רוכב_נוהג
12-01-20, 10:39
הי,
ניסיתי לקרוא את המדריכים פה בפורום אבל לא הצלחתי להבין משהו: כשאני מתקשר לסדנאות, יבואנים וכו' שב"ד מתעסקים בתחום הם שואלים אותי אם יש "תקינה לרכב". למה בדיוק הם מתכוונים?
1. האם על היצרן הקיט לרשום Part Number שעל פי יצרן הרכב מתאים לדגם? או שזה עובד הפוך - יצרני חלקים מייצרים וטוענים שמתאים ויצרן הרכב מדי פעם מעדכן איזה קטלוג שלו שבו מתועדים כל האופציות?
2. ואז כל השרשרת (יבואן הקיט, מתקין, רישוי) יכולים לזרום כי מובטח להם שהכל מתאים?
3. ועדיין במצב הזה אם אני הראשון בארץ לדגם, חובת ההוכחה שהכל מתאים עלי? על היבואן? על המתקין? להבנתי ללא economies of scale חובת ההוכחה הנ"ל יקרה מדי (ז"א זה למה מלכתחילה אני בבעיה)?
ניסיתי לקרוא את המדריכים פה בפורום אבל לא הצלחתי להבין משהו: כשאני מתקשר לסדנאות, יבואנים וכו' שב"ד מתעסקים בתחום הם שואלים אותי אם יש "תקינה לרכב". למה בדיוק הם מתכוונים?
1. האם על היצרן הקיט לרשום Part Number שעל פי יצרן הרכב מתאים לדגם? או שזה עובד הפוך - יצרני חלקים מייצרים וטוענים שמתאים ויצרן הרכב מדי פעם מעדכן איזה קטלוג שלו שבו מתועדים כל האופציות?
2. ואז כל השרשרת (יבואן הקיט, מתקין, רישוי) יכולים לזרום כי מובטח להם שהכל מתאים?
3. ועדיין במצב הזה אם אני הראשון בארץ לדגם, חובת ההוכחה שהכל מתאים עלי? על היבואן? על המתקין? להבנתי ללא economies of scale חובת ההוכחה הנ"ל יקרה מדי (ז"א זה למה מלכתחילה אני בבעיה)?