PDA

צפייה בגרסה מלאה : טרופר בנזין - הכה כוח שדורש הרבה כוח ...



raanan
14-02-20, 17:23
שלום לכולם,

בטרופר שלי נדרש הרבה כוח בידיים לסובב ההגה כשהרכב ללא תנועה.
אני אומר זאת בהשוואה לטרופרים אחרים עם אותה מידת צמיג 31" .

נוזל הידראולי יש, אין נזילות.
תנועה חלקה וקלה יחסית בדחיפת הגלגלים כשהרכב על ליפט.
יש לציין שתופעה זו שנים רבות ועוד לפני שהתקנתי מרסן למערכת ההגה.

שאלות :
א. האם יש שיטה לאתר האם הבעיה במשאבה או בתיבת ההגה מבלי לבצע ניסוי וטעיה של פירוק ושיפוץ אחד מהם ?
ב. האם ביצוע החלפת כל הנוזל מהמערכת ידוע שפותרת בבעיה כזאת ? (אני חושש שביצוע כזה יכול לגרום לנזילות)

תודה מראש למשיבים
רענן

boaz avrahami
14-02-20, 17:33
האם בזמן הרמת סל״ד זה משתפר?

בתשובה לשאלה א׳- ניתן לחבר מד לחץ על הקו ולבדוק אם הלחץ הוא בתחום הנכון.

בתשובה לשאלה ב:
אתה יכול לשאוב עם מזרק את הנוזל ולהחליף ככה כמה פעמים עד שהנוזל הישן ידולל מאוד וכך לא יהיו נזילות.
אל תבנה על זה לפתרון.

הערת שוליים: לעיתים העלאת מידת הגלגלים גורמת לכך.


Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

נדב ש.
14-02-20, 18:10
באף טרופר לא בנזין ולא דיזל מידת הצמיג לא משפיעה על הכוח שצריך להפעיל כדי לתפעל את ההיגוי, מניסיון גם עם טרופר שנעל 33".

רענן, אני נוטה להמר על תיבת ההגה, היתה אצל חבר בדיזל(אותם מכלולים) תופעה דומה, רק שאצלו הקושי היה בסיבוב רק לצד אחד, אחרי שניסינו הכל כולל החלפת משאבת הגה, התיבה הוחלפה ובא לציון גואל.

erezgur
14-02-20, 18:10
פעם היית צעיר שרירי...

נשלח מהנייד

avikkllk
14-02-20, 18:22
פעם היית צעיר שרירי...

נשלח מהנייד ארז אתה גדול! מרוב שצחקתי בקול הייתי פשוט חייב להגיב.מצטער על הספאם

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

asafk
15-02-20, 14:12
רענן, הדרך לבדוק היא מד לחץ על הקו בין המשאבה לתיבה.
בספר אמור להיות הלחץ המירבי.

אסף.

tallevi
15-02-20, 19:03
תתפלא כמה התנגדות לסיבוב יכול לייצר המפרק הקרדני בכניסה לתיבה...


טל.

Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk

-->