צפייה בגרסה מלאה : מנוע רועד (קשות), מרצדס דיזל
נזדמן לידי מרצדס מעודפי הצבא הגרמני, Wolf GD250, מצב לא רע ורכב חביב בכללי.
המנוע הוא 5 צילינדרים, דגם 602.930, אמין ופשוט.
בהנעה קרה, אחרי שנורות החימום (או לפחות האינדיקציה לכך בלוח השעונים)כבות, הרכב מניע במיידי.
אבל, במשך זמן לא קצר (בסרק אפילו מספר דקות), המנוע רועד קשות ולוקח הרבה זמן להגיע לטמפ' עבודה.
לאחר ההתייצבות, המנוע עובד עגול והרכב נוסע היטב.
חכמי יוטיוב מפנים למזרקים... האם יש רעיונות נוספים? להחליף מזרקים או להתחיל בהחלפת דיזות?
אופן בדיקה?
תודה!
לפני שרצים לפתוח דברים, תושבות מנוע בדקת? על מנוע קר עם תושבת קרועה מנועים מרעידים את כל האוטו.
לגבי חימום איטי- לדיזלים כאלו לוקח נצח להתחמם אם לא נוסעים. עמידה במקום בציפיה להתחממות סתם מאריכה את זמן ההגעה לטמפ' עבודה, ועל הדרך גם מוסיפה פיח למנוע.
*כמובן שהחשוד המיידי יהיה טרמוסטט שתקוע על פתוח, אבל לפני זה לוודא שיש בכלל בעיה.
אבדוק את מצב התושבות!
1.מזרקים- BOSCH 0 432 217 141
2.משאבת הזרקה BOSCH 0 400 075 986
3.טרמוסטט כנראה פירקו ולא החזירו
פתיחה מליא שלו 90 מעלות
4.FAN KLUTCH
5.מצב תושבות
מה עם איזה תמונה לנשמה?
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
אשמח לשלוח בווטסאפ, לא יכול להעלות מהנייד...
אשמח לשלוח בווטסאפ, לא יכול להעלות מהנייד...
שלחתי לך ה"פ :)
תמונות שהתבקשתי לסייע להעלות לכאן.
נראה מדהים!
מאיזו שנה הוא?
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200313/3532ce7225b67fd1f00f6ccb80fcb365.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20200313/ac9bc1831cb23b781fce54eab604fc9a.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20200313/db134131732c29da9173075e6142060f.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20200313/49b4a473364bf6b9f32c2c401d747489.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20200313/0aa71ca461a3b35211a105746bcee0d2.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20200313/4a3ce03813beb04bbef3aac4c45ddc1d.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20200313/40646f7a69777a8329377ed1d46c86d4.jpg
נשלח מהנייד
מדהים..
תתחדש ותהנה.
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
מאוד חסרה לי האפשרות באתר להוסיף סמיילי מקלל וירוק מקנאה....
אני לא אכביר מילים על המחיר...
אבל, בגרמניה/שוויץ אין כמעט אפשרות להנות מהיכולות של הרכב.
אפשר לייבא ארצה כרכב אספנות?
נשלח מהנייד
דיזל..... לא.
אחרי הסבה לבנזין - כן
אסף.
דיזל לא ניתן לייבוא.
ומרצדס וולף יש רק דיזל (יש את הG230 ששימש גם בצבאות שונים, אבל הוא שונה מאד).
בדקתי את נושא ההסבה עם סדנא שמתמחה, בעייתי כי חוץ מהמנוע כל צמת החשמל שונה.
וחוץ מזה, לא חוקי...
וואוו
זה על מה שאני יכול לתרום פה.
פשוט וואוו
2008 Suzuki Grand Vitara
2003 Suzuki Jimny
2009 Hyundai Tucson
אני מציע בכזה מצב לעשות כצעד ראשון בדיקת לחצים במנוע. לחצי דלק לפני ואחרי המשאבה - מה שאתה מתאר יכול לקרות מכמה סיבות אבל בדרך כלל הסיבה היא שאין מספיק דלק. השורש לזה יכול להיות החל בספיקה לא מספיקה לתוך המשאבה (למשל פילטר סתום) וכלה במזרק מטפטף (ומפיל את לחץ ההזרקה).
אסף.
לצערי אני מנוע מלהגיע אל הרכב, קורונה סגר את הגבולות באירופה...
ברגע שיפתחו ננסה למצוא את שורש הבעיה וכמובן אעדכן!
הגעגועים לשגרה...
עוד נקודה שאולי מרמזת על הבעיה, כשהמנוע קר מאד,הרכב מקרטע בתחילת נסיעה, תופעה שנעלמת לאחר התחממות קלה של המנוע.
@אסף,
אם הבעיה היא חוסר דלק, איך מוסברת הפעולה החלקה של המנוע בהמשך?
כל מיני מכללים עובדים יותר בקלות כשהמתכת מתחממת והשמן מתחמם. גם משאבת הרמה של סולר.
אסף.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.