shai_al
29-11-19, 13:36
שלום לכולם,
אשמח לעזרתכם לפני קניית רכב. בשלוש השנים האחרונות נסעתי על פורסטר שעשה עבודה טובה גם בכביש וגם בשטח. כמובן שבגלל מספר סיבות ידועות הוא לא הרכב שטח המושלם אבל עדיין הצליח לקחת את המשפחה למקומות יפים וגם דרך מסלולים טכניים.
מעוניין כרגע להחליף את הרכב למשהו אחר. להלן התשובות לשאלות הנדרשות.
1. תקציב: עד 200 אלף שקל פלוס מינוס כולל שדרוגים נדרשים לצורך שיפור יכולות שטח. מסוגל לשאת בהוצאות חד פעמיות נדרשות.
2. גודל: אנחנו משפחה של 4 נפשות. שני הורים ושני מבוגרים. מעונין גם בתא מטען יחסית נוח כך שלדוגמה רנגלר קצר או לנדקרוזר קצר נראים לי קטנים מדי לצרכים שלנו.
3. נסיעה: הרכב ייסע לא יותר מ 15-20 אלף קילומטר לשנה רובם על כבישים. אנחנו עושים מספר טיולי שטח בשנה, כ 5-6 טיולים של יומיים ועוד כ 8 חד יומיים.
- הרכב גם משמש אותי לנסיעה קצרה (רבע שעה) יומיומית למשרד ופעמיים שלוש בחודש נסיעה של כשעה לבקר משפחה וחברים. אין בעיה להתמודד עם ימים שבהם הרכב יצטרך להיות במוסך.
- כל התחזוקה תתבצע במוסכים
- מקום מגורים בתל אביב
4. אופי שימוש: בטיולים שעשינו עד היום יצא לנו להתמודד לא מעט גם עם שטחים טכניים ומדרגות. מטיילים לרוב עם קבוצת חברים שלכולם רכבי שטח (רנגלר, פורסטר, לנדקרוזר).
5. העדפות: אין לי זמן לצערי להתעסק ברכישת רכב משומש ולכן מעוניין ברכב חדש.
6. ממה שבדקתי עד עכשיו נראה שפורסטר חדש זו הבחירה הטובה ביותר בהנתן כל מה שרשמתי למעלה.
- האם לדעתכם יש אופציה אחרת שכדאי לשקול?
- בהנחה שהולכים על הפורסטר האם יש הבדלים משמעותיים מבחינת יכולות שטח בין הדגמים השונים?
- האם את הפורסטרים החדשים ניתן להגביה ולהחליף לצמיגי AT כמו בדגמים הקודמים?
- האם בגרסת ה 2020 מתוכנן איזשהו שינוי משמעותי או שאפשר לקנות את הדגמים הנוכחיים.
תודה מראש על עזרתכם ושבת שלום לכולם
שי
Sent from my iPhone using Tapatalk
אשמח לעזרתכם לפני קניית רכב. בשלוש השנים האחרונות נסעתי על פורסטר שעשה עבודה טובה גם בכביש וגם בשטח. כמובן שבגלל מספר סיבות ידועות הוא לא הרכב שטח המושלם אבל עדיין הצליח לקחת את המשפחה למקומות יפים וגם דרך מסלולים טכניים.
מעוניין כרגע להחליף את הרכב למשהו אחר. להלן התשובות לשאלות הנדרשות.
1. תקציב: עד 200 אלף שקל פלוס מינוס כולל שדרוגים נדרשים לצורך שיפור יכולות שטח. מסוגל לשאת בהוצאות חד פעמיות נדרשות.
2. גודל: אנחנו משפחה של 4 נפשות. שני הורים ושני מבוגרים. מעונין גם בתא מטען יחסית נוח כך שלדוגמה רנגלר קצר או לנדקרוזר קצר נראים לי קטנים מדי לצרכים שלנו.
3. נסיעה: הרכב ייסע לא יותר מ 15-20 אלף קילומטר לשנה רובם על כבישים. אנחנו עושים מספר טיולי שטח בשנה, כ 5-6 טיולים של יומיים ועוד כ 8 חד יומיים.
- הרכב גם משמש אותי לנסיעה קצרה (רבע שעה) יומיומית למשרד ופעמיים שלוש בחודש נסיעה של כשעה לבקר משפחה וחברים. אין בעיה להתמודד עם ימים שבהם הרכב יצטרך להיות במוסך.
- כל התחזוקה תתבצע במוסכים
- מקום מגורים בתל אביב
4. אופי שימוש: בטיולים שעשינו עד היום יצא לנו להתמודד לא מעט גם עם שטחים טכניים ומדרגות. מטיילים לרוב עם קבוצת חברים שלכולם רכבי שטח (רנגלר, פורסטר, לנדקרוזר).
5. העדפות: אין לי זמן לצערי להתעסק ברכישת רכב משומש ולכן מעוניין ברכב חדש.
6. ממה שבדקתי עד עכשיו נראה שפורסטר חדש זו הבחירה הטובה ביותר בהנתן כל מה שרשמתי למעלה.
- האם לדעתכם יש אופציה אחרת שכדאי לשקול?
- בהנחה שהולכים על הפורסטר האם יש הבדלים משמעותיים מבחינת יכולות שטח בין הדגמים השונים?
- האם את הפורסטרים החדשים ניתן להגביה ולהחליף לצמיגי AT כמו בדגמים הקודמים?
- האם בגרסת ה 2020 מתוכנן איזשהו שינוי משמעותי או שאפשר לקנות את הדגמים הנוכחיים.
תודה מראש על עזרתכם ושבת שלום לכולם
שי
Sent from my iPhone using Tapatalk