צפייה בגרסה מלאה : גרנד ויטרה - שטח.. שאלה קצת מצחיקה ...
עד איזה שנה יש גרנד ויטרה בגירסת שטח אמיתית?
ז"א, 4X4, הילוך כח, אופציה להגבהות ומיגונים וכו'...
(או בצורה הפוכה, מתי היא הופכת לדגם SUV.. מנוע ליטר - 4X4 מדרכות )
תודה :)
הרכב הנ"ל נמכר בארץ עד תחילת 2015 (קניתי אחד כזה ש"עלה על הכביש" בסוף ינואר 2015).
עד איזה שנה יש גרנד ויטרה בגירסת שטח אמיתית?
ז"א, 4X4, הילוך כח, אופציה להגבהות ומיגונים וכו'...
(או בצורה הפוכה, מתי היא הופכת לדגם SUV.. מנוע ליטר - 4X4 מדרכות )
תודה :)אין שאלה מצחיקה כל השאלות לגיטימיות. עד 2015 כולל יש הילוך כוח ו-4*4 קבוע. אחר כך זה הפך לפרייבט עם אופציה ל-4*4
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
אין שאלה מצחיקה כל השאלות לגיטימיות. עד 2015 כולל יש הילוך כוח ו-4*4 קבוע. אחר כך זה הפך לפרייבט עם אופציה ל-4*4
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
+1 תודה.
ובמסגרת ה- 4X4 הקבוע - יש נעילות דיפרנציאל או שהגזמתי עכשיו?
הגזמת.
אבל ניתן לקנות נעילות, ואאל"ט יש tc. מה שאומר שמה שיגביל את הרכב בסוף לא יהיו הנעילות.
+1 תודה.
ובמסגרת ה- 4X4 הקבוע - יש נעילות דיפרנציאל או שהגזמתי עכשיו?יש לי גרנד כזו וכבר שנה וחצי
עשיתי איתה את מעלה יאיר, זרון, אברהם, עשוש, אשתאול ועוד. רק על סמך בקרת המשיכה. ניתן גם להוסיף נעילה נשלטת בעלות של 7k.
מדובר ברכב מעולה. אמין מאוד, מאובזר לא רע לתקופתו, נהדר בכביש וטוב מאוד בשטח, זוויות מצוינות, זמינות שיפורים טובה, קהילת מעריצים תומכת, אנדרדוג כמיטב המסורת של סוזוקי
בין המגרעות ניתן למנות מומנט רזה, שתיינות דלק במנוע החזק וחוסר כוח במנוע החלש (לא מפריע לעבירות) גלגל קטן יחסית למתחרים ועבור רבים הוא מרגיש קטן (טרייד אוף מול הזוויות המעולות)
אם תספר מה הציפיות שלך מהרכב יהיה קל יותר להבין אם הוא מתאים לך או לא
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
יש לי גרנד כזו וכבר שנה וחצי
עשיתי איתה את מעלה יאיר, זרון, אברהם, עשוש, אשתאול ועוד. רק על סמך בקרת המשיכה. ניתן גם להוסיף נעילה נשלטת בעלות של 7k.
מדובר ברכב מעולה. אמין מאוד, מאובזר לא רע לתקופתו, נהדר בכביש וטוב מאוד בשטח, זוויות מצוינות, זמינות שיפורים טובה, קהילת מעריצים תומכת, אנדרדוג כמיטב המסורת של סוזוקי
בין המגרעות ניתן למנות מומנט רזה, שתיינות דלק במנוע החזק וחוסר כוח במנוע החלש (לא מפריע לעבירות) גלגל קטן יחסית למתחרים ועבור רבים הוא מרגיש קטן (טרייד אוף מול הזוויות המעולות)
אם תספר מה הציפיות שלך מהרכב יהיה קל יותר להבין אם הוא מתאים לך או לא
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
ציפיות:
להישאר עם משהו שדומה לפאג'רו שיש לי :) :)
היום אני עם פאג'רו קצרה 2001. מוגבהת + צמיגים גדולים, ממוגנת. אוכלת שטח ואני נהנה ממנה.
אבל אני שוקל להחליף אותה לרכב שיהיה על חשבון העבודה.
מוביל אותי לגרנד ויטרה (הייתי בשמחה רץ לטויוטות אבל שווי שימוש ברכב שלהן לא מעשי... הויטרה כן)
אני לא מאלה שמחפשים מדרגות בשטח אבל מצד שני - נהנה לעבור כמעט כל מה שהדרך מזמנת לי.
ולפעמים מעמיס את האוטו עם ציוד קמפינג ליומיים שלושה (היום זה עם גגון והאוטו מלא ציוד ושני אנשים בלבד)
אני בכיוון עם הויטרה או שמפספס?
(לגבי היום יום - נוסע כ- 30K בשנה וכדאי שהאוטו יהיה נעים.)
מה זה שתיין דלק?
הפאגרו שלך חריג ורחוק מהסטנדרט. הגרנד ויטרה יהיה נחות משמעותית מבחינת עבירות אבל:
1. לאחר קיט הגבהה טוב ומיגון - יוכל להתמודד עם רוב שבילי הטיולים כולל מעלות אלו ואחרים, לעיתים בצורה מפתיעה.
2. שילוב של רכב יום יומי, על חשבון העבודה, עם אפשרות לצאת לכל טיול שאינו טיול עבירות גרידא, הוא שילוב מנצח.
3. עלויות תיקון, תחזוקה ודלק סבירות מאד יחסית לפאג-רו משופר מאד ומזדקן.
4. לא מושך אש... בביקורות דרכים, בטסט וכו'.
הפשרות:
יש רכבי כביש טובים יותר ונוחים יותר שתוכל לראות הרכב מהעבודה, יש רכבי שטח טובים יותר, תקלה בטיול שטח עלולה להשבית לך את רכב העבודה...
נשלח מהנייד
הפאגרו שלך חריג ורחוק מהסטנדרט. הגרנד ויטרה יהיה נחות משמעותית מבחינת עבירות אבל:
1. לאחר קיט הגבהה טוב ומיגון - יוכל להתמודד עם רוב שבילי הטיולים כולל מעלות אלו ואחרים, לעיתים בצורה מפתיעה.
2. שילוב של רכב יום יומי, על חשבון העבודה, עם אפשרות לצאת לכל טיול שאינו טיול עבירות גרידא, הוא שילוב מנצח.
3. עלויות תיקון, תחזוקה ודלק סבירות מאד יחסית לפאג-רו משופר מאד ומזדקן.
4. לא מושך אש... בביקורות דרכים, בטסט וכו'.
הפשרות:
יש רכבי כביש טובים יותר ונוחים יותר שתוכל לראות הרכב מהעבודה, יש רכבי שטח טובים יותר, תקלה בטיול שטח עלולה להשבית לך את רכב העבודה...
נשלח מהנייד
אהבתי את 4 :)
לגבי 2 - שילוב של רכב עבודה - טיולים - התכוונת שהויטרה מספק את הסחורה הזאת או שזה חלום רטוב של כולם (ואי אפשר לממש אותו)?
אם תנמיך #מעט# הציפיות לגבי טיולי עבירות קשה אסי לטעמי לאחר הגבהה ומיגון - תוכל לטייל כמעט בכל המסלולים. יצא לי כבר מספר פעמים לטייל עם רכבים כאלו בקבוצה.
אבל שוב - צריך להנמיך מעט ציפיות...
נשלח מהנייד
ציפיות:
להישאר עם משהו שדומה לפאג'רו שיש לי :) :)
היום אני עם פאג'רו קצרה 2001. מוגבהת + צמיגים גדולים, ממוגנת. אוכלת שטח ואני נהנה ממנה.
אבל אני שוקל להחליף אותה לרכב שיהיה על חשבון העבודה.
מוביל אותי לגרנד ויטרה (הייתי בשמחה רץ לטויוטות אבל שווי שימוש ברכב שלהן לא מעשי... הויטרה כן)
אני לא מאלה שמחפשים מדרגות בשטח אבל מצד שני - נהנה לעבור כמעט כל מה שהדרך מזמנת לי.
ולפעמים מעמיס את האוטו עם ציוד קמפינג ליומיים שלושה (היום זה עם גגון והאוטו מלא ציוד ושני אנשים בלבד)
אני בכיוון עם הויטרה או שמפספס?
(לגבי היום יום - נוסע כ- 30K בשנה וכדאי שהאוטו יהיה נעים.)
מה זה שתיין דלק?דלק - 1:7
עבירות עם נעילה הגבהה מיגונים וצמיגים אני לא חושב שיש משהו שפאג'רו קינג יעשה וויטרה 2015 לא. אולי יש מעלה ספציפי פה ושם
אמנם המומנט רזה יותר וייס ההעברה ארוך יותר אבל בשורה התחתונה היא תעשה כמעט כל מה שהפאג'רו עשה. חפש ביוטיוב סרטונים של הויטרה עם המעלות שמעניינים אותך ותראה בעצמך
לפאג'רו יתרון של כוח ומומנט וגלגל גדול יותר שכנראה יהפוך אותו לעדיף במתאר של בוץ קשה
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
דלק - 1:7
עבירות עם נעילה הגבהה מיגונים וצמיגים אני לא חושב שיש משהו שפאג'רו קינג יעשה וויטרה 2015 לא. אולי יש מעלה ספציפי פה ושם
אמנם המומנט רזה יותר וייס ההעברה ארוך יותר אבל בשורה התחתונה היא תעשה כמעט כל מה שהפאג'רו עשה. חפש ביוטיוב סרטונים של הויטרה עם המעלות שמעניינים אותך ותראה בעצמך
לפאג'רו יתרון של כוח ומומנט וגלגל גדול יותר שכנראה יהפוך אותו לעדיף במתאר של בוץ קשה
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalkאופציה נוספת היא רקסטון
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
דלק - 1:7
עבירות עם נעילה הגבהה מיגונים וצמיגים אני לא חושב שיש משהו שפאג'רו קינג יעשה וויטרה 2015 לא. אולי יש מעלה ספציפי פה ושם
אמנם המומנט רזה יותר וייס ההעברה ארוך יותר אבל בשורה התחתונה היא תעשה כמעט כל מה שהפאג'רו עשה. חפש ביוטיוב סרטונים של הויטרה עם המעלות שמעניינים אותך ותראה בעצמך
לפאג'רו יתרון של כוח ומומנט וגלגל גדול יותר שכנראה יהפוך אותו לעדיף במתאר של בוץ קשה
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
לא הגזמנו ... בכלל ...
ובכל מקרה, מומנט לא עוזר הרבה בבוץ .. רק לסחרר גלגלים יותר ..
לא הגזמנו ... בכלל ...
ובכל מקרה, מומנט לא עוזר הרבה בבוץ .. רק לסחרר גלגלים יותר ..גלגל גדול עוזר בבוץ וגם סחרור גלגלים לפעמים עוזר
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
לא הגזמנו ... בכלל ...
ובכל מקרה, מומנט לא עוזר הרבה בבוץ .. רק לסחרר גלגלים יותר ..ובקשר להגזמה איפה אתה סבור שהקינג יעבור והויטרה לא?
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
ובקשר להגזמה איפה אתה סבור שהקינג יעבור והויטרה לא?
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
בכל מקום שדורש גלגל שגדול באיזה 3 / 4 אינטש בערך .. ודורש לנסוע לאט בלי לטגן את הממיר מומנט ..
תשמע, אני חסיד גדול של לטייל עם רכב כביש-שביל .. אם לא שמעת .. אני גדול לוחמי הצדק .. ( באמת ) אבל יש גבול ..
אתה לא ראית את פאג'רו של פותח השרשור, הוא משודרג וממש לא סטנדרטי ואני בכוונה לא מפרט.
לטעון שגרנד ויטרה 2014 הוא בעל עבירות בשטח קשה כמו פאג'רו 2001 זו אמירה מטעה. אם כל האהבה שלך לויטרה, צריך להשתדל לא להטעות בתשובות כאלו אנשים שפחות מכירים את הרכב.
והערה טכנית - אפשר לענות, להוסיף תגובה גם מבלי לצטט תגובה קודמת אם אין צורך ואפשר גם לערוך הודעה קודמת כדי להוסיף משפט, במקום להוסיף עוד תגובה (אם לא עברו 20 דקות, כמדומני, מההודעה הקודמת).
נשלח מהנייד
מסיט אתכם קצת (ואולי זה בכלל לשאלה חדשה...)
אבל האופציה של גרנד ויטרה מול כל ה'טנדרים', סטייל hunter, dmax מגנום וכו?
הם שווים משהו בשטח? יש שדרוגים?
(אני רק רואה את הדיפרנציאלי הנמוך שלהם ו.... הבייצים מתחילות לרעוד לי חחח)
אתה לא ראית את פאג'רו של פותח השרשור, הוא משודרג וממש לא סטנדרטי ואני בכוונה לא מפרט.
לטעון שגרנד ויטרה 2014 הוא בעל עבירות בשטח קשה כמו פאג'רו 2001 זו אמירה מטעה. אם כל האהבה שלך לויטרה, צריך להשתדל לא להטעות בתשובות כאלו אנשים שפחות מכירים את הרכב.
והערה טכנית - אפשר לענות, להוסיף תגובה גם מבלי לצטט תגובה קודמת אם אין צורך ואפשר גם לערוך הודעה קודמת כדי להוסיף משפט, במקום להוסיף עוד תגובה (אם לא עברו 20 דקות, כמדומני, מההודעה הקודמת).
נשלח מהנייד אני לא חושב שאתה מכיר מספיק טוב את הויטרה. אולי אתה חושב שהיא בקטגוריה של פורסטר או דאסטר או משהו כזה
נכון שלקינג גלגל יותר גדול ויחס העברה יותר נמוך. וגם גובה התחלתי יותר טוב. אבל בפועל. עזוב על הנייר. בפועל איפה הוא עובר שויטרה לא עוברת? אני מדבר על שבילי ארצנו
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
מסיט אתכם קצת (ואולי זה בכלל לשאלה חדשה...)
אבל האופציה של גרנד ויטרה מול כל ה'טנדרים', סטייל hunter, dmax מגנום וכו?
הם שווים משהו בשטח? יש שדרוגים?
(אני רק רואה את הדיפרנציאלי הנמוך שלהם ו.... הבייצים מתחילות לרעוד לי חחח)הם שווים המון בשטח אבל אלה עלויות אחזקה אחרות וגם רובם טחונים בקמ ביחס לויטרה באותו כסף
מצד שני בשטח הם בהחלט נותנים יותר
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
דלק - 1:7
עבירות עם נעילה הגבהה מיגונים וצמיגים אני לא חושב שיש משהו שפאג'רו קינג יעשה וויטרה 2015 לא. אולי יש מעלה ספציפי פה ושם
אמנם המומנט רזה יותר וייס ההעברה ארוך יותר אבל בשורה התחתונה היא תעשה כמעט כל מה שהפאג'רו עשה. חפש ביוטיוב סרטונים של הויטרה עם המעלות שמעניינים אותך ותראה בעצמך
לפאג'רו יתרון של כוח ומומנט וגלגל גדול יותר שכנראה יהפוך אותו לעדיף במתאר של בוץ קשה
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalkיש לבנאדם פג'רו קצר מוגבה מאוד עם צמיגים 33.
אני חושב שג.ו עם הגבהה ונעילה עדיין תתקשה בהרבה מקומות שלאותו פג'רו יבואו בקלות
אסף
אני לא חושב שאתה מכיר מספיק טוב את הויטרה. אולי אתה חושב שהיא בקטגוריה של פורסטר או דאסטר או משהו כזה
נכון שלקינג גלגל יותר גדול ויחס העברה יותר נמוך. וגם גובה התחלתי יותר טוב. אבל בפועל. עזוב על הנייר. בפועל איפה הוא עובר שויטרה לא עוברת? אני מדבר על שבילי ארצנו
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalkבכל מקום שיש בו מדרגה גבוהה יותר מ 40 ס"מ.
אני לא חושב שהקינג הוא איזה מכונת עבירות אבל בכל זאת.... יש הבדלים אובייקטיביים. האהבה עיוורת וזה ממש בסדר להיות מאוד מרוצה מהבחירה שלך - אבל יקראו כאן בעתיד מי שירצו לקנות כזה וייקחו אותך ברצינות
אסף.
אני לא חושב שאתה מכיר מספיק טוב את הויטרה. אולי אתה חושב שהיא בקטגוריה של פורסטר או דאסטר או משהו כזה
כנראה לא מכיר טוב כמוך, אבל מכיר לא רע וטיילתי עם רכבים כאלו במספר מסלולים לא קלים בנגב ומדבר יהודה.
כעת קרא שוב את מה שכתבתי, אולי הפעם השנייה תהיה ברורה יותר. תוכל להעזר גם בהערה של אסף :)
נשלח מהנייד
בכל מקום שיש בו מדרגה גבוהה יותר מ 40 ס"מ.
אני לא חושב שהקינג הוא איזה מכונת עבירות אבל בכל זאת.... יש הבדלים אובייקטיביים. האהבה עיוורת וזה ממש בסדר להיות מאוד מרוצה מהבחירה שלך - אבל יקראו כאן בעתיד מי שירצו לקנות כזה וייקחו אותך ברצינות
אסף.אני ממש לא מאוהב ברכב. לדעתי גם הויטרה וגם הקינג מוגבלים. רק שבמסגרת עלויות הרכישה והאחזקה לגרנד יש יותר הצדקה.
ושוב אני שואל - איזה מעלה הקינג יעבור והויטרה לא?
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
בטיול האחרון בנחל נקרות, היכן שנסענו במבחר רכבי שטח - אחד מהם פת'פיינדר שמאוד דומה למיצובישי פג'רו - בלי להתרגש בלי להתאמץ ובלי קושי, ג"ו כמו שלך (גבוהה וממוגנת) ישבה על הגחון, נחבטה, התעכבה... לבסוף עברה. וזה 'סתם' בחלק המבוצע של נחל נקרות לא בשום מעלה בעל שם.
אז במדד של עובר לא עובר חבל להשקיע ברכב כמו שלי. בסופו של יום גם הג'יפון יצא מהנחל. במדד של לטייל ולא להילחם במסלול - אני לא רואה איך אתה חושב שאין הבדל... אבל זכותך.
וכאמור - זה ממש בסדר לטייל ברכב כמו גרנד ויטרה ולהנות מזה. אבל לא צריך להתעקש שאין הבדל בין רכב עם גלגל 27 לרכב עם גלגל 31. או במקרה שלנו 33.
אסף.
הגלגל שלי לא 27 אלא 28.5
את מדרגת נקרות עברתי בלי דרמה. מאוד לאט אבל ללא דרמה
לא טענתי שאין הבדל. על הנייר יש הרבה הבדל. אבל בפועל, בשבילי ארצנו הפער מאוד קטן ואני באמת מתקשה לחשוב על מקום שבו קינג יעבור והויטרה לא
לעומת זאת הפרמיה על הזכות לנהוג בקינג היא עצומה
אני באמת לא נגד הקינג אני פשוט לא רואה הצדקה להחזיק קינג כשקיימת בעולם ויטרה. לא רואה את הערך המוסף. בשביל הפרמיה שמשלמים עליו אני מצפה ליותר
אבל בסוף בכל רכב שטח יש מרכיב אישי שלא ניתן לכמת ואם זה הרכב שאתה מחייך לקראתו כל בוקר זה שווה את זה
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
בשביל לטייל בלי לעבוד קשה על כל חריץ צריך סביב 31. בשביל לטייל תוך התעלמות ממכשולים צריך 33.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
הכוכב הכחול
20-01-20, 21:55
בסופו של יום-
נעילה אחורית, Low ונהג טוב.
כל השאר בונוס
אני חוויתי מספר טיולים עם פאג'רו קינג 2007 וגרנד ויטארה ארוכה 2014.
שניהם ממוגנים ומוגבהים 50 ממ.
עקב גובה ולמעשה נומך... הגרנד ויטארה, הקצב שנהג הסוזוקי היה מחוייב היה נמוך משמעותית בשטח כמו נחל צין וחציית ערוצים, גרר פערים משמעותיים וחייב לחכות שוב ושוב.
Sent from my SM-T580 using Tapatalk
ארז ואסף - תודה :)
חידדתם לי להישאר עם הפאג'רו - עד כמה שאוכל (האילוץ כרגע הוא התחייבויות כספיות ואני בספק אם אוכל להמשיך להחזיק בקרוב ג'יפ כרכב פרטי אבל עד שיגיע הרגע - אני איתו )
yaki5500
כתבת "
ואם זה הרכב שאתה מחייך לקראתו כל בוקר זה שווה את זה"
זה בדיוק אני !!
הפאג'רו שלי "גרוטאה"... 2001 שרוטה קצת... דפוקה קצת... לא אוטו נוצץ
אבל אני מאוהב :)
כל פעם שאני מסתכל על הרכב אני נהנה. יושב בפנים ומתרגש ממנו.
ניסחת את זה הכי יפה שיש
ובתקווה שלא אצטרך להחליף - תודה לכולם :)
ארז ואסף - תודה :)
חידדתם לי להישאר עם הפאג'רו - עד כמה שאוכל (האילוץ כרגע הוא התחייבויות כספיות ואני בספק אם אוכל להמשיך להחזיק בקרוב ג'יפ כרכב פרטי אבל עד שיגיע הרגע - אני איתו )
yaki5500
כתבת "
ואם זה הרכב שאתה מחייך לקראתו כל בוקר זה שווה את זה"
זה בדיוק אני !!
הפאג'רו שלי "גרוטאה"... 2001 שרוטה קצת... דפוקה קצת... לא אוטו נוצץ
אבל אני מאוהב :)
כל פעם שאני מסתכל על הרכב אני נהנה. יושב בפנים ומתרגש ממנו.
ניסחת את זה הכי יפה שיש
ובתקווה שלא אצטרך להחליף - תודה לכולם :)סע בדרכים משובשות[emoji847]
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
סע בדרכים משובשות[emoji847]
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
כן ירבו :)
30 אלף ק"מ בשנה זה לא מעט.
הייתי עושה את תחשיב העלויות של רכישת פרייבט זול וחסכוני במקביל לפאג׳רו, אולי זה יאפשר לך להמשיך להחזיק אותו, גם אם בזמנים לחוצים תצמצם את כמות הטיולים.
הפאג׳רו הספציפי שלך נשמע כמו רכב שחבל למכור ..
בטיול האחרון בנחל נקרות, היכן שנסענו במבחר רכבי שטח - אחד מהם פת'פיינדר שמאוד דומה למיצובישי פג'רו - בלי להתרגש בלי להתאמץ ובלי קושי, ג"ו כמו שלך (גבוהה וממוגנת) ישבה על הגחון, נחבטה, התעכבה... לבסוף עברה. וזה 'סתם' בחלק המבוצע של נחל נקרות לא בשום מעלה בעל שם.
אז במדד של עובר לא עובר חבל להשקיע ברכב כמו שלי. בסופו של יום גם הג'יפון יצא מהנחל. במדד של לטייל ולא להילחם במסלול - אני לא רואה איך אתה חושב שאין הבדל... אבל זכותך.
וכאמור - זה ממש בסדר לטייל ברכב כמו גרנד ויטרה ולהנות מזה. אבל לא צריך להתעקש שאין הבדל בין רכב עם גלגל 27 לרכב עם גלגל 31. או במקרה שלנו 33.
אסף.
+++1 אסף צודק לגמרי. פעם אחרונה שנסעתי בנקרות , היה באמת מלחמה( גימני סטנדרטי) להיות מרוכז כל הזמן - כאב ראש , הפעם לפני זה עם פאגרו ארוך היה הנאה צמיגי 31 לנסוע בכייף. הגימני עביר בכמה רמות מעל הפאגרו - זה לא עוזר במסלול כזה .
מסקנה שלי- אם אתה בקטע של טיולים ונוף וסבלנות וזמן, הג''ו נהדרת יש אפילו סרטון ביוטיוב של הרכב הזה עולה את מעלה זיק . אם אתה בקטע של עבירויות , גלגל 33'' ונעילה אחורית ... איך בכלל אפשר להשוות.
אני חוויתי מספר טיולים עם פאג'רו קינג 2007 וגרנד ויטארה ארוכה 2014.
שניהם ממוגנים ומוגבהים 50 ממ.
עקב גובה ולמעשה נומך... הגרנד ויטארה, הקצב שנהג הסוזוקי היה מחוייב היה נמוך משמעותית בשטח כמו נחל צין וחציית ערוצים, גרר פערים משמעותיים וחייב לחכות שוב ושוב.
Sent from my SM-T580 using Tapatalk
++
אותה הקומבינציה בדיוק ואותן התובנות.
זה לא רק ״עובר/לא עובר״, זה גם איך עובר, ומה הקצב הכללי ביחס לשאר השותפים בקבוצה.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.