PDA

צפייה בגרסה מלאה : רנגלר מול רנגלר



גיל 61
04-02-20, 05:54
בוקר טוב,

אשמח לעזרה בהבנה שבהבדלים בין רנגלר רוביקון לבין ספורט/סהרה.
אני שואל בקשר לנפחים, הבדלים במערכות השונות והסיבה למה האחד עדיף בשטח על השני...
בנוסף מדוע המחירים שלהם גבוהים מהרשום במחירון בבסיס וללא קשר לתוספות השונות

הדסופה
04-02-20, 08:07
רוביקון
https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?share_fid=22239&share_tid=49648&url=http%3A%2F%2Fwww%2Ejeepolog%2Ecom%2F forums%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D49648&share_type=t&link_source=app

השרשור הזה מדבר על הדגם של עד 2011 , עדיין, הרוב נכון


Sent from my iPhone using Tapatalk

מוני אורבך
04-02-20, 08:44
המחירים גבוהים בגלל הצע וביקוש. יש ביקוש אין היצע.
למי שיש רנגלר לא נוטה למכור אותו.
חדש מאוד יקר, לאדם הממוצע זה קשה עד בלתי אפשרי לקנות.
יוצא מזה שרנגלרים מאוד מבוקשים והמחירים מאוד גבוהים, הרבה מעל המחירון.

nirs
04-02-20, 08:56
אני מתרשם שלאחרונה יש לא מעט היצע...
המחיר הוא סיפור אחר..
לגבי ההבדלים, מה שנכתב בשרשור שצוטט, הם ההבדלים הבסיסים (כפי שהגיפ מגיע מהיצרן).
בפועל נדיר למצוא גיפים שאינם משופרים מעבר למפרט היצרן (זאת הפלטפורמה האולטימטיבית לשיפורים) ולכן יכול להיות ״ספורט״ משופר למשעיי שגורס בלי מלח ״רוביקון״ משופר קלות.
המחיר נקבע בסופו של יום עפ״י כמות השיפורים והשינויים שהשקיע הבעלים בגיפ.



Sent from my iPhone using Tapatalk

gillss
04-02-20, 09:08
זאת שאלה מאד רחבה ולכן קשה מאד לתת לה תשובה מלאה.
על נושא המחיר כבר ענו ... יש להוסיף שה"פוזה" מובילה להמחרת (מלשון מחיר) יוקרה , מה שמוביל למחיר שערוריתי.
כלי חדש (stock) בדגם היקר ביותר יעלה בארה"ב 35K עד 40K דולר ובארץ (כולל המיסוי הקטסטרופלי) מתחיל ב 100K דולר לדגם הפשוט.

בנושא חלוקת הדגמים :
1. יש אמנם 3 דגמי יסוד , ספורט , סהרה ורוביקון. אבל לכל אחד יש תתי דגם וזה גורם למטריצה סבוכה ולא נהירה.
2. שלל השיפורים (after market) הוא עצום ולכן קל מאד למצוא ספורט שהפך לרוביקון או לסהרה.
3. לא סתם קוראים למועדון הרנגלרים "מועדון המיליון" , רוביקון חדש מפוצץ בתוספות יכול בלי בעיה להגיע להשקעה של מיליון שקלים.
4. למרות שכולם סבורים שהשינוי בין JK ו JL הוא מינורי , זה ממש לא נכון !!! , קריזלר שינתה את הרכב משמעותית בין שני המודלים.

אז...
בטוח שתקבל תשובות יותר מדוייקות , אם תאפיין את השאלה קצת יותר.

מוני אורבך
04-02-20, 09:35
עוד מילה בנושא המחירים..
זה לא שאין היצע, יש ועוד איך !
מי שרוצה לקנות במחירים מפוצצים יכול עוד היום עד הצהרים להתחדש ברנגלר מכל שנתון שיחפוץ.
אבל מי שלא רוצה לקנות במחירים מפוצצים ?? ( שזה רוב הישראלים )

אז מה שקורא הוא שיש הרבה מודעות של רנגלרים במחירים מפוצצים שאף אחד לא קונה.
והמוכרים לא רוצים להוריד כי "רנגלר נמכר הרבה מעל המחירון"
מדי פעם אחד המכרים נשבר ומוריד מחיר ואז הרנגלר נחטף.
ומדי פעם אחד הקונים נשבר וקונה רנגלר במחיר הזוי.

ככה זה ברכבים "מבוקשים" בלנד קרוזר או דיפנדר זה בדיוק אותו הסיפור, כבר הרבה שנים.

sgill
04-02-20, 12:33
זאת שאלה מאד רחבה ולכן קשה מאד לתת לה תשובה מלאה.
על נושא המחיר כבר ענו ... יש להוסיף שה"פוזה" מובילה להמחרת (מלשון מחיר) יוקרה , מה שמוביל למחיר שערוריתי.
כלי חדש (stock) בדגם היקר ביותר יעלה בארה"ב 35K עד 40K דולר ובארץ (כולל המיסוי הקטסטרופלי) מתחיל ב 100K דולר לדגם הפשוט.

בנושא חלוקת הדגמים :
1. יש אמנם 3 דגמי יסוד , ספורט , סהרה ורוביקון. אבל לכל אחד יש תתי דגם וזה גורם למטריצה סבוכה ולא נהירה.
2. שלל השיפורים (after market) הוא עצום ולכן קל מאד למצוא ספורט שהפך לרוביקון או לסהרה.
3. לא סתם קוראים למועדון הרנגלרים "מועדון המיליון" , רוביקון חדש מפוצץ בתוספות יכול בלי בעיה להגיע להשקעה של מיליון שקלים.
4. למרות שכולם סבורים שהשינוי בין JK ו JL הוא מינורי , זה ממש לא נכון !!! , קריזלר שינתה את הרכב משמעותית בין שני המודלים.

אז...
בטוח שתקבל תשובות יותר מדוייקות , אם תאפיין את השאלה קצת יותר.

כמה הערות:

יש הרבה רנגלרים ספורט שהפכו לרוביקון - נכון. אבל אין הרבה שהפכו לסהרה. יש הבדלים שקשורים לחשמל שקשה "להעתיק", חימום בכיסאות למשל ועוד. גם ג'אנט 18 של סהרה אי אפשר להלביש חוקית על ספורט.

השינוי בארץ בין ה- JK ל JL החדש הוא גדול כי סמלת מייבאים רק את דגם ה-2 ליטר טורבו ואילו ה- JK הגיע ב 3.6 אטמוספרי. לכן כל המנוע שונה. (האחרון של פיאט והקודם של קרייזלר). יש גם שינויים בגיר (8 הילוכים באוטומט לעומת 5) ועוד דברים פחות משמעותיים. אבל כן, JL נחשב רכב חדש ולא שדרוג של JK.

amitaikl
04-02-20, 13:37
סרטון הסבר על ההבדלים בין הדגמים של 2020.
לארץ מגיעים רישמית דגמי ה 2 ליטר.
בייבוא אישי הכל פתוח

https://youtu.be/3ju6xT_reNk

KOOKE
04-02-20, 16:42
כמה הערות:

יש הרבה רנגלרים ספורט שהפכו לרוביקון - נכון. אבל אין הרבה שהפכו לסהרה. יש הבדלים שקשורים לחשמל שקשה "להעתיק", חימום בכיסאות למשל ועוד. גם ג'אנט 18 של סהרה אי אפשר להלביש חוקית על ספורט.

ה JK.

נכון אבל אני מכיר סהרה שהפך לרוביקון---שלי למשל:cool:

nirs
04-02-20, 18:20
הרוביקון שלי (יבוא אישי) הגיע מראש עם כל פינוקי הסהרה (ריפודי עור, מע׳׳ אפיה לישבן וכו׳) ועם כל הגודיז של רוביקון אמריקאי...
בקיצור, יש המון ווריציות שיוצאות כבר מהמפעל וכמובן שאחרי שדרוגים של הבעלים, אף גיפ לא דומה לאחר (וזה מה שאני הכי אוהב בגיפ הזה...)


Sent from my iPhone using Tapatalk

sgill
04-02-20, 18:30
אני מחכה לשמוע על הרוביקון הראשון שהשתנמך לספורט... :D

גיל 61
08-02-20, 12:18
לכל המגיבים תודה..
אני מבין מכלל התגובות שברמה הבסיסית הרוביקון הוא השולט..
ולגבי המחירים פשוט אין מחיר.... כל אחד וליבו הוא.
מה שכן באחת התגובות נרשם על רוביקון JL/JK איך מבדילים ביניהם?
יש רישום כלשהו על הרכב או ברישיון או בכלל איך מבדילים ביניהם?

תודה

nirs
08-02-20, 12:33
JK עד 2018 כולל
JL סוף 2018 (לא בארץ) ואלאה


Sent from my iPhone using Tapatalk

sgill
09-02-20, 11:38
https://cdn.shopify.com/s/files/1/1766/0599/files/jk-jl_grande.jpg?v=1554911267

קודם כל נראות חיצונית....
בנוסף גם הדשבורד בפנים שונה
אפשר גם לפענח VIN במחשב

-->