צפייה בגרסה מלאה : שמן גיר, טרנספר ודיפרנציאל אחורי לדאסטר
ננסה להפיק את המירב מתקופת הקורונה ולהתחיל ביישור קו לדאסטר דיזל 4X4 2015.
מעוניין להחליף שמן גיר, טרנספר ודיפרנציאל אחורי שכנראה לא הוחלפו מעולם (עברו כ120K).
מצאתי מפרט טכני רק עבור שנת 2014, מישהו יכול לאשר אם עבור 2015 יש להשתמש באותם שמנים?
גיר:
75W-80, GL-4
טראנספר:
80W-90, GL-5
דיפרנציאל אחורי:
75W-90, GL-4
אין לי תשובה ...
אבל יכול להגיד שיש לדיפ׳ האחורי שני חלקים שאין בינהם קשר. איפה שהגגש׳ים ואיפה שהמצמד.
את השמן של הגגש׳ים החלפתי כשהתקנתי את הנעילה. הוא היה במצב כמו חדש.
את החלק של המצמד. לא יודע אם זה רטוב או יבש. אבל מעולם לא נגעתי בזה.
שווה לברר איפה שמצאת את המידע הזה.
האם יש צורך להחליף בשני הצדדים צהאם בכלל אפשר
Sent from my iPhone using Tapatalk
כשפרקתי את הדיפ האחורי להתקנת הנעילה ששלחת לי לא ראיתי אפשרות לריקון ומילוי מחדש של יחידת המצמד. מה שכן ראיתי זה איזשהם מעברי שמן בין הדיפ ליחידה, אני מניח שהם חולקים את אותו שמן.
רק לא ברורה השאלה של פותח השרשור לגבי תיבת העברה בדאסטר.
טל, אנסה לחדד:
א. המידע שמצאתי הוא לשנתון 2014. האם יש שוני בשמנים הדרושים ל- 2015?
ב. האם מישהו יכול לאשר מהם השמנים הדרושים עבור החלפת שמן גיר, טרנספר ודיפרנציאל.
גיא, בשרטוט הזה (http://catcar.info/renault/?lang=en&l=c3Q9PTUwfHxzdHM9PXsiMTAiOiJNb2RlbCIsIj IwIjoiRHVzdGVyIiwiMzAiOiJIU01EIiwiNDAiOi JNYW51YWwiLCI1MCI6IjI2IEZpbmFsIGRyaXZlIC 0gV2hlZWwgc2hhZnRzIFwvIEZpbmFsIGRyaXZlIn 18fG5vcHJzPT0xNDc5fHxicmFuZD09UmVuYXVsdH x8bm9wcj09MTQ3OXx8dHlwZT09SFNNRHx8Y2F0X2 lkPT1NfHxpbWc9PTAxMDM2NjM0fHxncnBfaWQ9PT I2fHxzdWJHcnBfaWQ9PTI2QXx8Y3JudE5vcHI9PT E0Nzl8fHJlZmFjY2VzPT1OMjYxMjEw) ניתן לראות שיש בורג ריקון ומילוי בודדים בחלק האחורי.
שניר, אין תיבת העברה בדאסטר, אם אתה מתכוון ליחידת מצמד שצמודה לדיפרנציאל האחורי, זה כמו שרשמתי ,חולקים אותו שמן 80/90.
איך בדיוק מתבצעת העברת הכוח בדאסטר?
לפי מה שאני מבין:
תיבת ההילוכים מניעה את הציריה השמאלית קדמית ואת הטרנספר, שמניע את הציריה הימנית קדמית ואת הדרייבשאפט.
הדרייבשאפט מניע מכלול הכולל את המצמד והדיפרנציאל האחורי שמעביר את הכוח לציריות האחוריות.
ננסה להפיק את המירב מתקופת הקורונה ולהתחיל ביישור קו לדאסטר דיזל 4X4 2015.
מעוניין להחליף שמן גיר, טרנספר ודיפרנציאל אחורי שכנראה לא הוחלפו מעולם (עברו כ120K).
מצאתי מפרט טכני רק עבור שנת 2014, מישהו יכול לאשר אם עבור 2015 יש להשתמש באותם שמנים?
גיר:
75W-80, GL-4
טראנספר:
80W-90, GL-5
דיפרנציאל אחורי:
75W-90, GL-4
AUTODATA
הגיר מסובב דיפרנציאל שמניע שני גלגלים קדמיים וגל הינע שהולך אחורה.
שם יש מצמד, המצמד הזה מתחבר לפי החלטת מחשב או לפי החלטת נהג ומחבר את הדיפרנציאל האחורי שמניע את הציריות האחוריות והגלגלים.
אם אתה רוצה יותר לעומק, בדיוק עכשיו עם כל הקורונה הזה מסביב ... תצלול לעומק השרשורפלצת של הדאסטר. יש שם דיונים מעמיקים מאד בנושא הזה.
GodsFather
30-03-20, 15:31
זה מה ששמתי בדאסטר שהייתה לי.
אחרי אישור אנשי המועדון (גיא בתוכם) https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200330/10a3d6bd67b7c8b15ead35bdf017c8b8.jpg
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
שניר העלה את סקרנותי, מה שבדרך כלל גורם לי לשכב מתחת לרכב...
אז הוא צודק- יש יחידת יציאה מהדיפ הקדמי אחורה- היחידה הזו מחוברת לגיר אבל לא חולקת איתו את השמן- יש לה שמן נפרד מהגיר.
ליחידה הזו הם קוראים תיבת העברה, נו שויין.
פתח המילוי שלה בצד נוסע, בורג ריקון בתחתית אפשר לראות דרך החורים במגן.
פתח מילוי לגיר בצד נהג, בורג ריקון כנ״ל
אני אעלה תמונות
מילוי שמן "טרנספר"
128229
ריקון שמן טרנספר
128230
מילוי שמן גיר
128232
ריקון שמן גיר
128233
תודה שניר.
יפה, מכיון שהתחלת ... אתה חייב להמשיך.
נא ברר לפני תום קורונה, איך מחברים שם טרנספר של סמוראי או משהו .. במקום המקורי. ומאיפה יוצאת הידית הקטנה בקבינה.
תודה.
תודה טל. האמת שזה גרם גם לי לרצות לזחול מתחת לרכב, סחתין על הזריזות.
ותודה גם למהנדסי רנו על הבורג המרובע.
גיא,ואז בראשון LOW נשבור את כל הציריות במכת גז אחת .
זה האוטו ,נתמודד.
תודה טל. האמת שזה גרם גם לי לרצות לזחול מתחת לרכב, סחתין על הזריזות.
ותודה גם למהנדסי רנו על הבורג המרובע.
תיקח בורג 10 או 12 מ"מ מספיק ארוך , תשחיז אותו עם דיסק למרובע.
128239
GodsFather
30-03-20, 17:40
תיקח בורג 10 או 12 מ"מ מספיק ארוך , תשחיז אותו עם דיסק למרובע.
128239או שתכניס ידית ראצט...
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
או שתכניס ידית ראצט...
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
לא מתאים
מה אני כזה אהבל שלא בדקתי קודם?
זו מידה של ביצה מרובעת
ל.כ זה חיוני לא?
מקום מסוכן לטייל בו...אתה צריך לבוא לשם עם שטר אחד של מאה שקל,את הויזה תשאיר בבית.
עובד עד ארבע אחר הצהריים נכון לחמישי שעבר.
מה אתה צריך ?
נקפוץ לקנות בוקסה מרובעת, אחד היתרונות (או חסרונות...) לגור קרוב.
גיא,ואז בראשון LOW נשבור את כל הציריות במכת גז אחת .
זה האוטו ,נתמודד.
לדעתי אם יש לך LOW אתה לא נותן מכות גז ואתה לא שובר כלום.
ואתה זה שדיבר על להשחיז גג"שים לראשון LOWWWWW פעם .. לא ?
דיברתי על זה, וגם באותה נשימה כתבתי שצריך לקחת בחשבון את העליה במומנט לרכיבים שאחרי. ועם נעילה אחורית אז בכלל.
מישהו יודע להגיד כמה ליטר צריך מכל שמן ?
גיר:
75W-80, GL-4
טראנספר:
80W-90, GL-5
דיפרנציאל אחורי:
75W-90, GL-4[/QUOTE]
הודעה מספר 8 בשרשור הנ״ל
גרשון צרף טבלה
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.