PDA

צפייה בגרסה מלאה : טורים יורדים כשלוחצים טיפה על הגז עם מנוע חם



adrian.herscu
05-02-20, 09:42
שלום לכולם,

הג'ימני שלי מודל 2017 עשה כבר 85,000 ק"מ. גיר רגיל.
לאחרונה התחילה תופעה שבבוקר אחרי שהמנוע התחמם, במצב סרק, נגיעה בגז מורידה את הטורים עד כדי כיבוי המנוע.
זה מתחיל 6-7 דקות מתחילת הנסיעה ונמשך 30 דקות (בערך הזמן שכבר מגיע למשרד).
דווקא כשהמנוע קר לגמרי אין את הבעיה הזאת.

האוטו עדיין באחריות -- מישהו נתקל בתופעה כזאת ויכול לשתף מה היה הפתרון?
קראתי על כל מיני דברים דומים אבל לא בדיוק. ולאף לא היה פתרון ברור :(


תודה מראש לעונים ,
אדריאן.

asypeer
05-02-20, 10:28
למה לשבור את הראש אם הרכב באחריות?
נשמע כמו בית מצערת מלוכלך לדעתי.


Sent from my iPhone using Tapatalk

adrian.herscu
05-02-20, 11:14
למה לשבור את הראש אם הרכב באחריות?
נשמע כמו בית מצערת מלוכלך לדעתי.


Sent from my iPhone using Tapatalk

לא כייף ללכת למוסך שוב ושוב... עוד כיוונים?

asypeer
05-02-20, 11:15
הוא היה במוסך בגלל זה ומה אמרו?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Gershon
05-02-20, 11:17
הייתי מתחיל מבדיקה של לחץ דלק,בית המצערת וכן.....
DATA

adrian.herscu
05-02-20, 16:00
מרגיש לי כמו אחת מהתקלות המחורבנות שאף אחד לא יודע איך לפתור.
פעם הייתה לי מרצדס 220, האוטו עמד 3 ימים במוסך המרכזי בגלל בעייה דומה.
היו צריכים להביא את מהנדס החברה כדי שיפתור את התקלה.

asypeer
05-02-20, 16:04
תחליף מוסך ברשת


Sent from my iPhone using Tapatalk

asafk
05-02-20, 18:22
נשמע לי כמו משיכת ואקום קטנה קטנטנה.
עשו איזושהי פעולת אחזקה לפני שהתקלה צצה?

אסף.

נדב42
05-02-20, 18:42
אולי סדק בתעלת אוויר, בין הפילטר לבית המצערת.
אם הלחיצה הקלה על הגז מלווה בהתחלת נסיעה, זה מחזק את התיאוריה הזו, כי אז המנוע זז קצת (בתחום העבודה של התושבות), הסדק נפתח, ונכנס אוויר אחרי החיישן והמחשב לא מודע אליו, ואז הכל משתבש ..

adrian.herscu
05-02-20, 19:22
אולי סדק בתעלת אוויר, בין הפילטר לבית המצערת.
אם הלחיצה הקלה על הגז מלווה בהתחלת נסיעה, זה מחזק את התיאוריה הזו, כי אז המנוע זז קצת (בתחום העבודה של התושבות), הסדק נפתח, ונכנס אוויר אחרי החיישן והמחשב לא מודע אליו, ואז הכל משתבש ..

מעניין. זה קורה כשהאוטו עומד בניוטרל עם בלם יד.
ואז ליטוף קל של הגז והטורים יורדים בדרך כלל ל 400 500 ולפעמים מתחת ואז המנוע נכבה.
טיפול אחרון היה ב 75 אלף והבעייה התחילה כשהאוטו היה כבר ב 82.

- - - Updated - - -


נשמע לי כמו משיכת ואקום קטנה קטנטנה.
עשו איזושהי פעולת אחזקה לפני שהתקלה צצה?

אסף.

עשו טיפול ב 75 אלף.
החליפו פילטר אוויר אולי פלגים צריך לבדוק...

Gershon
05-02-20, 19:31
יש נתונים\DATA של מערכת הזרקה
בודקים אותם במנוע קר\חם באמצע נסיע תחת עומס
זה הסדר במקרה הזה.....
אחרת-סתם דיבורי סרק

adrian.herscu
06-02-20, 08:56
היום בבוקר התקלה נעלמה באופן פלא.

ronbs
06-02-20, 13:12
ניקוי בית מצערת, היה לי את אותה בעיה.
החלפתי גם תחנת דלק,

boaz avrahami
06-02-20, 19:12
אולי סדק בתעלת אוויר, בין הפילטר לבית המצערת.
אם הלחיצה הקלה על הגז מלווה בהתחלת נסיעה, זה מחזק את התיאוריה הזו, כי אז המנוע זז קצת (בתחום העבודה של התושבות), הסדק נפתח, ונכנס אוויר אחרי החיישן והמחשב לא מודע אליו, ואז הכל משתבש ..

תקלה מסוג כזה מעלה את הסל״ד.
למעשה כל כניסת אוויר לא מתוכננת מעלה את הסלד במנוע.




Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

נדב42
06-02-20, 19:22
לא בהכרח. היה לי את זה בזמנו בויטארה והיו תופעות לכל הכיוונים.

-->