צפייה בגרסה מלאה : בשעה טובה עברנו טסט אך הזיהום אויר גבולי
ואנדורה 4×4 בנזין tbi 5700.
Co על המגבלה העליונה.
עברתי את הטסט אבל חושש מהטסט הבא שמגיע רק עוד חצי שנה..
מפלג חוטי הצתה ופלאגים חדשים. מנוע עובד יפה ועגול. אין דליפות במערכת הפלטה מה עוד יכול להיות?
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
מוני אורבך
11-02-20, 13:10
חישן חמצן מחובר ותקין?
תתחיל מזה.
שלב הבא לבדוק דליפות במערכת הפליטה עד חישן החמצן.
חנן-ג'יפולוג
11-02-20, 13:38
"
כעקרון, ברכבים המקוריים יש קונקטור ALDL שמיועד למטרות דיאגנוזה של תקלות ושל עבודה תקינה של המחשב. קיצור בין רגליים A וB שלו, עם מוליך כלשהו, יגרום לנורת הCHECK ENGINE להבהב ולמסור קודים של תקלות . לאחר שהמנוע מותנע ונכנס למצב של CLOSE LOOP ניתן לראות על ידי הבהוב של המנורה מתי חיישן החמצן מקבל תערובת עשירה ומתי ענייה, וכך ניתן לדעת אם החוג הסגור עובד בצורה תקינה. במצב תקין הנורה אמורה להבהב פעם-פעמיים בשנייה. לפני שהמחשב מגיע למצב של לופ סגור, הנורה תהבהב כארבע פעמים בשנייה.
"
http://www.jeepolog.com/forums/content.php/1262-jeepolog-archive
אז מה המצב אצלך?
בימים הקרובים אני אמור לקבל מתאם aldl שמאפשר להתחבר עם מחשב נייד ולקרוא את נתוני החיישנים.
אתה מוזמן לבוא. דבר איתי בפרטי.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
תודה רבה!
אחזור מהמילואים בתחילת שבוע הבא ואטפל בעניין. אעדכן.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
אתה חורג
הולך למוסך שיחתום שהוא מאשר
חוזר ועובר
Sent from my iPhone using Tapatalk
עברתי.. העניין הוא שאם הזיהום גבוה אז כנראה שהשרפה לא מיטבית. אני אוהב שהכל תקין. עושה לי שקט בראש.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
מה עוד יכול להיות?
טמפרטורת עבודה קרה/קרירה למנוע.
רענן
הותקן טרמוסטט חדש. השעון חום עומד קבוע על קצת פחות מהחצי.. 90 מעלות.
אנסה בשלב ראשון לבדוק את חיישן החמצן. אני חושד גם בכיוון ההצתה כיוון שהמפלג חדש.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
ואנדורה 4×4 בנזין tbi 5700.
Co על המגבלה העליונה.
עברתי את הטסט אבל חושש מהטסט הבא שמגיע רק עוד חצי שנה..
מפלג חוטי הצתה ופלאגים חדשים. מנוע עובד יפה ועגול. אין דליפות במערכת הפלטה מה עוד יכול להיות?
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
המנוע היה חם מספיק בזמן הבדיקה, או שעמדת בתור כבוי והוא לא הספיק להתחמם?
זה משפיע על התוצאות.
ובטסט הבא,
להגיע עם פחית K44 על רבע מיכל דלק.
צריך לבדוק את נתוני החיישנים. לדוגמה, אם חיישן הטמפ' מדווח על טמפ' נמוכה, התערובת תהיה עשירה. כנ"ל חיישן map שידווח על וואקום גבוה, חיישן למבדא תקול....
קודם כל צריך לוודא שהמערכת עובדת בחוג סגור כמו שחנן הסביר, ואם כן, לקרוא את נתוני החיישנים.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
אשמח לעזור בנושא של DATA STREAM
054-7367258
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.