צפייה בגרסה מלאה : תקלה מורכבת ZJ אין הצתה אין דלק
שלום לכולם, כבר זמן מה שיש לי תקלה מורכבת שאיני מצליח לפתור אותה, אני מקווה שיש כאן מישהו שיתן לי קצת אור.
בהתחלה היתה בעיה שכאשר הייתי מכניס מפתח לא היה חיווי לדלק ( משאבה מזמזמת ועובדת ויש לחץ דלק בחליל) אך עדיין היה מראה כאילו מיכל ריק, אחרי מספר ניסיונות הרכב היה מניע וגם אם לא היה מניע, לאחר מספר ניסיונות פתאום כן היה מראה שיש דלק ולחץ- מהמצב הזה ידעתי שעד להנעה לא נשאר הרבה ניסיונות)
המצב כרגע הוא בעייתי יותר, אין לי חיווי דלק, משאבת דלק עובדת לסירוגין, פעם כן אבל רוב הזמן לא והנורית של האזעקה נדלק לאחר כ30 שניות שהמפתח מסובב בסוויץ.
ניסתי לגשר את החוט הצהוב והסגול כמ שמצאתי בפורים בחול אך כלום. אין ניצוץ, אין דלק, אין כלום.
היום מצאתי מתחת להגה כפתור כל שהוא שאחרי ששיחקתי איתו המשאבת דלק התחילה לזמזמם אך הרכב לא הניע והנורה של האזעקה נדלקה אחרי כ10 שניות שהמפתח בסוויץ
בבקשה תעזרו לי לפני שאני לא מתייאש ומעלה את הרכב באש.
ישלך אזעקה?
אימובילייזר?
תעיף אותם קיבינמט.
איך? הפכתי את האיטרנט לא מצאתי דרך לעקוף את האזעקה המקורית
boaz avrahami
21-02-20, 19:53
אני לא בטוח שיש אזעקה מקורית.
אני גם לא משוכנע שאתה מאבחן נכון את התקלה.
האם האוטו כבה גם במהלך הנסיעה או שהבעיה רק בהתנעה?
איזה שנה הרכב מה נפח מנוע והאם לרדו או לימיטיד?
איזו נורה של אזעקה ( צלם)?
למה הכוונה מראה שהמיכל ריק?
כמה זמן הרכב ברשותך?
אם תוכל לצלם סרטון או סרטונים ולהעלות ליוטיוב ולקשר לכאן זה מאוד יסייע להבין.
** אם יש לך אזעקה מקורית אז אמורים לבטל אותה על ידי הכנסת מינוס מהגוף לתוך קצר בין הסגול לצהוב תחת ההגה אבל אם אתה לא מנוסה כדאי שתיתן לבעל מקצוע מיומן לבצע.
קל מאוד לעשות מקרוני מהצמות ולך תצא אחר כך מהתקלות האלו
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
אמנם בחלק גדול מהספרות כתוב שיש Antitheft מקורי ב-ZJ, אך מנסיון - לרוב הוא לא קיים.
יש הבדל גדול בין שנתונים מסויימים ב-ZJ, ומכאן קצ ת קשה לי לנחש אם שלך עד 96.5 או אחרי, אם הוא הוא DRB1, או DRB2.
מכל מקום, העצה של אייל נכונה.
אחת משלוש - או שמערכת אזעקה כלשהי שהותקנה ב-20 שנות חיי הרכב החלה לעשות בעיות, או שהתעייפו לך חוטים ליד המחשב.
האופציה השלישית, שהיא הסבירה יותר לפי התיאורים שלך, היא שמערכת הפיקוד של הסוויץ "התלכלכה" והיא זו שעושה לך את הבעיות.
boaz avrahami
21-02-20, 20:05
יש עוד אפשרות שמיל - חיישן קראנק שמשייכים לו תקלות אחרות
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
זה 5.2 שנת 96 דגם לימיטד, הרכב אצלי חצי שנה אך מעולם לא נסעתי איתו, נקנה למטרת פרוייקט שקצת נסחב, עומד בחניה חצי שנה.
ללגבי אם הוא OBD 1 או 2 אני יכול להגיד שחיברתי אליו את הOBD הזול ( 40 שח באייבי) שמתחבר לבולטוט והוא עבד, לא יודע אם זה בהכרח אומר שהוא 2.
הנורה האדומה שאני מדבר עליה היא נמצאת על הדש בורד מעל הלוח שעונים.
כאשר הרכב הניע בזמנו נדרש לעזור לו עם קצת גז אבל ברגע שהתייצב על הטורים לא נכבה.
לגבי הקצר, היום ניסיתי לעשות קצר מתוך הדלת ( יש שם חוט דו גידי שחוט אחד שלו שחור ואחד סגור שחור זה לפי מה שמצאתי באינטרנט, לא עזר)
עשיתי מתוך הדלת ולא מהצמה כי לא מצאתי את הקונטקטור השחור הגדול שמופיע לכולם בסרטונים ( שאליו נכנסים הצהוב והסגול)
טוב.. אם נגרד בפדחת ונסיר את שכבות החלודה מהמוח, אז נראה שיש לך בעיה במערכת ההזעקה המקורית, היא מערכת סגורה לניטרול פשוט שבעבר היו משקיטים אותה איכשהו אך בזמן החלפת מצבר למשל אז נדלקת נורת הסקיוריטי וצופר הרכב מתחיל לעבוד, בזמן הזה אין אפשרות להניע כי משאבת הדלק וההצתה מנוטרלת, הדרך הנכונה לנטרל זה 3 סיבובים עם המפתח המקורי בסוויצ' של דלת הנוסע.. בהצלחה
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
דימה.
עזור לנו לעזור לך.
לך, תחפור, ותחזור עם תשובות וצילומים כפי שנתבקשת.
אני אפנה אותך שוב, אם לא היה ברור - חפש את יחידת השליטה החשמלית של הסויץ. לא יודע מה היכולו תהטכניות שלך, אבל אני הייתי מפרק, מנקה אותה, ומרכיב חזרה.
boaz avrahami
21-02-20, 20:27
לפני שאתה חותך את כל הצמות באוטו, מה הנורות שדולקות לך בלוח שעונים אחרי פרק הזמן הראשונה שהרכב מתאפס מרגע הכנסת המפתח לסוויץ׳?
( עדיף תמונה)
אני לא משוכנע שהדיאגנוזה שלך מדוייקת ואתה כבר במסקנות וחיתוך חוטים
אם יש לך שקע כזה תחת ההגה אז יש לך OBD2
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200221/37431a6bd911a497ec4db9b2d8b54489.jpg
מהיכן אתה בארץ?
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
ראשית, תודה רבה לכולם על העזרה,
שנית ניסיתי את השיטה עם דלת הנוסע, עם דלת הנהג וגם עם התא מטען, אין כלום.
שמיל אני מניח שיחידת השליטה מתחת להגה?
בועז, כן אם זה מה שקובע אז זה OBD2
boaz avrahami
21-02-20, 20:31
תעצור, קח אוויר ותעבוד מסודר.
שלב ראשון והכרחי הוא אבחון מדוייק של התקלה.
לא מתקנים מה שלא מקולקל ואתה עוד לא יודע מה מקולקל
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
שמיל אני מניח שיחידת השליטה מתחת להגה?
חיובי.
תעצור, קח אוויר ותעבוד מסודר.
שלב ראשון והכרחי הוא אבחון מדוייק של התקלה.
לא מתקנים מה שלא מקולקל ואתה עוד לא יודע מה מקולקל
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
לדעתי הנורה של הצק אנגיין הוצא החוצה בעקבות משחק עם האגזוז וכדי שלא תדלוק קבוע פשוט הוציאו אותה, כי היא לא דולק בכלל, אף פעם.
מעבר לזה בשלב הראשוני נדלקים רוב הנורות ( כולל אורות גבוהים ואני לא זוכר מה עוד - אצלם מחר), מה שנשאר לדלוק זה הסימן של הבלם יד, כריות אויר וכאילו אין דלק( וגם המחוג למטה), כאמור היום המשאבה החליטה שהיא נדלקת לסירוגין.
ניצוץ לא בדקתי היום, אבל פעם אחרונה שבדקתי ( כשהיה לחץ דלק והמשאבה זימזמה לא היה ניצוץ)
שמיל אני אחפש מחר ואנסה לנקות, תודה רבה!
אגב אני מאיזור חיפה
Zj 96
Obd2
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
boaz avrahami
21-02-20, 21:15
נמתין שתאסוף את כל הנתונים בשביל שיהיה אפשר למקד אותך בבדיקות הנוספות שיובילו אותך לתקלה.
בנתיים תתאפק מלהמשיך לחתוך חוטים .
אם יהיה צורך תקבל עזרה גם עם מכשיר דיאגנוסטיקה אמיתי מעבר לפלג המוגבל שמשמש אותך כרגע
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
דימה.
עזור לנו לעזור לך.
לך, תחפור, ותחזור עם תשובות וצילומים כפי שנתבקשת.
אני אפנה אותך שוב, אם לא היה ברור - חפש את יחידת השליטה החשמלית של הסויץ. לא יודע מה היכולו תהטכניות שלך, אבל אני הייתי מפרק, מנקה אותה, ומרכיב חזרה.
האם הכוונה לסויץ כמו בתמונה המצורפת או שיש עוד יחידה? 127453
בדיוק.
כולל אויר/לחץ פנימה, כדי לנקות המגענים הפנימיים.
יורם-דרומי
21-02-20, 23:57
https://youtu.be/l1qCmRQAJ7I
Sent from my iPad using Tapatalk
https://youtu.be/l1qCmRQAJ7I
Sent from my iPad using Tapatalk
זה לא ככה ב96
https://drive.google.com/folderview?id=1K3ghsXqEsNg9d2IPBBIea4N91 CSc0POp
בקישור כאן יש תמונות של מה שהתבקש, כרגע אני מנסה לנקות את הסויץ
כמה אתה מבין בחשמל רכב, דימה?
אתה מסוגל לחבר את הסוויץ בלעדיו ולראות מה קורה ואיך מגיב?
כמה אתה מבין בחשמל רכב, דימה?
אתה מסוגל לחבר את הסוויץ בלעדיו ולראות מה קורה ואיך מגיב?
אם תכוון אותי אני אסתדר
תופעה נוספת ששמתי לב אליה ( העלתי סרטון)
בסיבוב סוויץ הראשון לא קורה שום דבר, רק במצב באחרון לפני בסיבוב הנעה נדלקות הנורות
boaz avrahami
22-02-20, 20:23
ככה זה אמור להתנהג כשזה תקין.
ZJ שנת 98 מנוע 5.2
https://drive.google.com/file/d/12-c8YT6N8zGCCGOpiV2xFuMlYUKcjauR/view?usp=drivesdk
בסוף כשתישבר יהיו לך כל כך הרבה חוטים שנגעת בהם ורק חשמלאי מאוד מנוסה יצליח לגרום לרכב להתניע. אולי זה המצב כבר כרגע.
להבנתי אתה לא עובד מסודר.
בהצלחה
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
ככה זה אמור להתנהג כשזה תקין.
ZJ שנת 98 מנוע 5.2
https://drive.google.com/file/d/12-c8YT6N8zGCCGOpiV2xFuMlYUKcjauR/view?usp=drivesdk
בסוף כשתישבר יהיו לך כל כך הרבה חוטים שנגעת בהם ורק חשמלאי מאוד מנוסה יצליח לגרום לרכב להתניע. אולי זה המצב כבר כרגע.
להבנתי אתה לא עובד מסודר.
בהצלחה
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
תודה בועז אחרי שניכסתי לפרייבט שלי ראיתי שזאת ההתנהגות התקינה, נכון לעכשיו לא נחתך שום חוט, הדבר היחיד שניסיתי לעשות שקשור לחוטים הוא לעשות גשר על החוט הדו גידי בדלת הנהג (לפי מה שמצאתי זה היה אמור לנטרל את האזעקה) ואחרי שראיתי שזה לא עוזר ביטלתי את החגשר והחזרתי את הפלאג למקומו.
לגבי השאלה של שמיל אם אני יכול להניע ללא הסוויץ, ראיתי שמה שנדרש זה על החיבור של שהסויץ לגשר בין האדום הקיצוני לכחול ואז לגעת עם הצהוב בגשר הזה, זה לא מורכז בככל, חושב לנסוע לנסות כבר עכשיו אפילו שקשה לי להאמין לזה יעזור.
כרגע השאלות שמטרידות אותי הן
מדוע המשאבת דלק פעם שואבת ופעם לא?
מה לגבי האור האדום הזה? זה לא סימן לכך שהאזעקה דרוכה?
האם אין דרך לנטרל את האזעקה הזאת? או לפחות לגלות האם היא קיימת או לא? זה רכב בלתי גניב?
boaz avrahami
22-02-20, 21:09
משאבת דלק שואבת לדעתי רק כאשר הלחץ בקו דורש זאת.
מה שאצלך מוזר הוא שהשעונים אצלך לא עולים בקליק האחרון.
הסתכלתי על השעון דלק ואם יש דלק הוא היה אמור לעלות ואם אין כדאי שתמלא.
אם הלוח מתנהג אצלך נכון ורק הרכב לא מניע יכול להיות שהבעיה היא בחיישן הקראנק.
אם הוא תקול אז הרכב לא יניע...
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
משאבת דלק שואבת לדעתי רק כאשר הלחץ בקו דורש זאת.
מה שאצלך מוזר הוא שהשעונים אצלך לא עולים בקליק האחרון.
הסתכלתי על השעון דלק ואם יש דלק הוא היה אמור לעלות ואם אין כדאי שתמלא.
אם הלוח מתנהג אצלך נכון ורק הרכב לא מניע יכול להיות שהבעיה היא בחיישן הקראנק.
אם הוא תקול אז הרכב לא יניע...
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
אני אחדד את העניין, מהמצב שהיה שהיה פחות עד גרוע עד עכשיו.
כשהתחיל לעשות בעיות בהנעה כך היה:
-השעונים: למטה- הדלק, המתח, החום מנוע
-משאבה: בונה לחץ
-הנורה האדומה: לא שמתי לב
לאחר סיבוב המפתח ( סטרטר עובד, קראנק מסתובב) ומבלי להחזיר אותו למצב קודם אלא רק לעזוב את המפתח השעונים היו חוזרים לחיים ומציגים מתח ודלק- מהמצב הזה ניסיון נוסף עם רגל על הגז והרכב היה מניע
החמרה מס 1:
-השעונים: למטה- הדלק, המתח, החום מנוע
-משאבה: בונה לחץ
-הנורה האדומה: נדלקת לאחר כ 20 שניות
לא משנה כמה פעמים ניסיתי להניע השעונים לא חזרו לחיים - לאחר בדיקה גם גיליתי שאין ניצוץ
החמרה מס 2 שזה המצב כיום
-השעונים: למטה- הדלק, המתח, החום מנוע
-משאבה: לא בונה לחץ
-הנורה האדומה: נדלקת אחרי 20 שניות
כמו שאני רואה את זה או ששיש מערכת אזעקה שיש בה בעיות מנטרלת את המנגנונים (חודש בכך בעקבות הנורה האדומה שדולקת מעל הדש בורד)
או שיש בעיה של מגעים\קצר בתוך היחידה של המחשב רכב שבתא מנוע שלאחר מספר ניסיונות הנעה הייתה "מתנערת" ונדלקת(מה שלא נותן לי הסבר לאור האדום הזה)
תודה לכולם, אשמח לכיוונים
לגבי השאלה של שמיל אם אני יכול להניע ללא הסוויץ, ראיתי שמה שנדרש זה על החיבור של שהסויץ לגשר בין האדום הקיצוני לכחול ואז לגעת עם הצהוב בגשר הזה, זה לא מורכז בככל, חושב לנסוע לנסות כבר עכשיו אפילו שקשה לי להאמין לזה יעזור.
אין לי את הסכימה של הסוויץ, אבל כן, זו היתה כוונתי.
אפילו קר לחבר ולראות כל פעם שהמשאבה פועלת 3 שניות, כדי לראות אם אכן בעיית סויץ, גם בלי סטרטר בתור התחלה.
boaz avrahami
22-02-20, 22:23
יש בספריית האתר קבצים של הרכב.
גם ספר מקורי של היצרן וגם ספר המקטים המלא.
http://www.jeepolog.com/forums/content.php/2210-ספריית-ההורדות-של-ג-יפולוג
יותר מדוייק מזה אין...
יש לינק אם פותחים במחשב
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
טרם ניסיתי להניע עם החוטים אך יש לי מאפניים נוספים שנזכרתי בהם/גיליתי
א. בעבר כשהייתי מחבר את המצבר הפעם לפעם שהייתי מתעסק באוטו יש הצופר היה מתחיל לצפור והייתי מנטרל אותו מהשלט.
מה שלא קורה בפעמים האחרונות - דעתכם למה זה לא קורה יותר?
ב. גיליתי שהאור האדום על הדשבורד מצביע על אזעקה דרוכה רק כאשר הוא מהבהב, כשהוא דולק קבוע כמו אצלי זאת אינדיקציה שהחיישן אור שחשוך בחוץ ויש להדליק אורות לכן יש סיכוי שהדבר לא קשור באמת לאזעקה- דעתכם?
תודה רבה
boaz avrahami
23-02-20, 20:06
על איזה אור אתה מדבר?
תוכל לצלם כי לי אין כזה . אולי מנוטרל בגלל הקודן או אזעקה קודמת.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
על איזה אור אתה מדבר?
תוכל לצלם כי לי אין כזה . אולי מנוטרל בגלל הקודן או אזעקה קודמת.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
https://drive.google.com/drive/u/0/mobile/folders/1K3ghsXqEsNg9d2IPBBIea4N91CSc0POp
בועז הנל מופיע גם בסרטון וגם יש תמונה, זאת הנורה שנמצאת בדיוק מעל הלוח שעונים קרוב לחלון
boaz avrahami
23-02-20, 20:30
ואללה. עשר שנים שהאוטו אצלי וחשבתי שזה בכלל החיישן של בקרת האקלים...
אצלי זה לא מאיר. כנראה מנוטרל
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
עשיית משהו למעקף הסויץ?
מה היו התוצאות?
עשיית משהו למעקף הסויץ?
מה היו התוצאות?
ניסיתי היום, היה סטרטר, שום דבר מעבר.
האם יש פה מישהו שיכול להשאיל לי מחשב לבדוק אם הבעיה היא בו?
boaz avrahami
25-02-20, 14:47
בדקת אם מחשב צריך להיות מקודד מול ה vin?
זה גם לא פותר את סוגיית האין שעונים בפתיחת סוויץ
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
boaz avrahami
25-02-20, 18:47
דימה, הורדת את ספר הרכב מהאתר שלנו וביצעת תהליך אבחון מסודר?
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
דימה, הורדת את ספר הרכב מהאתר שלנו וביצעת תהליך אבחון מסודר?
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
היי בועז, כן הורדתי את הספר, לא ראיתי שם שום דבר שמזכיר את התקלה שיש לי ולא ברור מה זה תהליך אבחון מסודר, אשמח אם תסביר.
לגבי השאלה על המחשב, לא יודע אם צריך להיות תואם, איך אני יכול לדעת?
ולמה לא מסביר? אינדיקציה של דלק/לחץ שמן ושאר הפרמטרים לא עוברים דרך הpmc? אם לא דרך מה הם עוברים?
boaz avrahami
25-02-20, 19:32
צריך לעבור על הספר.
למיטב זכרוני יש שם גם סכמות חשמל וגם תרשימי זרימה של אבחון תקלות.
אני אנסה להציץ בערב.
לשמחתי לא חוויתי תקלה כזו ולכן אינני מדבר מידע אישי
אמנם לא אותו מנוע אבל התקלה דומה לכאורה
https://youtu.be/EMuz-YTTLnk
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
צריך לעבור על הספר.
למיטב זכרוני יש שם גם סכמות חשמל וגם תרשימי זרימה של אבחון תקלות.
אני אנסה להציץ בערב.
לשמחתי לא חוויתי תקלה כזו ולכן אינני מדבר מידע אישי
אמנם לא אותו מנוע אבל התקלה דומה לכאורה
https://youtu.be/EMuz-YTTLnk
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
הסכמות בספר סופר מסובכות, חבל שאין סכמה מאביזר הסופי אחורה אלה רק אמזה חוטים הולכים לאבזירים השונים
גם אצלי ההיכרות היא עם מנועי השש-טורי, ולא עם ה-V8.
אם בדקת כמו שצריך את מה שהמלצתי בבר, אכן אין לך ברירה אלא לצלוול אל נבכי מערכת החשמל.
נסה להבין, בכלליות, אלו חיישנים לא מאפשרים הנעה, אלו חיישנים רק גורמים לזיופים כשהם לא תקינים, וכיו"ב.
נסה לקרוא את מנורת התקלות, ולהביןאלו תקלות יש לך, לפי הקודים השונים.
עוד, דע שביחידת הפיוזים וריליים בתא המנוע יש מקרים רבים במותג ג'יפ, שמצריכים אחת לתקופה "רענון" של המערכת.
אבל בעקרון, אכן סדר וארגון, רישום של כל דבר וכל סימפטום, הם המפתח, אולי היחיד, להצלחה.
שלום חברים, אז היום פירקתי את הלוח שעונים וכמו שחשבתי לא הייתה נורה בצק אנגיין, לקחתי נורה מהקרוז ועדיין אין צק אינגיין בסיבוב מפתח, על סמך פורומים בחול זה מצביע על בעיית מחשב, דעתכם?
boaz avrahami
29-02-20, 15:07
כנראה שאתה צודק.
תשאיר לי פלאפון שלך בפרטי ואנסה לקפוץ עם מחשב דיאגנוסטיקה מקצועי ולפענח את העניין
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
תודה בועז שלחתי לך,
בנוסף אציין כי חיפשתי ארקות שאולי לא מחוברות, לא מצאתי, הגוף מחובר לבלוק והכל נראה מגושר.
פתחתי את המחשב, ראיתי שהוא עבר שיפוץ בעבר, אבל לא מצאתי רגליים מנותקות או זכר לקצרים.
גם 3 הפלאגים שמתחברים למחשב נפתחו ונראים סהכ טוב.
חיישן קראנק חיברתי חדש (לא פירקתי והרכבתי, פשוט חיברתי באוויר לשלול קצר)
לא יודע מה עוד, יכול להיות שיש קצר נגיד במפלג שמשבש את הכל?
boaz avrahami
29-02-20, 20:45
אני לא חשמלאי וגם לא מומחה גדול.
הדבר היחיד שאוכל לסיע בו בשלב שבו אתה נמצא זה לחבר מחשב דיאגנוסטיקה גיבור ולקרוא יחד איתך מה שהוא ידע לומר.
** לא קיבלתי ממך הודעה פרטית ולכן יקשה עלי ליצור עמך קשר טלפוני
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
שלום לכולם,
אז הגיע היום הגיע המחשב החדש הלכתי וחיברתי אותו, נכנסתי לאוטו סובבתי סוויץ - וכל כך שמחתי שסוף סוף אני רואה מחוגים עובדים.
נזכרתי שהחיישן קראנק שלי מנותק ובמקום זאת מחובר חיישן חדש שתלוי באוויר וחובר רק כדי לשלול תקלת קצר,
חיברתי את הישן כדי לנסות להניע, נכנס לרכב מסובב סוייץ - כלום, כל המחוגים מתים.
הלכתי וחיברתי את החדש חזרה- נכנס לרכב מסובב, כלום.
שוב חיברתי את הישן, שיחקתי קצת בסוויץ קדימה אחורה ומחוגים חזרו.
עדיין לא הצלחתי לפצח מדוע לפעמים בסיבוב סוויץ המחוגים עולים ישר ואין אור אדום דולק על הדשבורד
ולפעמים אין מחוגים ויש אור אדום ונדרש לשחק קצת עם הסוויץ עד שיש מחוגים ואין אור אדום.
מה שכן, במצב שכבר יש מחוגים ואין אור אדום הרכב מניע דיי בקלות אבל עכשיו יש לי שאלה כזאת:
כאשר הרכב הניע הוא עשה רעשים דיי מוזרים שלי נשמעים כמו מרימים דופקים (אציין כי האוזן שלי לא מקצועית מספיק וזאת רק השערה, אוכל לצלם סרטון בהמשך)
הצאתי את המד שמן והשמן שם נראה לי דיי דליל ולדעתי הרחתי קצת ריח של בנזין, יכול להיות שמכל הניסיוות הרבים להניע בזמן שהמחשב היה תקול מסיבה זאת או אחרת חדר בנזין לשמן וגרם לו לדלילות ולכן הרעשים?
תודה רבה לכם
אולי פשוט הסוויץ׳ דפוק ?
או קונקטור שלו ?
לא עקבתי אחרי כל התגובות, אבל אולי סוויץ' לא תקין או מפתח תקול? זה מפתח מקודד או רגיל?
לא עקבתי אחרי כל התגובות, אבל אולי סוויץ' לא תקין או מפתח תקול? זה מפתח מקודד או רגיל?
מפתח רגיל, יש סיכוי שגם הסוויץ קצת חולה, בכל מקרה כל עוד מניע אני מרוצה.
מה שיותר מטריד אותי עכשיו זה הרעש ...
https://drive.google.com/file/d/1A7FufjpzZUYGMH3CzyYU2gLm2vtizcaW/view?usp=drivesdk
מצורף סרטון, מה אתם אומרים על הרעש?
AvigdorAharon
07-04-20, 13:54
נשמע כמו מרימים דופקים, למרות שזה נשמע מעט "חלש".
האם התופעה לא הייתה קודם?
לדעתי, התעסקות במערכת הצתה לא תגרום למרימים לדפוק.
אביגדור
- - - Updated - - -
ועוד דבר,
מציע לך לבדוק את הסוויץ ולנקות אותו טוב טוב, מנסיון...
אביגדור
נשמע כמו מרימים דופקים, למרות שזה נשמע מעט "חלש".
האם התופעה לא הייתה קודם?
לדעתי, התעסקות במערכת הצתה לא תגרום למרימים לדפוק.
אביגדור
- - - Updated - - -
ועוד דבר,
מציע לך לבדוק את הסוויץ ולנקות אותו טוב טוב, מנסיון...
אביגדור
ניקיתי קצת את במכסה שסטומים והידקתי, אחרי מספר דקות הפסיק לדפוק.
ומאז דיי שקט.
תודה רבה לכולם על הייעוץ ועזרה לאורך הדרך!
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.