dotanwein
05-04-20, 07:47
שלום,
ניסאן פאתפיינדר 2006. חזר השבוע אחרי שהייה ארוכה במוסך של חודשיים וחצי.
ביציאה מהמוסך הניע ונסע כמו שצריך.
אחרי החלפת שקע נגרר רקוב (בצורה עצמאית) התחילו בעיות חשמל קשות:
1. אין סטארטר. כלום, לא תקתוק, לא ניסיון לסובב. פשוט לא מגיב.
2. האורות דולקים כל הזמן - ללא קשר למצב המפסק.
3. חיווי מצב ידית ההילוכים בלוח המכוונים לא מופיע.
4. וונטה נכנסת ויוצאת מפעולה. כנראה של המזגן/אינטרקולר/סיוע בקירור המנוע.
5. נורת סליל החימום לא נדלקת.
6. אני מניח שיש עוד...
במוסך הרכב עבר שיפוץ למנוע.
ביציאה מהמוסך נורות ESP ובקרת ההחלקה עבדו (נחזור אחרי הקורונה לסדר את זה).
ניתקתי את שקע הנגרר, וכמובן שהתופעות לא עברו.
ניתקתי וחיברתי את המצבר ולא עזר.
בדקתי מתח על המצבר, היה 12.5V.
אולי למישהו יש רעיון איך להמשיך מפה ?
תודה !
דותן
ניסאן פאתפיינדר 2006. חזר השבוע אחרי שהייה ארוכה במוסך של חודשיים וחצי.
ביציאה מהמוסך הניע ונסע כמו שצריך.
אחרי החלפת שקע נגרר רקוב (בצורה עצמאית) התחילו בעיות חשמל קשות:
1. אין סטארטר. כלום, לא תקתוק, לא ניסיון לסובב. פשוט לא מגיב.
2. האורות דולקים כל הזמן - ללא קשר למצב המפסק.
3. חיווי מצב ידית ההילוכים בלוח המכוונים לא מופיע.
4. וונטה נכנסת ויוצאת מפעולה. כנראה של המזגן/אינטרקולר/סיוע בקירור המנוע.
5. נורת סליל החימום לא נדלקת.
6. אני מניח שיש עוד...
במוסך הרכב עבר שיפוץ למנוע.
ביציאה מהמוסך נורות ESP ובקרת ההחלקה עבדו (נחזור אחרי הקורונה לסדר את זה).
ניתקתי את שקע הנגרר, וכמובן שהתופעות לא עברו.
ניתקתי וחיברתי את המצבר ולא עזר.
בדקתי מתח על המצבר, היה 12.5V.
אולי למישהו יש רעיון איך להמשיך מפה ?
תודה !
דותן