PDA

צפייה בגרסה מלאה : צינור רדיאטור עליון מטפטף - פלאנג 16304-30020



Nate1975
02-03-20, 14:33
צינור רדיאטור עליון מטפטף, דרוש - פלאנג 16304-30020 המקט מופיע כלא זמין
מי מכיר מקט חלופי רצוי מקורי .127612127613

Gershon
02-03-20, 17:22
מספר שלדה?

Nate1975
03-03-20, 00:47
שלחתי לך הפ

Gershon
03-03-20, 07:36
1630430020
לפי מיקרוקט שלי-מספר קטלוגי שלך נכון

https://toyotaoriginal.com/genuine-toyota/genuine-toyota-outlet-sub-assy-1630430020/

asypeer
03-03-20, 07:44
תריץ חיפוש בגוגל בלי המקף במקט, ראיתי איזה אתר באנגליה עם טויוטה בשם שלו שמחזיק את החלק.
בדקת בארץ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nate1975
03-03-20, 12:08
המקט הנל לא בשימוש :
החליף אותו : 16331-30061

עולה מקורי 240 שח.....העניין שאין במלאי אצטרך להמתין שבועיים.
או שאקנה זמני מפרוק - או שאדביק את החור עם פוקסילנה.....
זה חלק אלומניום.

יש עוד הצעות ?

asypeer
03-03-20, 12:13
עדיף פירוק על אפוקסי, זה חלק קריטי.


Sent from my iPhone using Tapatalk

תומר ב
03-03-20, 21:01
אתה יכול לפרק ולקחת לחרט שמתעסק באלומיניום (משפץ ראשי מנוע למשל).
הוא יכין ניפל חדש.
לא יהיה יותר זול מחדש, אבל יותר מהיר.

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

נדב ש.
03-03-20, 21:59
המקט הנל לא בשימוש :
החליף אותו : 16331-30061

עולה מקורי 240 שח.....העניין שאין במלאי אצטרך להמתין שבועיים.
או שאקנה זמני מפרוק - או שאדביק את החור עם פוקסילנה.....
זה חלק אלומניום.

יש עוד הצעות ?

ההצעה שעולה לי בראש היא... תעבור על כל מערכת הקירור... כי לפי איך שהפלאנג' הזה נראה(אכול משהו) יש מצב שצריך להחליף עוד כמה דברים אם אתה לא רוצה תקלה קריטית...

opl
03-03-20, 22:13
לכאורה גם פה זה שבועיים

https://www.amayama.com/en/part/toyota/1633130061

Gershon
03-03-20, 22:38
המקט הנל לא בשימוש :
החליף אותו : 16331-30061

עולה מקורי 240 שח.....העניין שאין במלאי אצטרך להמתין שבועיים.
או שאקנה זמני מפרוק - או שאדביק את החור עם פוקסילנה.....
זה חלק אלומניום.

יש עוד הצעות ?

מקט שלא בשימוש כותבים בלי מרווח באמצע

Nate1975
16-03-20, 23:22
כדי לסגור את הנושא- החלק הוזמן מיפאן.....עד אז תוקן ע"י רתך אלומניום - עובד נהדר. הוא פשוט חיבר ניפל זהה ובשרני :127893

מוני אורבך
17-03-20, 08:16
פלנג כזה לא אמור להאכל באופן כזה אם נוזל קירור היו איכותיים ומתאימים למנוע.
בדוק טוב טוב את נוזל הקירור שלך, יש לי הרגשה שמדובר במים צבועים.
אם יש ספק, תבצע שטיפה ותחליף אותם לנוזל קירור טויוטה מקורי.
לעניות דעתי צריך לעשות זאת בכל מקרה, הפלנג הזה פשוט לא צריך להגיע למצב כזה.
חיבים גם לפרק ולעבור על כל מערכת הקירור, יש לי הרגשה שתגלה עוד כמה מקומות רקובים.

נדב ש.
17-03-20, 10:19
+1.
רשמתי לו בתגובה 9...

Nate1975
22-03-20, 00:10
128032אכן התחלתי לעבור על כל המערכת קרור וגיליתי בחלק העליון של הרדיאטור ( ליד כניסת מים חוזרים מהמנוע) שאריות "קצף" מעין הזעה ישנה, אני מניח שהרדיאטור מטונף ולכן יש לחץ גבוה, (המים בחצי שנה האחרונה מקוריים מטיוטה ( לפני היה מים אדומים -לא ברור המקור))
סהכ הרדיאטור נראה טוב ( מקורי) ,השאלה אם להתסתפק בניקוי שכנראה יוריד את הלחץ וימנע בסבירות טובה כשל עתידי, או ללכת כל בטו ולהחליף לחדש ( תמיד יותר מרגיע....) משהוא החיף למקורי ויודע מחיר במקרה? ( לנד קרוזר 2007 - דיזל ) .

נדב ש.
22-03-20, 00:17
רדיאטור מקורי מ 2007? סביר להניח שהגיע זמנו.
בדוק רדיאטור של koyo, נחשבים לטובים מאוד, לא זולים.

ד ו ר ו ן
22-03-20, 06:38
128032אכן התחלתי לעבור על כל המערכת קרור וגיליתי בחלק העליון של הרדיאטור ( ליד כניסת מים חוזרים מהמנוע) שאריות "קצף" מעין הזעה ישנה, אני מניח שהרדיאטור מטונף ולכן יש לחץ גבוה, (המים בחצי שנה האחרונה מקוריים מטיוטה ( לפני היה מים אדומים -לא ברור המקור))
סהכ הרדיאטור נראה טוב ( מקורי).
לפי מצב הפלאנג הרכב נסע לא מעט זמן על נוזל לא מוגדר, ומצבו מעיד לך על עוד נקודות שאתה לא רואה ועל פנים הרדיאטור.

יש מצב שהנוזל המקורי ששמת מנקה את המערכת, ממיס משקעים (שביום רגיל לא שוקעים בגלל תכונות הנוזל).
חלק מהמנזילה יכולה להיות תוצאה.

להשוואה, רדיאטור מקורי נחושת, שראה רק נוזל מקורי כל חייו, החזיק כמעט 12שנים לפני תחילת נזילות, ובפתיחה התגלה שבערך שליש היה עם משקעים.
אז רדיאטור בן 7 עם חיים לא ברורים וסימנים כאלו, נראה כמו תקלה ממתינה להופעה ברגע הכי מחורבן.




Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

סולי
22-03-20, 06:44
ממליץ בחום לרוקן את הנוזל קירור לתוך גיגית ולבחון מה יוצא...
אישית, ועוד לפני החלפת רדיאטור הייתי שוטף את המערכת עם חומר ייעודי ולאחר מכן מרוקן, מכניס צינור גינה לצינור העליון/לפתח הטרמוסתת (כמובן להוציא את הטרמוסטט ולהחדיר מים נקיים למערכת ולא להפסיק עד שכל הגיפה יוצאת והמים יוצאים צלולים.

לאחר מכן במידה ותחליט כן להחליף לרדיאטור חדש.. הוא כבר יכנס למערכת נקייה עם מינימום משקעים וכמובן עם נוזל קירור ייעודי.

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

Nate1975
23-03-20, 21:22
הרדיאטור רוקן , אכן יצאו קצת עם משקעים שחורים , הכנסתי מים טריים וחומר שטיפה של צמפיון , נסעתי שעה עם האוטו , רוקנתי את הנוזל שאכן יצא קצת מטונף אבל לא נראה חריג לרכב עם רדיאטור בן 13 .הזרמתי מים ברדיאטור הפוף , נראה נקי .
ממתין בדואר לחלקים, וגם אחליף את הרדיאטור ( הבנתי שKOYO זה יפאני באיכות טובה - יש המלצות? ) לא שאלתי בחברה על מקורי .

הניפל התחתון שלם אבל יש משקעים על הניפל הבנתי שלא כדאי לגרד אותם מחשש שיתפורר לכן עדיף לשייף "ולעגל" ולשים צינור גומי חדש
( אם יש למישהו א את החלק למטה - אשמח לרכוש מקט: 16321-30032)
כ"כ הגישה לטרמוסטט גם לא פשוטה , אני מניח שצריך להסיר רצועת מנוע ולפרק את האלטרנטור- אם יש טיפים לחסוך את ההרפתקאה שתפו.
עברתי למים של פרסטון "תואמי טויוטה" ( 17 שח לליטר ) עד שאסיים את הנסיונות, לעשות את זה עם מים מקוריים לא בא בחשבון ( 50 שח לליטר)
עוד שאלה קיבולת המערכת 12 ליטר , בריקון של הרידיאטור יוצאים רק 6, מה שמשאיר תמיד במערכת 6 ליטר של ה"סיבוב הקודם"
- יש למשהו ידע איך מבצעים ריקון מלא? ( התנעה ל30 שניות עם רדאטור ריק לא עבדה-כי מן הסתם התרמוסטס סגור ....)
בקיצור , כרגע כל מערכת המים תוחלף למעט משאבה ...תענוג
תודות.

מקט: 16321-30032
128081

Nate1975
01-02-21, 22:09
132614המקט החמקמק......כל שנתיים מקט אחר לפלאנג ....דווקא את האחרון לא ניתן להשיג ברשת......

guyo
02-02-21, 06:28
עוד שאלה קיבולת המערכת 12 ליטר , בריקון של הרידיאטור יוצאים רק 6, מה שמשאיר תמיד במערכת 6 ליטר של ה"סיבוב הקודם"
- יש למשהו ידע איך מבצעים ריקון מלא?

יכול לפרק את צינורות הרדיאטור, להוציא תרמוסטט, לנתק צנרת לרדיאטור חימום ולהזרים אוויר ברדיאטור, בלוק ורדיאטור חימוםעד יציאת הנוזלים. רק לעשות בזהירות ולוודא שלא שכחת צינור מחובר כי יכול להבנות לחץ....

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

מוני אורבך
02-02-21, 09:31
בכל בלוק מנוע אמורים להיות ברגים שמחוברים ישירות למעברי הקירור במנוע. הם ירוקנו לגמרי את הנוזל במנוע.
תפתח אותם מאוד בזהירות כי הם יכולים להתפרק לך ביד.
למעשה אני מציע לקנות מראש פקקים כאלו.

-->