צפייה בגרסה מלאה : פורסטר 2009
שלומות.
כמה שאלות.
א. איך האוטו נכנס למצב 4x4 כשאני במצב קיצון לוחץ על התמונה של הרכב המיתפתל בדרכים ומיתפלל.
כרגע אני בבית.
ב. יש לי רעשים במערכת שמע. אפשר איזה הסבר איך אפשר לפתוח לחזק לשנות.
ג.מרגיש עיניין עם הבולמי זעזועים. מרגיש שהרכב יכול להיות יותר נוח. כרגע עם בולמים מקוריים.
הרכב יד 4 אצלי. עם מיגון גחון.
ה. יש לי נקודת aux בין מושב הנהג וזאת שליידו. מחבר ולא מצליח להגיע לקטגוריה במסך ה jvc שם.
לא יודע אם זה המקורי.
ו. בין הנהג לנוסע בצד השני. מצחת למזגן יש מנורה ומקום חלול. ליד המצת. תהיתי מזה. אשמח להסבר. לאמה מצליח להעלות תמונה כרגע.
תודה רבה וחופשת קורונה שמחה
elephant man
22-03-20, 18:48
א. הרכב תמיד במצב 4*4. זה הייחוד שלו לעומת כמו-ג'יפונים אחרים. הכפתור שלחצת עליו זה ביטול בקרת החלקה.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
א. הרכב תמיד במצב 4*4. זה הייחוד שלו לעומת כמו-ג'יפונים אחרים. הכפתור שלחצת עליו זה ביטול בקרת החלקה.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
אמ.. ג'יפ רגיל נגיד לנדהקרוזר. תמיד על 4x4?
או שבשעת הצורך מכניסים אותו. לlow?
מתי נכון לבטל בקרת החלקה..? שמחליק?!
לאור השאלות, ממליץ מאוד על הדרכת נהיגת שטח מסודרת. ההדרכה תעשה לך סדר במושגים וגם תשפר את יכולות הנהיגה שלך.
לצערי תאלץ להמתין לימים רגועים יותר או לחילופין לחפש הדרכה פרטית.
Sent from my iPhone using Tapatalk
לאור השאלות, ממליץ מאוד על הדרכת נהיגת שטח מסודרת. ההדרכה תעשה לך סדר במושגים וגם תשפר את יכולות הנהיגה שלך.
לצערי תאלץ להמתין לימים רגועים יותר או לחילופין לחפש הדרכה פרטית.
Sent from my iPhone using Tapatalk
שאלתי גם שאלות שלא קשורות לשטח.
אשמח לקרוא את מה שאפשר.
וכשיהיה אפשר להידרך. נידרך.
עד שאפשר יהיה לעשות הדרכות אישיות וטיולים, תנסה למצוא הסברים בנושאי נהיגת שטח ומושגים כלליים. אתה יכול למצוא גם כאן בג'יפולוג, גם באתר השטח הישראל www.4x4.co.il, גם באתר שבילים של יואב קווה ועוד.
לגבי הכפתור של ביטול הesp כל מה שאתה צריך לזכור שבכניסה לשטח ללחוץ עליו, וביציאה לכביש ללחוץ שוב כדי להפעיל מחדש (שהנורית הכתומה תכבה).
אין לפורסטר בדור הזה שום כפתורים אחרים שצריך ללחוץ ואין low.
יש סוגים שונים של מערכות 4x4, חלק קבועות, חלק נוסעים בהנעה אחורית בכביש וחלק בכאילו.
לגבי הלנדקרוזר ששאלת, גם הוא הנעה 4x4 קבועה בכביש אך בשיטה שונה משל הסובארו.
היה לי פורסטר כמו שלך עם מערכת שמע מקורית לפני שנים אבל בחיי שלא זוכר מזה כלום.
לא יודע על איזה מקום חלול אתה מדבר מתחת למזגן, אולי המאפרה שאבדה?
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
׳×׳•׳“׳” ׳¨׳‘׳” ׳¢׳ ׳”׳×׳©׳•׳‘׳•׳×
׳¢׳“׳™׳™׳ ׳׳ ׳׳¦׳׳™׳— ׳׳”׳¢׳׳•׳× ׳׳× ׳”׳×׳׳•׳*׳”.
׳‘׳¡׳₪׳¨ ׳©׳ ׳”׳¨׳›׳‘ ׳׳•׳¦׳’ ׳©׳–׳” ׳׳§׳•׳ ׳׳׳₪׳¨׳”. ׳׳‘׳.. ׳–׳” ׳׳ ׳–׳”
׳׳§׳¨׳ ׳¢׳•׳“.
׳׳©׳׳— ׳׳”׳׳׳¦׳” ׳¢׳ ׳*׳•׳©׳ ׳”׳‘׳•׳׳׳™ ׳–׳¢׳–׳•׳¢׳™׳.
׳§׳¨׳׳×׳™ ׳₪׳” ׳›׳׳” ׳©׳™׳¨׳©׳•׳¨׳™׳ ׳‘׳*׳•׳©׳.
׳¢׳•׳“ ׳×׳•׳“׳•׳×.
׳×׳•׳“׳” ׳¨׳‘׳” ׳....
קבל בעברית:
תודה רבה על התשובות
עדיין לא מצליח להעלות את התמונה.
בספר של הרכב מוצג שזה מקום מאפרה. אבל.. זה לא זה
אקרא עוד.
אשמח להמלצה על נושא הבולמי זעזועים.
קראתי פה כמה שירשורים בנושא.
עוד תודות.
לגבי תמונות - חפש "מדריך גיפולוג להעלאת תמונות". בקצרה - הקטן כל קובץ תמונה לגודל של פחות מ-250KB (למשל - שלח לעצמך בווטסאפ, זה מכווץ) והשתמש באפשרות של "קבצים מצורפים" בעת כתיבת ההודעה.
והערה טכנית - שרשור שכותרתו מכילה רק את יצרן הרכב והשנה לא יהיה יעיל כמו לפתוח שרשור יעודי לבעיה מסויימת - יותר אנשים יבינו על מה מדבר השרשור ויש סיכוי טוב יותר שיכנסו ויעזרו.
בד"כ לא יעיל לרכז בעיות שונות לגמרי זו מזו בשרשור אחד.
elephant man
23-03-20, 12:11
לגבי בולמים.
תפרט על מה אתה מגדיר כיכול להיות נוח יותר.
האם בזמן ירידה מפס האטה הרכב מתנדנד בחלקו האחורי?
האם החלק האחורי נראה שקוע?
לגבי תמונות, תתקין בפלאפון את tapatalk - האפליקציה לפורומים.
ויהיה לך הרבה יוצר קל להעלות שם תמונות.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
קבל בעברית:
לגבי תמונות - חפש "מדריך גיפולוג להעלאת תמונות". בקצרה - הקטן כל קובץ תמונה לגודל של פחות מ-250KB (למשל - שלח לעצמך בווטסאפ, זה מכווץ) והשתמש באפשרות של "קבצים מצורפים" בעת כתיבת ההודעה.
והערה טכנית - שרשור שכותרתו מכילה רק את יצרן הרכב והשנה לא יהיה יעיל כמו לפתוח שרשור יעודי לבעיה מסויימת - יותר אנשים יבינו על מה מדבר השרשור ויש סיכוי טוב יותר שיכנסו ויעזרו.
בד"כ לא יעיל לרכז בעיות שונות לגמרי זו מזו בשרשור אחד.
ממש לא! (לקטע המודגש).
כשמצרפים תמונה דרך קבצים מצורפים אי אפשר לראות אותה בתצורת מובייל וחייבים כל פעם לעבור לתצורת דסקטופ. (אתם יודעים כמה מתסכל זה לקרוא את השרשורים של חנן?!?!).
הדרך הנכונה היא לצרף באמצעות האייקון הקטן של התמונה (ליד האייקון של הסרטון וההיפר קישור).
ממש לא! (לקטע המודגש).
כשמצרפים תמונה דרך קבצים מצורפים אי אפשר לראות אותה בתצורת מובייל וחייבים כל פעם לעבור לתצורת דסקטופ. (אתם יודעים כמה מתסכל זה לקרוא את השרשורים של חנן?!?!).
הדרך הנכונה היא לצרף באמצעות האייקון הקטן של התמונה (ליד האייקון של הסרטון וההיפר קישור).
מנסה לפי השיטה שלך:
128057
ועם "קבצים מצורפים":
128059
יש הבדל?
128522
יש מצב שרכב הוא רוב הזמן 2X4 וכשמכניסים לLOW או מצב כלשהוא הוא נכנס למצב 4X4?
- - - Updated - - -
[QUOTE=elephant man;882966]לגבי בולמים.
תפרט על מה אתה מגדיר כיכול להיות נוח יותר.
האם בזמן ירידה מפס האטה הרכב מתנדנד בחלקו האחורי?
האם החלק האחורי נראה שקוע?
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
נוחות בריכוך כביש
אולי גם ריכוך שטח
מרגיש כאבי גב אחרי שטח אבנים
בזמן ירידה מפס האטה הרכב מתנדנד בחלקו האחורי
אם הרכב מתנדנד אחרי פס האטה- הבולמים אכן גמורים.
חדשים מקוריים יעשו את העבודה.
או ערכת הגבהה מושלמת של קפיצים ובולמים - אין משהו 'באמצע'. כלומר יש רק בולמים להחליף אבל כשלעצמם לא ישפרו את הנוחות ביחס למקוריים חדשים.
ואם אתה מרגיש כאבי גב אחרי נסיעה בשטח... זה ימשיך אחרי החלפת הבולמים... הבעיה היא כנראה בתנוחת נהיגה לא נכונה. או במושב לא טוב (עבר זמנו / צריך ריפוד מחדש). או בגב לא טוב.
אסף.
elephant man
01-05-20, 11:41
אסף כבר ענה לגבי הנוחות
לגבי מערכות הנעה, בסובארו אוטומטית אין low.
בסובארו, אתה תמיד ב-4x4. עם אחוזי כוח משתנים (מבחינת החלוקה לסרנים קדמי/אחורי) בהתאם למצב הנסיעה.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.