צפייה בגרסה מלאה : משאבת מים בג'ימני
ג'ימני מתחמם מעט מעט במאמץ. התחממות קלה שרק חבר טוב מבחין בה...
רדיאטור הוחלף זה מכבר, אז זה לא רדיאטור.
טרמוסטט- הוחלף, ממשיך להתחמם.
זה לא ראש מנוע. בדקנו, זה לא.
בצר לו לארנק הוחלף פאן-קלאצ' ומשאבת מים.
במשאבת מים יש כרסום בין צלעות לגוף של הרוטור (בתמונה).
יכול להיות שזה הגורם להתחממות? אולי אויר נכנס למערכת בגלל הכרסום?
ועכשיו שאלה גדולה מאוד- איך בודקים אם פאן-קלאץ' תקין? (בבקשה שמישהו יודה שאי אפשר לבדוק...):)
פאן קלאץ - בדיקות שטחיות:
1. שהאוטו כבוי לנסות לסובב את המאוורר ביד - אם מסתובב בקלות - לא טוב.
2. אחרי שהאוטו עובד - מכבים עם מכסה מנוע פתוח - אם המאוורר ממשיך להסתובב - לא טוב.
six 4 life
24-02-20, 22:08
כשהרכב חם אחרי נסיעה תן למישהו לכבות מנוע בזמן שאתה מסתכל על המאוורר. הוא צריך להיעצר כמעט מידית עם המנוע. אם הוא ממשיך להסתובב הפן קלאץ' לא תקין.
ג'ימני מתחמם מעט מעט במאמץ. התחממות קלה שרק חבר טוב מבחין בה...
רדיאטור הוחלף זה מכבר, אז זה לא רדיאטור.
טרמוסטט- הוחלף, ממשיך להתחמם.
זה לא ראש מנוע. בדקנו, זה לא.
בצר לו לארנק הוחלף פאן-קלאצ' ומשאבת מים.
במשאבת מים יש כרסום בין צלעות לגוף של הרוטור (בתמונה).
יכול להיות שזה הגורם להתחממות? אולי אויר נכנס למערכת בגלל הכרסום?
ועכשיו שאלה גדולה מאוד- איך בודקים אם פאן-קלאץ' תקין? (בבקשה שמישהו יודה שאי אפשר לבדוק...):)
צריך לראות את הרכב
תתקשר אלי מחר בבוקר
054-7367258
גרשון
בזמנו בג'יפטריפ, איציק 4X.. נתן הסבר מאלף לבדיקת פאן קלטש, אולי יעשה זאת שוב?:)
הכרסום בגוף הזה הוא לא הסיבה להתחממות כי מהתמונה נראה שהכנפיים שלמות, אבל אם כבר פרקת משאבת מים אז תחליף, זה לא סיפור יקר.
כשאתה אומר התחממות - לכמה מעלות הרכב מגיע ובאיזו סיטואציה (עמידה במקום, אחרי נסיעה מאומצת בשטח משולב)?
האם החימום ברכב עובד?
Sent from my iPhone using Tapatalk
הרכב מתחמם קלות (אבל ממש קלות, עושה רושם שגם מצליח לרדת חזרה לסביר בלי התערבות).
הרכב מתחמם בעיקר במאמץ וגם לעיתים בנסיעה בכביש מהיר אחרי נסיעה ממושכת.
אחרי שהוחלף רדיאטור, טרמוסטט, משאבת מים ופאן קלאץ' התופעה ממשיכה.
אוף
יש לרכב גם תקלה שבאה והולכת ב TPS שעוד לא החלפתי. יכול להיות קשור?
המוסכניק שלי עשה בדיקה לראש מנוע (במכשיר, לא פירק) אומר שנראה תקין.
מה הלאה?
אמור להיות לי TPS ספייר אם תרצה לבדוק את הקשר, לדעתי לא קשור.
אם מתחמם בנסיעה בכביש - זה לא פאן קלאץ׳, הייתי מחליף את משאבת המים ורדיאטור אמרת שהחלפת כבר אז פלאש למערכת הקירור ונוזל קירור איכותי לאחר מכן.
האם הרכב מאבד נוזל קירור והאם קיים קולר גיר?
Sent from my iPhone using Tapatalk
הרכב מתחמם קלות (אבל ממש קלות, עושה רושם שגם מצליח לרדת חזרה לסביר בלי התערבות).
הרכב מתחמם בעיקר במאמץ וגם לעיתים בנסיעה בכביש מהיר אחרי נסיעה ממושכת.
אחרי שהוחלף רדיאטור, טרמוסטט, משאבת מים ופאן קלאץ' התופעה ממשיכה.
אוף
יש לרכב גם תקלה שבאה והולכת ב TPS שעוד לא החלפתי. יכול להיות קשור?
המוסכניק שלי עשה בדיקה לראש מנוע (במכשיר, לא פירק) אומר שנראה תקין.
מה הלאה?
הייתי בודק צינורות מים שהם לא סתומים
בדיקת לחץ לרדיאטור
טרמוסטט לבדוק איזה שמת.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.