PDA

צפייה בגרסה מלאה : רעידות ידית טרנספר - לנד קרוזר 120 דיזל



Nate1975
05-04-20, 22:31
הנושא נחפר במספר מקומות ללא מסקנות , הרבה המלצות לבעל מקצוע זה או אחר עם אחוזי הצלחה 100% ומעלה- בבקשה לא בשרשור הזה .
הרעיון בפורום לשתף ידע ונסיון (אם אין ברירה או זמן גם אני הולך לבעל מקצוע ) אבל בימנו.... זמן זה כבר לא פקטור :-).
לדעתי לרוב הבעיות הסבוכות יש מספר מקורות , לבעיות הקלות בד"כ יש מקור אחד.
אז מנסיוני הדל :
גורם עיקרי - בראש הרשימה :
1. תושבות מנוע, ואם להיות ספצפי תושבת מנוע שמאלית,למה שמאלית? הרי לא מחליפים אחת....
סתם כי החלפתי לפי הסדר: תןשבת גיר - לא עזר כלום . תושבת ימנית- כינים . תושבת שמאלית- בינגו .
איך מזהים לפני שמחליפים סתם? הכי בסיסי, פותחים מכסה מנוע , הרכב בהילוך קדמי,מחזיקים ברקס ונותנים גז בעדינות - המנוע ינוע במקומו , מעברים להילוך אחורי ושוב מחזיקים רגל על הבלם ולוחצים בעדינות על דוושת הגז- המנוע אמור לקפוץ ואף להשמיע נקישה עם התושבת במצב ממש רע.
עוד סימפתום שחוויתי וקראתי בהרבה פורמים , הנעה בבוקר שהרכב קר - הרעידות חריפות ושהמנוע מתחמם הרעדות נחלשות.
2. שיבה קפיצית בידית הטרנספר :
Ring, Snap (For Shift Lever Spring Sheet) Toyota
90521-49003 מחירה בין דולר ל2 דולר - שעה עבודה .
לא מצאתי הוראות החלפה - והאמת טרם החלפתי . אם יש מידע ותמונות זה המקום.
3. מזרק פגום - רחמנא ליצלן ....לא סיפור לפורום- גש למומחה בטרם בוכנה נשברת וגורמת לחור בכיס.
( האיתור אמור להיות פשוט ע"י חיבור סורק לרכב וקריאת VOLUME FEEDBACK של המזרקים .)

אם יש עוד מקורות לתופעה המרגיזה אשמח לדעת.

fifo
15-04-20, 14:24
עוקב...

-->