צפייה בגרסה מלאה : בעיה בגיר של גראנד צ'ירוקי 2002 WJ
גראנד צ'ירוקי 2002, WJ, מנוע 4,700 V8.
הבעיה קימת כבר מספר שנים, אבל מופיעה בתדירות נמוכה
קורה לפעמים שהג'יפ מתחיל בנסיעה בהילוך שני וגם לא עולה להילוך חמישי.
בכל המקרים, עד היום - הבעיה חולפת אחרי כיבוי והנעה מחדש.
לפעמים זה חוזר 3 עד 5 פעמים ביום נסיעה ולפעמים לא מופיע מספר שבועות.
מנורת CHECK ENGINE דלוקה רוב הזמן, עם או בלי התקלה ולפעמים היא כבויה מספר ימים.
בדיקת תקלות נותנת P700 שזה תקלה כללית בגיר, לא ממש עוזר.
הוחלף מחשב גיר, אבל התקלה חזרה.
בלי תקלה מדויקת יהיה קשה לדעת מה הבעיה.
לא בטוח שמחשב גיר זו הבעיה
אתה צריך למצוא מישהו בסביבתך עם קורא odb עם תוכנה מתאימה.
אחרת יהיה קשה לנתח את הבעיה.
מה מצב המצבר הרכב מאד רגיש לבעיות מתח.
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
מה שקיבלת p0700 זו הודעה כללית על משהו לא תקין בגיר, מציע לך לחפש מישהו עם סורק יותר מקצועי בכדי לקבל תוצאה יותר ממוקדת, בדרך כלל הגירים של ה wj אמינים ורוב התקלות קשורות לבית הסלונואידים או לחיישני המהירות ולחץ השמן, לפי התיאור שלך נראה שהגיר נכנס ללימפ מוד, מצב בטוח שמאפשר נסיעה בהילוך אחד, בדרך כלל 3 או 4.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
גראנד צ'ירוקי 2002, WJ, מנוע 4,700 V8.
הבעיה קימת כבר מספר שנים, אבל מופיעה בתדירות נמוכה
קורה לפעמים שהג'יפ מתחיל בנסיעה בהילוך שני וגם לא עולה להילוך חמישי.
בכל המקרים, עד היום - הבעיה חולפת אחרי כיבוי והנעה מחדש.
לפעמים זה חוזר 3 עד 5 פעמים ביום נסיעה ולפעמים לא מופיע מספר שבועות.
מנורת CHECK ENGINE דלוקה רוב הזמן, עם או בלי התקלה ולפעמים היא כבויה מספר ימים.
בדיקת תקלות נותנת P700 שזה תקלה כללית בגיר, לא ממש עוזר.
הוחלף מחשב גיר, אבל התקלה חזרה.
במקרה שלך:
א.צריך לקרוא DATA של מחשב מנוע\גיר עם צ-יו-ד מ-קצ-ועי
תחת עומס באמצע נסיע
מתחילים מזה!
ב.קריאת תקלות ולנחש מה לעשות כאן לא יתן כלום.
יכול לעזור לך בנושא
054-7367258
boaz avrahami
08-03-20, 22:43
מאוד סביר שזה חיישן מהירות.
אם אתה עולה לתל אביב או צפונה תרים צלצול. יש לי מחשב אבחון די רציני
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
גראנד צ'ירוקי 2002, WJ, מנוע 4,700 V8.
הבעיה קימת כבר מספר שנים, אבל מופיעה בתדירות נמוכה
קורה לפעמים שהג'יפ מתחיל בנסיעה בהילוך שני וגם לא עולה להילוך חמישי.
בכל המקרים, עד היום - הבעיה חולפת אחרי כיבוי והנעה מחדש.
לפעמים זה חוזר 3 עד 5 פעמים ביום נסיעה ולפעמים לא מופיע מספר שבועות.
מנורת CHECK ENGINE דלוקה רוב הזמן, עם או בלי התקלה ולפעמים היא כבויה מספר ימים.
בדיקת תקלות נותנת P700 שזה תקלה כללית בגיר, לא ממש עוזר.
הוחלף מחשב גיר, אבל התקלה חזרה.
הי מרק.
היתה לי תקלה דומה בדורנגו.
הגיר למיטב זיכרוני דומה או זהה. החלפת הסולונואידים פתרה את הבעיה.
P0700=בעיות בגיר
למשל אם יחד איתה יש גם U0404
אז תקלה במגעים של לוח אלקטרוני שלבוש על ידית הילוכים
א.ב.ג-DATA!
מידות שלי מיצרן ולא מגוגל\שמוגל\שתרוגל.....
תודה לכל העונים - מספר הערות:
1. אני כנראה לא ב לימפ מוד, הגיר מחליף הילוכים חוץ מראשון וחמישי.
2. לא בעיית מצבר, הבעיה הופיע גם עם מצבר חדש.
3. נסעתי פעם לסריקה מקצועית, אז התקלה החליטה להתבטל ולא הייתה שום קריאת תקלות, אפילו לא 700.
אז לסיכום האפשרויות:
א. חיישני מהירות - כמה חיישנים כאלה יש? אם ספידומטר מראה מהירות נכונה, עדיין בעיה?
ב. שמן גיר ופילטר+תוסף מיוחד (משרשורים קודמים שמצאתי)
ג. סלונואידים - זה אומר פרוק קרטר, החלפת שמן ופילטר... נכון?
ד. חיישני לחץ שמן - זה מחוץ לגיר אם אני מבין נכון, החלפה יותר זולה.
לא הייתי רץ להחליף כלום עד שלא קיבלת מספר תקלה
אחרת אתה במרוץ להחלפת חלקים שלא בטוח שיפתרו את הבעיה
בכל מקרה הייתי עובר על כל הצמות והמחברים לוודא שהם תקינים
עברה שנה וחצי מהשרשור הזה ואני עדיין באותה בעיה:
תיקון טעות שלי:
1. אני אכן בלימפ מוד, הילוך שלישי.
2. התקלה נפתרת תמיד עם כיבוי/התנעה
3. קראו לי את השגיאות במחשב "רציני", החליפו לוח סלונואידים ... יוק ): 4,000 ש"ח והבעיה נשארה. המוסך (שהומלץ כאן) לא לוקח אחריות.
boaz avrahami
17-07-21, 12:43
איזה מוסך הומלץ כאן?
כל כמה זמן זה קורה לך?
אני לא יודע איזה מוסך הומלץ לך, אני מטופל אצל גילי בשטח שנמצא בבית דגן.
מציע להתקשר אליו לבדוק אם הוא יכול לעזור.
ב4000 שח אתה לא מקבל גיר חדש משופץ?
איזה מוסך הומלץ כאן?
כל כמה זמן זה קורה לך?
בועז, אני לא רוצה להפוך את זה למסע נגד המוסך, לכן לא הזכרתי את שמו.
רק כדי שכל מי שיודע שאני מטפל כבר 11 שנה אצל אודי מזרי, אז זה לא הוא.
תדירות הופעת התקלה בין פעם ביומיים עד פעמיים שלוש ביום נסיעה אחד.
אני לא יודע איזה מוסך הומלץ לך, אני מטופל אצל גילי בשטח שנמצא בבית דגן.
מציע להתקשר אליו לבדוק אם הוא יכול לעזור.
ב4000 שח אתה לא מקבל גיר חדש משופץ?
אם הייתי משוכנע שהבעיה בגיר, אולי הייתי מחליף אותו. התחושה שלי שזה יותר בעיה של אלקטרוניקה, חיישנים, צמות, מחשבים וכל מרעין בישין כאלה.
כאשר הבעיה לא קיימת, הגיר עובד חלק, נקי, בלי מכות או קפיצות... כמו חדש.
boaz avrahami
18-07-21, 23:01
מארק, לא מעניין לרכל על המוסך אלא מעניין אם טופלת אצל אחד שהוא באמת נחשב מבין או שרלטן.
אתה מתאר תקלה שחוזרת כמה פעמים ביום אז לא מגיע לך לחטוף קנס של 4000 שח בלי אחריות לתוצאה.
מארק, לא מעניין לרכל על המוסך אלא מעניין אם טופלת אצל אחד שהוא באמת נחשב מבין או שרלטן.
אתה מתאר תקלה שחוזרת כמה פעמים ביום אז לא מגיע לך לחטוף קנס של 4000 שח בלי אחריות לתוצאה.
בועז רפאלי
boaz avrahami
20-07-21, 21:52
לא מכיר אותו ואין לי מושג מה הבנתו בגירים.
חשבתי שהוא מתעסק בשיפורים בכלל.
בזמנו נדמה לי שנמרוד מערד אישפז ופתר כמה בעיות קשות במוסך חי ברשלצ.
כולל פרימת צמות ותיקון חוטים.
אולי כדאי לך לדבר עם נמרוד.
האם התחברו עם מחשב דיאגנוסטיקה לגיר?
אם הבעיה היא לא בצמות אז קרוב לוודאי שיהיה אפשר להגיע לתוצאות די ברורות.
לא מכיר אותו ואין לי מושג מה הבנתו בגירים.
חשבתי שהוא מתעסק בשיפורים בכלל.
בזמנו נדמה לי שנמרוד מערד אישפז ופתר כמה בעיות קשות במוסך חי ברשלצ.
כולל פרימת צמות ותיקון חוטים.
אולי כדאי לך לדבר עם נמרוד.
האם התחברו עם מחשב דיאגנוסטיקה לגיר?
אם הבעיה היא לא בצמות אז קרוב לוודאי שיהיה אפשר להגיע לתוצאות די ברורות.
תודה, בועז
.....
האם התחברו עם מחשב דיאגנוסטיקה לגיר?
אם הבעיה היא לא בצמות אז קרוב לוודאי שיהיה אפשר להגיע לתוצאות די ברורות.
1+.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.