צפייה בגרסה מלאה : חיווי על תקלת גיר בגימני
גימני vvt
2008 עם קולר גיר ומטופל היטב
150 אלף קמ
היום במסגרת טיפול לפני טסט הוחלף דרייבשאפט מרכזי (שמוביל לגיר)
והאוטו נוקה עם מסיר שמנים על ידי המוסך.
הטסט עבר אבל ביציאה מהטסט נדלקה בלוח שעונים נורית מנוע צהובה
בסריקה מדובר בחיווי על תקלת גיר.
איפסתי את התקלה ואחרי 30 קמ חזרה שנית
כל זה בלי שהכיר מראה שום שינוי או התנהגות חריגה.
הכל מרגיש רגיל.
מצד שני הגירים האוטומטיים ברכבים האלה אוהבים להתפגר...
במוסך כרגע בגישה של סע כמה ימים ונראה לאן מתפתח.
המלצות? הארות חכמות? מישהו במרכז (שמעתי רק על ארז סנטו בטירה) שיודע לקרוא קוד תקלה ספציפי ולומר עליו משהו חכם?
ההנחה שהשטיפה לפני הטסט כנראה חדרה לאיזה קונטור חשמלי או חיווט חשוף.
מה הקוד תקלה? יעזור בכיוון לפתרון....
תבדוק מפלס שמן גיר, זכור לי במעורפל שלבעלים הקודמים של הרכב שלי התפרק הדרייבשאפט המרכזי ולאחר מכן נזל לא מעט שמן גיר.
יש לי סורק עם פרוטוקולים של סוזוקי לגיר אם אתה מאיזור רמת גן.
Sent from my iPhone using Tapatalk
גימני vvt
2008 עם קולר גיר ומטופל היטב
150 אלף קמ
היום במסגרת טיפול לפני טסט הוחלף דרייבשאפט מרכזי (שמוביל לגיר)
והאוטו נוקה עם מסיר שמנים על ידי המוסך.
הטסט עבר אבל ביציאה מהטסט נדלקה בלוח שעונים נורית מנוע צהובה
בסריקה מדובר בחיווי על תקלת גיר.
איפסתי את התקלה ואחרי 30 קמ חזרה שנית
כל זה בלי שהכיר מראה שום שינוי או התנהגות חריגה.
הכל מרגיש רגיל.
מצד שני הגירים האוטומטיים ברכבים האלה אוהבים להתפגר...
במוסך כרגע בגישה של סע כמה ימים ונראה לאן מתפתח.
המלצות? הארות חכמות? מישהו במרכז (שמעתי רק על ארז סנטו בטירה) שיודע לקרוא קוד תקלה ספציפי ולומר עליו משהו חכם?
תבוא אלי-נעשה בדיקת מחשב תחת עומס באמצע נסיע
מדבר על DATA STREAM,FREEZE FRAME DATA
קריאת שמ-תקלות ושמ-איפוסים במקרה שלך לא-שווה-כלום!
בכל מקרה
054-7367258
גרשון
חיווי התקלה הוא על סולונואיד בממיר מומנט תקוע במצב פתוח, או סגור, אני לא זוכר.
במוסך ההמלצה היא חד משמעית להמשיך ליסוע כל עוד אין כלל התנהגות חשודה של הרכב.
הטענה הלגיטימית היא שהרכב בכל מקרה מתקרב לשיפוץ גיר מבחינת קילומטרז, ככה שכבר לפתוח גיר זה לשפץ קיט מלא.
התקלה בינתיים קופצת פעם בכמה עשרות ק״מ.
החליפו שמן גיר מתישהו ברכב שלך?
Sent from my iPhone using Tapatalk
חיווי התקלה הוא על סולונואיד בממיר מומנט תקוע במצב פתוח, או סגור, אני לא זוכר.
במוסך ההמלצה היא חד משמעית להמשיך ליסוע כל עוד אין כלל התנהגות חשודה של הרכב.
הטענה הלגיטימית היא שהרכב בכל מקרה מתקרב לשיפוץ גיר מבחינת קילומטרז, ככה שכבר לפתוח גיר זה לשפץ קיט מלא.
התקלה בינתיים קופצת פעם בכמה עשרות ק״מ.
השאלה אם הגיר עובר להילוך יתר(overdrive)?
השאלה אם הגיר עובר להילוך יתר(overdrive)?
כן, אין שינוי בהתנהגות הגיר
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.