צפייה בגרסה מלאה : לגבי GLOW PLUGS
דיזל עם הזרקה ישירה ללא תא ערבול
לא כל כך זקוק להם
לא כל כך=עד~10 מעלות צלזיוס בחוץ
דיזלים ללא תא ערבול
דוגמה:
4M40/41 PAJERO
PRADO 1KD-FTV
לנד רובר TDI300
-----------------------------------------------------
לדיזלים עם תא ערבול זמן עבר
דוגמה-רנג רובר BMW 256T
כאן ללא PLUGS יהיה סטרטר ארוך מאוד
גרשון לא הבנתי אותך.
עם תא ערבול כמו הפאגרו שלי (4m40) לא חייב מצתי להט כל עוד הטמפ בחוץ מעל 10 מעלות אבל דיזל הזרקה ישירה ללא ת"א ערבול חייב?
תודה
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
ishc
4M40
עם תא ערבול-נכון
טעיתי
כאן GLOW PLUGS השובים ביותר ולא משנה לטמפ. בחוץ
אז זה כמו שחשבתי, דיזל הזרקה ישירה בונה לחץ יותר גבוה ולכן פרט לטמפ מאוד נמוכה המצתי בעלי משמעות נמוכה יותר?
בדיזל עם תא ערבול (כמו 4m40 או tdi300 וכו') המשמעות גבוהה יותר ואם מתי החימום לא תקינים ההתנעה ממנוע קר תהיה ארוכה יותר ותגרום לגימגום בדק הראשונות?
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
רק דבר אחד
TDI300-דיזל ללא תא ערבול
כל השאר-נכון
תודה
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
נתקלתי לראשונה בבעיה הזאת בריינג רובר 2.5 BMW בשנת 2000
העלתי נושא זה בגלל עצות אידיוטיות כמו:
יש לך סטרטר הארוך?-זה בגלל GLOW PLUGS שלא עובדים
בלי לחשוב אם יש או אין תא ערבול בדיזל הזה
אם יש תא ערבול או לא זה לא ההבדל בין הזרקה ישירה ללא?
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
עם תא ערבול או לא-נקרא הזרקה ישירה
DIRECT INJECTION
פשוט לזהות:
אם בכיפה של בוכנה יש אמבטיה-דיזל ללא תא ערבול
אם אין-אז עם תא
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.