צפייה בגרסה מלאה : פתיחת גג בסופה סגורה
שלום
האם יש למשהו ניסיון
יש לי סופה ארוכה וסגורה (פח) כמובן שברישיון מופיע סגור.
אני רוצה לפרק את הפח ולהרכיב במקומו ברזנט.
זה אפשרי?
מה ההליך שצריך כדי לעשות את זה מסודר ?
כדי שיופיע ברישיון?
אני לא מחפש בעיות בטסטים
ברור שאפשר.
אבל זה דורש שינוי הגדרה ברשיון מ"סגור" ל"פתוח" וזה אומר שאתה צריך לעבור בעמדה 1 הידועה לשמצה. סוג של גוב אריות לג'יפים ולג'יפאים.
כדי לעבור עם ג'יפ שהפך מסגור לפתוח, תצטרך להתקין קשת התהפכות, חגורות בטיחות לפי מספר המושבים הרשום, אם אתה מוריד דלתות - להתקין שרשרת.
תצטרך להקטין את הג'יפ לחלוטין - קפיצים ישרים עייפים וקרוסים (מלשון "קריסה"), שבולמי הזעזועים יהיו ישנים ולא בשום צבע שאינו שחור מטונף. ג'נטים ללא אופסט, לא חורגים ולא בולטים, צמיגים במידה חוקית (לא מספיק שזה "ברשיון") ובני-השופטת האלה יודעים טוב מאוד מה מותר ומה אסור. שום שיפור, שום שדרוג, כנפונים שלמים, ללא זרקורים/לדים/פנסים נוספים, ורק ככה להגיע לשם.
ואז להצטייד בהרבה הרבה סבלנות, אורך רוח ואיפוק. יוצאים משם עם אולקוס ועם רצון להרוג מישהו או משהו היום, עכשיו, אבל זה מה יש. זו המדינה שלך וזה הפרצוף שלה.
boaz avrahami
17-02-20, 19:08
ברור שאפשר.
אבל זה דורש שינוי הגדרה ברשיון מ"סגור" ל"פתוח" וזה אומר שאתה צריך לעבור בעמדה 1 הידועה לשמצה. סוג של גוב אריות לג'יפים ולג'יפאים.
כדי לעבור עם ג'יפ שהפך מסגור לפתוח, תצטרך להתקין קשת התהפכות, חגורות בטיחות לפי מספר המושבים הרשום, אם אתה מוריד דלתות - להתקין שרשרת.
תצטרך להקטין את הג'יפ לחלוטין - קפיצים ישרים עייפים וקרוסים (מלשון "קריסה"), שבולמי הזעזועים יהיו ישנים ולא בשום צבע שאינו שחור מטונף. ג'נטים ללא אופסט, לא חורגים ולא בולטים, צמיגים במידה חוקית (לא מספיק שזה "ברשיון") ובני-השופטת האלה יודעים טוב מאוד מה מותר ומה אסור. שום שיפור, שום שדרוג, כנפונים שלמים, ללא זרקורים/לדים/פנסים נוספים, ורק ככה להגיע לשם.
ואז להצטייד בהרבה הרבה סבלנות, אורך רוח ואיפוק. יוצאים משם עם אולקוס ועם רצון להרוג מישהו או משהו היום, עכשיו, אבל זה מה יש. זו המדינה שלך וזה הפרצוף שלה.
אתה בעצם מאוד מפרגן למקצועיות שלהם ואז מגדף אותם?
מבלבל קצת
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
לדרוש קפיצים קרוסים ובולמים מתים זה מקצועי?....
לדרוש ממני כנפונים כשבאתי פעם לרשום מספר מנוע שהוחלף (בשנים בהן עשו את זה בעמדה 1) זה מקצועי?...
להחמיר סתם כי הם יכולים = מקצועי? או כי הם שיכורי כוח?...
אין שם שום מקצועיות.
אין שום צורך בכל זה.
אלה בדיקות ועניינים בירוקרטיים שכל מכון רישוי יכול בתכל'ס לבצע.
כל ההליך מיותר מיסודו וכל עמדה 1 היא מיותרת מיסודה.
אבל זה קיים כי...
כי...
כי....
כי ככה זה כבר 72 שנה?...:confused:
כי יש תקן לבוחנים אוכלי חינם שעושים טובה ובאים בשמונה וחצי, אחרי שעתיים יוצאים להפסקה של חצי שעה ובשתים-עשרה וחצי סוגרים הבסטה והולכים הביתה?....:(
כי כולם התרגלו ושותקים, אז למה לשנות?....:rolleyes:
רק עוד דרך של המדינה להתעלל בציבור. ואז שואלים אותי "למה אתה שונא את מדינת ישראל". יש המון סיבות, עמדה 1 היא אחת הבולטות שבהן.
יותר קל להחליף לסופה פתוחה...
יש לכם מושג אם יידרש ממני לעשות את כל העבודות במוסכים / מתקינים מורשים של משרד התחבורה?
ידרשו ממני להגיע לעמדה 1 אחרי ביצוע העבודה עם ניירת מסודרת מאותם מוסכים קבלות וכו?
או שאפשר לעשות את הכל באופן פרטי הכוונה בבית מי שיודע.?
עידו, תירגע. תהנה מהמחזה שברלי כותב לך פה. תן לו לגמור את כל הפרקים.
יש לכם מושג אם יידרש ממני לעשות את כל העבודות במוסכים / מתקינים מורשים של משרד התחבורה?
ידרשו ממני להגיע לעמדה 1 אחרי ביצוע העבודה עם ניירת מסודרת מאותם מוסכים קבלות וכו?
או שאפשר לעשות את הכל באופן פרטי הכוונה בבית מי שיודע.?
חייב ניירת מסודרת ממתקין מוסמך, וזה מניסיון של חבר ש"רק" פתח סגירה של טנדר
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.