינג'קטורים והחלפת טורבו יש תחושה שהרכב מושך הילוכים. ברמה כזו שכבר נגמר לו האויר (בערך 3500), ואז מוחלף ההילוך.

כל הטיפולים הגדולים שהוזכרו היו בהמשכים, לא בבת אחת. התופעה התחדדה אחרי החלפת הטורבו.

חוץ מזה, נוסע טיל.
יש כיוון ?

תודה,
דותן



Sent from my SM-G970F using Tapatalk

uzik
01-12-19, 08:07
היתה לי תופעה דומה,
היה צורך בהחלפת הריליי של הטורבו.
עלה 1800 ש"ח , בחו"ל מחיר החלק 60$

dotanwein
01-12-19, 21:26
תודה !

יש מצב שאתה שולח קישור ?
איזו שנה הרכב שלך ?
בשלי, 2006, הפיקוד הוא מכאני לדעתי.

תודה

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

assafy
01-12-19, 23:00
זה לא רציני.
גם לי בפאת'פיינדר 2007 הטורבו לא עבד בגלל קרע בצנרת הוואקום של הבקרה שלו. בגלל שלמנוע אין כח אז לוחצים חזק על הגז ובתגובה גם הגיר מושך את ההילוכים אבל הרכב לא נוסע כמו "טיל", הוא נוסע כמו סמרטוט ומאיץ מאוד לאט.
אני הייתי מהמר על בעיה במחשב או מוח הגיר אבל אתה צריך איבחון מקצועי.

uzik
02-12-19, 09:28
[QUOTE=dotanwein;868231]תודה

היה לי 2008
ולא מצאתי קישור לעזור לך
אבל במוסך ניסן מייד איבחנו זאת
אתה יכול לבקש דיאגנוזה בתשלום ולהביא את
החלק לבד

עפר ג
02-12-19, 16:04
תבדוק אם הטורבו שלך מנוהל ואקום או יוניט אלקטרוני. לדעתי ואקום. לפני שהולכים על בדיקות מעמיקות הייתי בודק בריחות אוויר מהצנרת גומי מהפילטר אוויר ועד הכניסה לבית מצערת. כולל בנדים משוחררים. תבדוק גם דליפות באינטרקולר, ידוע לשמצה בכל רכבי הניסאן. כל בריחה קלה משפיעה על הסחיבה ויכול להיות שהמנוע צריך סל"ד גבוה יותר כדי לקבל את הכח שהוא צריך ואז בסל"ד גבוה אתה מרגיש שנוסע כמו טיל. אחרי שתשלול את זה תמשיך הלאה לבדיקות גיר וכו.
ואם כבר אז שאלה, בנסיעה ללא עומס כמו ירידה קלה במהירות שיוט התופעה עדיין קיימת או שמחליף כרגיל? אם עדיין קיימת בטל מה שכתבתי. אם מתנהג כרגיל זה מחזק את דברי

Sent from my SM-A720F using Tapatalk

dotanwein
02-12-19, 16:36
תבדוק אם הטורבו שלך מנוהל ואקום או יוניט אלקטרוני. לדעתי ואקום. לפני שהולכים על בדיקות מעמיקות הייתי בודק בריחות אוויר מהצנרת גומי מהפילטר אוויר ועד הכניסה לבית מצערת. כולל בנדים משוחררים. תבדוק גם דליפות באינטרקולר, ידוע לשמצה בכל רכבי הניסאן. כל בריחה קלה משפיעה על הסחיבה ויכול להיות שהמנוע צריך סל"ד גבוה יותר כדי לקבל את הכח שהוא צריך ואז בסל"ד גבוה אתה מרגיש שנוסע כמו טיל. אחרי שתשלול את זה תמשיך הלאה לבדיקות גיר וכו.
ואם כבר אז שאלה, בנסיעה ללא עומס כמו ירידה קלה במהירות שיוט התופעה עדיין קיימת או שמחליף כרגיל? אם עדיין קיימת בטל מה שכתבתי. אם מתנהג כרגיל זה מחזק את דברי

Sent from my SM-A720F using Tapatalkנראה לי שממהר קצת יותר להוריד הילוכים לבלימה, אם לזה התכוונת.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

-->