zivo
31-12-19, 10:13
מאחר שנדב ביקש שלא נבלגן לו את השרשור, אבל בגלל שאנשים ממשיכים לנחש וכותבים הסברים לא נכונים על השיקולים להתקנה של כרית כאלו (ואח"כ מתלוננים שהכרית לא מחזיקה, ומתקלקלת), אז הנה ההסבר באתר של Air Lift -
https://www.airliftcompany.com/workshop/air-bags-coil-springs-work/
ובקצרה,
עיקר העבודה של הכרית היא על הרווחים בין הכריכות של של הקפיץ, ולא כהתנגדות נוספת במימד האנכי!
התקנה של כרית קצרה מדי (כך שהיא תצטרף לעבודה רק מעל עומס מסויים?) היא טעות (הכרית "תטייל" בתוך הקפיץ וזה יגרום לקיצור חיי הכרית).
בהמשך להערה של אסף (על איך זה מתנהג, חוק הוק, או מה שרובנו קוראים קבוע קפיץ), אז מי שיחפש יותר לעומק, הכרית לא מתנהגת לינארית ( עם קבוע קפיץ קבוע ) .
https://www.airliftcompany.com/workshop/air-springs-off-road-driving/
https://www.airliftcompany.com/workshop/air-bags-coil-springs-work/
ובקצרה,
עיקר העבודה של הכרית היא על הרווחים בין הכריכות של של הקפיץ, ולא כהתנגדות נוספת במימד האנכי!
התקנה של כרית קצרה מדי (כך שהיא תצטרף לעבודה רק מעל עומס מסויים?) היא טעות (הכרית "תטייל" בתוך הקפיץ וזה יגרום לקיצור חיי הכרית).
בהמשך להערה של אסף (על איך זה מתנהג, חוק הוק, או מה שרובנו קוראים קבוע קפיץ), אז מי שיחפש יותר לעומק, הכרית לא מתנהגת לינארית ( עם קבוע קפיץ קבוע ) .
https://www.airliftcompany.com/workshop/air-springs-off-road-driving/