צפייה בגרסה מלאה : ואן לגרירה-4motion או 4matic
אני מתגורר באירופה ומדי פעם נזקק לגרירה של נגרר כבד יחסית, כ 3 טון (נגרר ועליו דיפנדר...).
החלטתי להתמקד באחד משני הרכבים האלו, מרצדס ויטו/ויאנו או טרנספורטר T5 בגרסה ידנית והנעה כפולה.
הרכבים האלו מורשים לגרירה ל3.5 טון, סביבת נהג מצוינת ויכולת גמיעת מרחקים.
הסיבה להתמקדות בואן ולא בsuv היא האפשרות התיאורטית של שינה ברכב בנסיעות ארוכות.
השאלה שנשארה היא איזו מערכת הנעה טובה יותר בשביל גרירה, וכמובן מבחינת אמינות.
בויטו יש (או היתה בשנתונים מסויימים) אופציה לpart time ו/או נעילת דיפ' מרכזי - אני לא זוכר את הפרטים אבל נאלצתי לבדוק את העניין הזה בזמנו. זו הגרסה המומלצת לטעמי.
באופן כללי לדעתי מרצדס ויטו רכב יותר מוצלח מפולקסווגן טרנספורטר / קראוול / מולטיואן. אבל בסוף הבחירה שלך תהיה גם לפי מה שתמצא בשוק ולא בטוח ששניהם בגרסת ההנעה לכל הגלגלים נפוצים...
אסף.
בשוויץ הם נפוצים יחסית, בעיקר כמובילי נוסעים בעונת החורף. (הרבה מלונות בהרים מחזיקים אותם).
עבדתי על שני טרנספורטרים שנשאו משקל. בשניהם בשלב מסוים (פחות מחמישים אלף) הגיר התחיל לעשות בעיות. בהתחלה רק דפיקות, בהמשך כשל כללי(רכבים משנת 2014-/+).
יש לי קצת נסיון טוב עם ויטו, אבל לא יודע אם זה אינדיקטיבי, כי הוא לא סחב משקל כמעט אף פעם.
האם יש הבדל משמעותי, מבחינה טכנית בין שתי המערכות?
פחות מעניין מבחינת יכולת השטח ויותר לעניין הגרירה.
המערכות דומות מאוד מאוד - מצמד רב דיסקים מפוקד אלקטרונית על כניסת הדיפרנציאל האחורי. זה תכלס בשתי המערכות אותו דבר.
אסף.
אתה לבד או עם עוד משהו?
אופציית השנה כוללת מטבחון/מקלחת?
אם התשובה היא לא, אז גם באירופה רואים יותר ויותר את הטנדרים האמריקאים שללא ספק מתאימים יותר לגרירה כבדה ואולי גם ארוכה.
והספל האחורי יכול לארח אותך לשינה בכיף.
אם המטרה היתה רק גרירה, טנדר אמריקאי או אמארוק v6 היתה האופציה המועדפת.
ביום יום אני לא גורר, ומתגורר בעיר כך שטנדר אמריקאי יורד מהפרק.
כרגע העדיפות היא ויטו/ויאנו קצר, ידני, 4*4.
יש כאלה שהגיעו עם ספסל אחורי שהופך למיטה כציוד מקורי.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.