צפייה בגרסה מלאה : ג'ימני עם 5 דלתות?
https://www.iol.co.za/motoring/industry-news/suzuki-working-on-larger-five-door-jimny-report-42643193
Sent from my LG-H870DS using Tapatalk
אינשאללה [emoji120][emoji120][emoji120][emoji120]
אני רק מקווה שאם הוא יגיע, יהיו בו 5 מקומות ישיבה גם.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
השאלה אם רכב שמיוצר בהודו לשוק ההודי יעבור פה תקינה
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
יש משהו בדבריך
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
הרגולציה בשוק ההודי לא דורשת אבזור בטיחות.
זה משהו פתיר במידה ויש כאן נפח שוק מספיק לרכב כזה, שמין הסתם יהיה יותר יקר מהג'ימני הרגיל, שיצדיק ייצור של דגם 5 דלתות בתקינה אירופית מלאה. לגביי זה אני סקפטי.
יש פה נפח שוק אבל ליצרן יש אין משאבים להתמודד עם כל דבר שהשוק רוצה אז הוא מבצע תיעדוף
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
הקצר עולה בארץ כ- 140 אש"ח.
ההבדלים בין קצרים לארוכים ברכבים אחרים כמו רנגלר ולנדקוזר הם כ 10%.
אני בטוח שב 150-160 אש"ח יהיה לו שוק רציני. אין עוד רכב עם יכולות שטח כאלו במחיר שמתקרב לזה.
גם ה3 דלתות מיוצר בהודו למיטב זכרוני
Sent from my iPhone using Tapatalk
https://www.autoindustriya.com/image.php?src=/images/posts/post16809.jpg&w=1280
יש פה נפח שוק אבל ליצרן יש אין משאבים להתמודד עם כל דבר שהשוק רוצה אז הוא מבצע תיעדוף
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalkזה מהיצור שמגיע לפה מיפן
אם יהיה יבוא מהמפעל ההודי אולי יהיו יותר הקצאות
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
כבר היו פה מכוניות הודיות, בין השאר של סוזוקי.
נראה לי שאנחנו לא הפלח שוק היחיד, יהיו לו עוד כמה חובבים באירופה ואם באמת תהיה גרסה כזו יכול להיות שהיא תגיע גם לאירופה.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
יונימוג אדום
16-02-20, 17:04
אם תהיה גרסה כזאת לדעתי תהפוך ללהיט .
כמו כן ראיתי גם טנדר - אם יהיה ייצור סדיר - פיגוז , טנדר חד קבינה מוכר מלא במיסוי !!
אילן
כבר היו פה מכוניות הודיות, בין השאר של סוזוקי.
נראה לי שאנחנו לא הפלח שוק היחיד, יהיו לו עוד כמה חובבים באירופה ואם באמת תהיה גרסה כזו יכול להיות שהיא תגיע גם לאירופה.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalkאולי אתם עוד לא מעודכנים. אבל מ2021 גימיני החדש מפסיק להיות משווק באירופה בגלל זיהום אוויר. המנוע שהם השתמשו בו הוא מיושן ולא מתאים לתרינה החדשה. ומכיוון שישראל מאמצת את התקן הארופאי כנראה שגם מכאן יעלם הגימיני החדש.
אז קודם לחכות שסוזוקי יעדכנו מנוע ואחר כך לצפות לדגם 5 דלתות[emoji38]
Sent from my MI 5s using Tapatalk
אכן אני לא מעודכן.
גם אם הוא יגיע ויעלה 140 בדיוק כמו הקצר עדיין אין לי כסף לקנות אותו.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
אכן אני לא מעודכן.
גם אם הוא יגיע ויעלה 140 בדיוק כמו הקצר עדיין אין לי כסף לקנות אותו.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalkובינינו גם לא מצדיק את המחיר. עם מנוע מיושן ללא טורבו גיר פליניטארי 4 מהירויות. רוב המכלולים נלקחו מהגימיני היוצא. בשביל כמה תוספות אלקטרוניות שמגיעות כסטנדרט כבר הרבה שנים בגיפים וגיפונים אחרים לא מצדיק קפיצה מ100kל140k .
Sent from my MI 5s using Tapatalk
ובינינו גם לא מצדיק את המחיר. עם מנוע מיושן ללא טורבו גיר פליניטארי 4 מהירויות. רוב המכלולים נלקחו מהגימיני היוצא. בשביל כמה תוספות אלקטרוניות שמגיעות כסטנדרט כבר הרבה שנים בגיפים וגיפונים אחרים לא מצדיק קפיצה מ100kל140k .
Sent from my MI 5s using Tapatalk
מ120-140 האוטומט
ומה האלטרנטיבה?
רק משומש
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
סוזוקי על פי רוב לא מציגים מרכב חדש ומנוע חדש ביחד אלא נוהגים לדרג (הם לא היחידים) ויש בכך גם היגיון מסוים.
הם גם לא נוהגים להעלות מחירים בצורה משמעותית בהצגת דגם חדש אבל כל רכבי השטח הקשוחים האחרים העלו מחירים אז גם הם העלו
האם זה מוצדק? קשה לי להגיד. אבל היה מרמור עצום וכעס רב בקרב הג'ימנאים כשהמחיר פורסם
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
סוזוקי על פי רוב לא מציגים מרכב חדש ומנוע חדש ביחד אלא נוהגים לדרג (הם לא היחידים) ויש בכך גם היגיון מסוים.
הם גם לא נוהגים להעלות מחירים בצורה משמעותית בהצגת דגם חדש אבל כל רכבי השטח הקשוחים האחרים העלו מחירים אז גם הם העלו
האם זה מוצדק? קשה לי להגיד. אבל היה מרמור עצום וכעס רב בקרב הג'ימנאים כשהמחיר פורסם
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalkממש לא. באירופה ההפרש בין הגימיני היוצא מ2018 והגימיני החדש מ2019 הוא 10%. אז שלא יבלבלו בסוכנות שהמחיר נובע ממיסים. מחיר ראלי של גימיני חדש ידני אמור היה להיות 110k. אבל "מכשילי" תנועה , החליטו לעשות קופה על גב הגיפ הגמד השורד הזה וחבל. אני מבין את המירמור של חובבי הסמוראי והגימיני לדורותיהם. ביחיית מנוע 101 כ"ס 2 דלתות 4 מקומות ונפח איחסון של קופסאת נעליים. הגזמתם. את מותג jeep כבר הפסידתם. אני מקווה שחובבי השטח לא ישכחו את זה.
Sent from my MI 5s using Tapatalk
אני מסכים איתך ש110 למדני היה סביר. כשאמרתי שהמתחרים העלו מחירים התכוונתי ליבואנים בארץ לא ליצרנים
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
מכשירי תנועה הם ארגון צדקה? איזה קטע, איפה תורמים?
שימכרו בכמה שבא להם. זה עסק פרטי וזו זכותם. צאו להם מהכיס. "מרמור גדול בקרב הג'ימנאים"? איפה צ'ה?
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
הרבה ביקוש, מעט היצע, אז אפשר להקפיץ מחיר.
הג'ימני מגיע לישראל גם במפרט מאובזר יחסית. זה מתבטא במחירו המוגזם.
ועדיין, ככל שהוא יקר, רשימת ההמתנה ארוכה-ארוכה ואין כלים במלאי. תזמינו היום ותמתינו חודשים רבים עד למסירה.
המצב דומה בשווקים נוספים. בעיה של כושר ייצור מוגבל יחסית.
אני מניח שלסוזוקי לא תהיה בעיה לדחוף לתוכו מנוע 1 ליטר תלת-צילינדרי מוגדש (כמו זה שבויטארה החדשה) שיחלץ מפחות נפח קצת יותר הספק ומומנט, יסתפק בפחות דלק וייתן ביצועים טובים קצת יותר, אבל אני חושב שלא צריך לשכנע אף אחד שרכב כזה צריך מנוע אטמוספרי פשוט, טיפש ואמין ולא איזו פצצת טכנולוגיה עדינה ורגישה שאולי צורכת קצת פחות דלק ומזהמת טיפה פחות, אבל תדליק לכם צ'ק-אנג'ין כל שני וחמישי בגלל לכלוך/אבק/בוץ/השד יודע מה.
למי שלא התנסה - עם כל החסרונות, בעיקר סביב מידות זעירות ובגאז' שלא קיים שכולם נעוצים ברגולציה יפנית (Kei-car) זה אוטו מקסים ומתוק שמתאהבים בו מיד וממש בא לאכול אותו, עם יכולות מעולות בשטח כבר במצבו הסטנדרטי - והוא הרבה יותר טוב בכביש מהקודם.
ונכון ש-133-145K שקלים זה נורא יקר לאוטו כל כך קטן, אבל בתכל'ס אין לו שום מתחרים ולכן אין שום סיבה הגיונית ליבואן להוריד מחירים. היחיד עם ביצועי שטח דומים או טובים יותר זה רנגלר שהדגם הזול ביותר שלו ("ספורט" קצר) רק מתחיל במחיר כפול ויותר וגם הוא בעל 4 מושבים בלבד וכמעט ללא תא מטען.
אני לא משווה ביניהם, כי אי אפשר להשוות תפוחים לתפוזים - אבל אלה שני רכבי השטח האמיתיים החדשים היחידים בשוק. ולכן אפשר לומר בזהירות, שביחס למחירו, חוויית שטח פר-שקל, ג'ימני הוא רכב השטח החדש הטוב ביותר שנמכר בישראל.
הרבה ביקוש, מעט היצע, אז אפשר להקפיץ מחיר.
הג'ימני מגיע לישראל גם במפרט מאובזר יחסית. זה מתבטא במחירו המוגזם.
ועדיין, ככל שהוא יקר, רשימת ההמתנה ארוכה-ארוכה ואין כלים במלאי. תזמינו היום ותמתינו חודשים רבים עד למסירה.
המצב דומה בשווקים נוספים. בעיה של כושר ייצור מוגבל יחסית.
אני מניח שלסוזוקי לא תהיה בעיה לדחוף לתוכו מנוע 1 ליטר תלת-צילינדרי מוגדש (כמו זה שבויטארה החדשה) שיחלץ מפחות נפח קצת יותר הספק ומומנט, יסתפק בפחות דלק וייתן ביצועים טובים קצת יותר, אבל אני חושב שלא צריך לשכנע אף אחד שרכב כזה צריך מנוע אטמוספרי פשוט, טיפש ואמין ולא איזו פצצת טכנולוגיה עדינה ורגישה שאולי צורכת קצת פחות דלק ומזהמת טיפה פחות, אבל תדליק לכם צ'ק-אנג'ין כל שני וחמישי בגלל לכלוך/אבק/בוץ/השד יודע מה.
למי שלא התנסה - עם כל החסרונות, בעיקר סביב מידות זעירות ובגאז' שלא קיים שכולם נעוצים ברגולציה יפנית (Kei-car) זה אוטו מקסים ומתוק שמתאהבים בו מיד וממש בא לאכול אותו, עם יכולות מעולות בשטח כבר במצבו הסטנדרטי - והוא הרבה יותר טוב בכביש מהקודם.
ונכון ש-133-145K שקלים זה נורא יקר לאוטו כל כך קטן, אבל בתכל'ס אין לו שום מתחרים ולכן אין שום סיבה הגיונית ליבואן להוריד מחירים. היחיד עם ביצועי שטח דומים או טובים יותר זה רנגלר שהדגם הזול ביותר שלו ("ספורט" קצר) רק מתחיל במחיר כפול ויותר וגם הוא בעל 4 מושבים בלבד וכמעט ללא תא מטען.
אני לא משווה ביניהם, כי אי אפשר להשוות תפוחים לתפוזים - אבל אלה שני רכבי השטח האמיתיים החדשים היחידים בשוק. ולכן אפשר לומר בזהירות, שביחס למחירו, חוויית שטח פר-שקל, ג'ימני הוא רכב השטח החדש הטוב ביותר שנמכר בישראל.+1
וחבל שרבים אינם מבינים זאת וממשיכים לזלזל ברכב הזה שחטאו היחיד בעולמנו הוא מידת גלגל זעירה שלא ניתנת לשיפור חוקי
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
זה ממש לא "חטאו היחיד", לג'ימיני יש עוד כמה חסרונות, וזה שאתה מזהה את חוסר ההתאמה לדעותיך זלזול - בעיה שאתה צריך לפתור לבד.
לא כל אחד יכול להסתפק בגזיה ומחבת כשהוא מטייל לבד+כלב. מי שזה מתאים לו, תפאדל.
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
אתה קורא אותי לא נכון.
איני טוען שהרכב מתאים לכולם. גם לי הוא כבר לא מתאים עם 3 ילדים. זלזול אני להתייחסות לרכב כאל ג'יפון משולל יכולות רק בגלל שהוא קטן מידות
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
הוא קטן. קבל את זה כעובדת יסוד.
אז מוצאים פתרונות. הוא לא רכב למשפחה, הוא לעולם לא יהיה מרווח כמו פטרול או 110, אבל ניתן לטייל בו בזוג עם הרבה ציוד.
לגבי גודל גלגל.....
ניתן להגדיל גלגלים. הבעיה לא באוטו אלא במדינה העקומה שאנחנו חיים בה.
ומי שאשם אלה רק אנחנו. התארגנות, מחאה, דרישה נחרצת מהפקידונים לשינוי/ביטול התקנות, קצת חסימות כבישים, ואולי דברים היו זזים. אבל ציבור בעלי הרכב הוא הפראייר הקבוע, זה שמנשק את ידו של הפריץ, שותק ומשלם, משלם ושותק. אז המדינה תמשיך לדרוך עליו.
בינתים - זה רכב חדש מהחנות. שלוש שנים לא ייכנס למכון טסטים. אז תגדילו צמיגים ותהנו. מה שנקרא "ניהול סיכונים": קחו בחשבון את הסיכון בזמן תאונה וכו' ולכן סעו בזהירות.
בינתים - זה רכב חדש מהחנות. שלוש שנים לא ייכנס למכון טסטים. אז תגדילו צמיגים ותהנו. מה שנקרא "ניהול סיכונים": קחו בחשבון את הסיכון בזמן תאונה וכו' ולכן סעו בזהירות.
ומה זה משנה אם הרכב נכנס למכון טסטים פעם בשלוש שנים או פעם בשנה? העצה שלך זהב. בדגש על "תהנו" [emoji16]
ומה זה משנה אם הרכב נכנס למכון טסטים פעם בשלוש שנים או פעם בשנה? העצה שלך זהב. בדגש על "תהנו" [emoji16]
זה משנה, כי זה ניג'וס.
כי מחפשים אותנו. זה אולי לא מעסיק אותך, אבל מדי סופ"ש נערכים מבצעי אכיפה ממוקדים - זה לא רק משרד התחבורע אלא גם המשטרע. עשרות כלי רכב (שטח וספורט) מורדים מהכביש מדי שבוע בגלל "שיפורים".
יש כאלה שמחזיקים סט גלגלים נוסף לכבוד זה. עזוב את ההוצאה, זה ניג'וס נוסף. ואם יש לך שלוש שנים של שקט בלי לבקר אצל סמי וארבעים הבוחנים במערת העליבבא שלו, אז מה הבעיה?.... לא שממש צריך, אבל למי שרוצה, זה יתרון.
רמז: גלגל ה-27' של הג'ימני הוא פחות או יותר הדבר האחרון שמפריע בו. אנשים רוצים להגדיל רק כי זה קטן להם בעין.
... ואם יש לך שלוש שנים של שקט בלי לבקר אצל סמי וארבעים הבוחנים במערת העליבבא שלו, אז מה הבעיה?.... לא שממש צריך, אבל למי שרוצה, זה יתרון.
זהו, רק בנקודה הזאת פספסתי... אם שלוש שנים של שקט זה בסדר, אז שנה זה לא מספיק?
MY 2 CENTS
ראשית - מסכים עם דרור שרכב שטח עדיף שיהיה עם מנוע פשוט ולא מוגדש. גם ברנגלר האמריקאים מעדיפים את ה 3.6 האטמוספרי על ה 2 ליטר עם התגבור החשמלי (לא ה 2 ליטר שנמכר בארץ).
שנית - שלושה רכבי שטח נמכרים בארץ ולא 2. הייתי מוסיף לרנגלר ולג'ימני גם את ה G CLASS אם לא מסתכלים על תג המחיר. ה G הקצר (מבחינתי עם גג ברזנט) הוא רכב שטח אמיתי (בתנאי שלא נשארים עם חתך צמיגים 35).
דבר שלישי: בנוגע למקום, לזוג הוא בהחלט מספיק אם מקפלים את הכיסא האחורי. תמיד יש אפשרות לגגון ועוד מנשא שבא מעל לגלגל הרזרבי. זה לא רכב מסעות ולא תוכנן להיות כזה. אבל בהשוואה לקצרים אחרים כמו רנגלר, לנדקרוזר, ויטארה וישנים יותר כנו טראנו פאג'רו ועוד, הוא לא כל כך נורא.
במחיר שלו, אין לו מתחרים בארץ. גם אם יכלו למכור אותו ב 20K פחות ועדיין להרוויח יפה, המחיר הנוכחי משקף מחיר שלדעת היבואן (ובדיעבד הוא צדק) יביא למכירת כל המלאי בשוק עם מלאי מוגבל.
הפתרון ליבואן חזיר או יבואן שמביא רכבים משונמכים הוא יבוא עצמי.
Sent from my iPhone using Tapatalk
הרבה מאוד רכבים מיובאים ארצה עם מפרטים משונמכים או גרסאות חלשות או גם וגם.
חלק מזה זה חזירות של היבואן וחלק זה חזירות של המדינה וחלק זה נתח השוק העצום של שוק הליסינג שמעדיף גרסאות זולות ופשוטות ובסופו של דבר השוק הישראלי התקבע כבר ככזה שצורך הרבה מכוניות בגרסאות הזולות שלהן.
לעיתים יש גם אופציה לגרסא חזקה/משודרגת אלא שהרבה פעמים מה שאנחנו קוראים משודרג נחשב כסטנדרט בארצות אחרות
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
טוב,
אחרי שקיטרנו על החזירות ועל הפוליטיקה, אנו עדיין עומדים עם רשימת המתנה עד יוני, אז כנראה זו לא חבילה כזו דפוקה, במחיר של קרוסאובר מסורס.
דיברתי אתמול עם מנהל המותג על 5-דלתות, הם לא יודעים על זה כלום, וגם יהיו בעיות תקינה כמפורט מעלה.
הפסקת המכירות באירופה לא נוגעת לנו (כי אנחנו לא בספירה האירופאית של זיהום אוויר / ליצרן) אז זה דווקא עשוי לעזור לנו, לקבל יותר ג'ימנים, מכפי שעד עכשיו
- - - Updated - - -
ובסופו של דבר, ככל שיירכשו בארץ יותר ג'ימנים שיטיילו בסמטאות העיר, ככה יגדל היצע המשומשים עבורנו, עכברי שטח מאותגרי תקציב
זהו, רק בנקודה הזאת פספסתי... אם שלוש שנים של שקט זה בסדר, אז שנה זה לא מספיק?
זה עוד 700-1000 שקל מזומן "דמי מעבר" שחסכת בשנה, ופחות כאב ראש.. כי גם הדמי מעבר כבר לא תמיד חסינים לחלוטין.
מת שתסיים תג'יפ ותגיע כבר לטסט.. נראה אותך גיבור 😎
הפתרון ליבואן חזיר או יבואן שמביא רכבים משונמכים הוא יבוא עצמי.
Sent from my iPhone using Tapatalk
זה בדיוק מה שקורה ברנגלר שמביאים ביבוא אישי את דגם ה JL 3.6
זה בדיוק מה שקורה ברנגלר שמביאים ביבוא אישי את דגם ה JL 3.6
זה בדיוק מה שעשיתי (עם JK).
ההפרש בעלות מתבטא בכמה עשרות אלפי שקלים...
Sent from my iPhone using Tapatalk
ניר, האם ביבוא אישי, יש הבדל בעלות הביטוח של הרכב ביחס לרכב זהה מהיבואן בארץ?
זה בדיוק מה שעשיתי (עם JK).
ההפרש בעלות מתבטא בכמה עשרות אלפי שקלים...
Sent from my iPhone using Tapatalk
ניר, אני מניח שהבאת משומש עם מעט ק"מ. וההפרש של כמה עשרות אלפי שקלים הוא לעומת חדש בארץ. נכון?
בקשר לביטוח, מי ששאל: רכב ביבוא אישי צריך לעשות פעם בשנתיים הערכת שמאי של לוי יצחק (עלות של כ 750ש"ח) וע"פ ההערכה נקבע מחיר הביטוח.
ניר, האם ביבוא אישי, יש הבדל בעלות הביטוח של הרכב ביחס לרכב זהה מהיבואן בארץ?
חברות הביטוח בהחלט מנסות להשתתף ״ברווחים״ (דרשו ממני בהתחלה סכום הזוי למקיף) . אם אתה מספיק עקשן ולא מוותר הם מתקפלות ומגיעות למחירים זהים לרנגלרים מהיבואן.
כך גם בהערכה של לוי יצחק...
Sent from my iPhone using Tapatalk
לא רציתי לפתוח שרשור חדש, אבל חבר קנה את הג׳ימני החדש (אוטומט) ושמתי לב שאין תאורה בידית ההילוכים, די מעצבן בלילה.
הלך למוסך ואמרו לו שזה תקין, נשמע לי מוזר..
מישהו עם ג׳ימני חדש יכול לאשר? צביקה פיק ;) ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
חסכו על התאורה, נו שוין.
Sent from my iPhone using Tapatalk
בטח יש חיווי בלוח השעונים..
כן, אבל בכל רכב נורמלי זה בנוסף ולא במקום, כולה נורה..בטח לא סיפור לגנוב מתח מאיפשהו ולהוסיף.
Sent from my iPhone using Tapatalk
כן, אבל בכל רכב נורמלי זה בנוסף ולא במקום, כולה נורה..בטח לא סיפור לגנוב מתח מאיפשהו ולהוסיף.
Sent from my iPhone using Tapatalkאני הייתי נזהר מגניבות מתח לא נחוצות. במיוחד ברכבים החדישים שם תנודות מתח שהמוח של הרכב לא מבין יכולות לייצר כל מיני תופעות מוזרות
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
Tzvika-Pick
19-02-20, 23:02
לא רציתי לפתוח שרשור חדש, אבל חבר קנה את הג׳ימני החדש (אוטומט) ושמתי לב שאין תאורה בידית ההילוכים, די מעצבן בלילה.
הלך למוסך ואמרו לו שזה תקין, נשמע לי מוזר..
מישהו עם ג׳ימני חדש יכול לאשר? צביקה פיק ;) ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
מאשר, אין תאורה בידית ההילוכים.
שאלו את מנהל מותג סוזוקי בישראל את השאלה הזאת ביום ההדרכה שעשו לקונים של הרכב, הוא ענה שהם יודעים וככה מיוצר הרכב. זה לא שחסכו על המנורה בדגם שהגיעה ארצה, ככה זה בכל הדגמים שיורדים מהמפעל.
על מה ידית ההילוכים מסתכלת שהיא צריכה תאורה?
לי זה קצת הציק לחפש איפה הרוורס ברכב חשוך כשלקחתי רכב של חבר לסיבוב. נכון שיש חיווי בלוח השעונים, אבל אם ב99 היה גם וגם, ב2006 רק בידית אז כנראה שב2020 עושה שכל שיהיה רק בלוח השעונים..
אני בכלל חשבתי שזה בגלל איזו התקנה מקומית שדפקה את התאורה ושלחתי אותו למוסך. בונה על זה שיתייאש מהרכב וימכור לי מתחת למחירון.
בינתיים אין סיכוי.
Sent from my iPhone using Tapatalk
לפחות יש עדיין רק 4 הילוכים אז יש פחות ממה להתבלבל[emoji23][emoji23][emoji23]
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
https://www.youtube.com/watch?v=kcpRSIV57yg
https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/bk1qrhp5o
ומי שמסתדר עם פסקול הודי:
https://www.youtube.com/watch?v=LP9GYOy5uQ8
בתמחור סביר זה הולך להיות להיט היסטרי.
בתמחור פחות סביר זה יהיה רק להיט.
https://www.youtube.com/watch?v=LP9GYOy5uQ8
खोल जैसा दिखता है
खोल जैसा दिखता है
हिट होने की प्रबल संभावना
לא רציתי לפתוח שרשור חדש, אבל חבר קנה את הג׳ימני החדש (אוטומט) ושמתי לב שאין תאורה בידית ההילוכים, די מעצבן בלילה.
הלך למוסך ואמרו לו שזה תקין, נשמע לי מוזר..
מישהו עם ג׳ימני חדש יכול לאשר? צביקה פיק ;) ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
אכן אין תאורה לידית ההלוכים, למרות שיש הכנה לזה.
ניתן לרכוש בעלי הזריז קיט עם לדים בצבעים תואמים לכל מצב.
אני לא דוחה סיפוקים ולכן התקנתי פס לדים 12 וולט משאריות מהמטבח וחיברתי להזנת אחד המתגים לחימום המושבים.
מאז ניתן גם בחושך למצוא את הרוורס...
אני לא דוחה סיפוקים ולכן התקנתי פס לדים 12 וולט משאריות מהמטבח וחיברתי להזנת אחד המתגים לחימום המושבים.
מאז ניתן גם בחושך למצוא את הרוורס...
יש בג'ימני חימום למושבים?
יש בג'ימני חימום למושבים?אחד הפיצ'רים החזקים, עובד מעולה
Sent from my SM-G985F using Tapatalk
GodsFather
19-01-23, 18:51
יש פרסום גם באתר של סוזוקי אוסטרליה על הגימני 5 דלתות.
רק בישראל לא יודעים מה קורה אצל היצרן...
Sent from my HD1903 using Tapatalk
מה יש לא לדעת.
כתוב בכל הפרסומים שכרגע הוא לשוק המזרח, דרא"פ ואוסטרליה.
משמע,
הוא לא יימכר כאן.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.