צפייה בגרסה מלאה : קורונה וציריות - עזרה בבקשה
אחרי 10 ימים בערך שהג'יפ שלי לא זז החלטתי שכדאי שהוא יעשה סיבוב ונסעתי איתו לעבודה (אני מאלה שמוגדרים חיוניים..).
בדרך שמתי לב שיש לי נקישות. בהתחלה היה נדמה לי שזה רק בעצירות אבל אח"כ קלטתי שזה גם בסיבובים הדוקים (יעני חניה) או נסיעה מאוד איטית.
לפי הסימנים הציריה בגלגל הקדמי, צד נהג, מתחילה להתיז החוצה גריז.
עד כמה שאני מבין - אין עכשיו חנויות חלפים, נכון?....
האם אני חייב להחליף ציריה ? או שמספיק להחליף לה את הגומיה, לגרז ולסגור? (יש לי גומיה, אולי קצת יותר גדולה אבל אני יכול לבדוק אם היא מתאימה)
TNX
גיל (פאג'רו 2001 דיזל קצר)
מאיפה אתה? אחים חדד בכפר סבא היו פתוחים אתמול.
Sent using Tapatalk
וגם.
איזה רכב.
בטירה/טייבה/קלנסווה הכל פתוח. אישית הייתי נמנע מלהכנס למקום שבו אפס מודעות ומשמעת לעניין ההדבקה, אבל זה לשיקולך.
צרייה מתקתקת דינה החלפה. או לכל הפחות להחזיק ספייר ברכב ולדעת להחליף בשטח. יש לי חברים שיורדים מ10 דק להחלפה בגלל שהרכב מוגבה והצריות התחלפיות לא שורדות את ההתעללות של שטח קשה.
יתקנו אותי אם אני טועה, בפג'רו קינג ההנעה היא אחורית 2x4 , ככה שתיקתוק מהציריות הקידמיות לא אמור להישמע במצב הזה, רק כאשר משלבים הנעה כפולה.
לעיניין התקתוק עצמו(אם הוא אכן מהפעמון), בטרופר היו לי ציריות מקוריות שנחשבו לבילתי שבירות(ואכן בכל ה 5 שנים עם הטרופר הזה לא שברתי ציריה) ולא רציתי לוותר עליהן, לכן כל פעם שהתחיל תקתוק קטן הייתי פותח את הגומיה דוחף גריז לתוך הפעמונים וסוגר, זה היה משתיק אותה לחודשים הבאים.
כמובן שזה תלוי בזווית העבודה של הפעמון/מתלה וכו'.
פספסתי שהוא כתב פאג'רו. סליחה
יתקנו אותי אם אני טועה, בפג'רו קינג ההנעה היא אחורית 2x4 , ככה שתיקתוק מהציריות הקידמיות לא אמור להישמע במצב הזה, רק כאשר משלבים הנעה כפולה.
לעיניין התקתוק עצמו(אם הוא אכן מהפעמון), בטרופר היו לי ציריות מקוריות שנחשבו לבילתי שבירות(ואכן בכל ה 5 שנים עם הטרופר הזה לא שברתי ציריה) ולא רציתי לוותר עליהן, לכן כל פעם שהתחיל תקתוק קטן הייתי פותח את הגומיה דוחף גריז לתוך הפעמונים וסוגר, זה היה משתיק אותה לחודשים הבאים.
כמובן שזה תלוי בזווית העבודה של הפעמון/מתלה וכו'.
יצאתי מבולבל:
ההנעה משתנה. לצורך העניין את הרעש שמעתי כשאני ב- 2X4.
למה לא יהיה רעש ? הרי הציריה עדיין מסתובבת ויש עומס (כזה או אחר .. )
בטרופר - כשהיית מגרז וסוגר - הבעיה היתה נעלמת וזהו? ז"א הציריה עדיין תקינה והבעיה היתה רק גריז?
איך אני יודע אם הציריה עצמה תקינה ?
לזכרוני בכל מקרה מפרק הצריה מחובר. משלבת הצריה בפאגרו הינה בצד ימין. הוא מדבר על שמאל. שוב, לא נראה לי שזה משנה כי הרעש נובע ממכלול הכדוריות וכו והוא לא מתנתק.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
יצאתי מבולבל:
ההנעה משתנה. לצורך העניין את הרעש שמעתי כשאני ב- 2X4.
למה לא יהיה רעש ? הרי הציריה עדיין מסתובבת ויש עומס (כזה או אחר .. )
בטרופר - כשהיית מגרז וסוגר - הבעיה היתה נעלמת וזהו? ז"א הציריה עדיין תקינה והבעיה היתה רק גריז?
איך אני יודע אם הציריה עצמה תקינה ?
לא יהיה רעש כי אין עומס.... ז"א יש עומס מסויים, קטן, אבל לא כזה שמשפיע, אתה יודע- חלקים נעים וזה...
ציריה מתקתקת היא לא תקינה, כמו שרשמו לך, התקתוק נובע משחיקה ב"גולות" ובבית הפעמון עצמו, נוצרים חריצים וכו'.
הגירוז לפעמים עוזר ולפעמים לא, תלוי בשחיקה שנוצרה.
בטרופר הרבה מתלוננים על בעית פעמונים שנישברים, התחליפיים לא מחזיקים מעמד, איך הגיעו לתחליפיים אם המקוריים לא נישברים? פשוט, כל מי שהיתה לו ציריה מתקתקת החליפו לאחת חלופית....
מי שיש לו מקוריות ויודע שמחזיק ב"זהב" שומר עליהם.
אם בפג'רו קינג אין בעיה כזאת(אישית לא שמעתי ולא ראיתי, ומטייל איתי פג'רו לפעמים), אז כנראה התחליפיות גם חזקות מספיק.
- - - Updated - - -
לזכרוני בכל מקרה מפרק הצריה מחובר. משלבת הצריה בפאגרו הינה בצד ימין. הוא מדבר על שמאל. שוב, לא נראה לי שזה משנה כי הרעש נובע ממכלול הכדוריות וכו והוא לא מתנתק.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
אין קשר. ככה זה בעוד הרבה רכבים, באלה שניתקלתי לא מרעיש ב 2x4 אלא רק כשמשולב 4x4.
ב 2x4 לא אמור להרעיש להבנתי.
שוב, אולי אני טועה.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.