התחברות

צפייה בגרסה מלאה : מייעץ כל התשובות להתחיל מביטוי:



Gershon
12-04-20, 08:23
אחי-הבעיה ידועה.....!
כמובן לא לשכוח את המילים:
אלוף.....תותח.....מלך.....
המילים האלו נותנות הרגשה לבן אדם ששואל את השאלה שהוא במקום הנכון.

hadtomer
12-04-20, 08:28
אחי- העלית כאן המלצה משובחת. אתה תותח, אלוף, אין אין עליך. דוד מלך ישראל חי חי וקיים

מוטי ג.
12-04-20, 08:28
מבין מה כוונתך.... אבל, לדעתי, דווקא פה בג'יפולוג זה לא המצב.

עריכה:
מלבד התשובה הצינית המתבקשת מעליי

Sent from my LG-H930 using Tapatalk

erezgur
12-04-20, 08:37
גרשון,
הפעם חייב להודות שפגעת בול גם אצלי.

אני מניח שזו אחת הסיבות שאני קורא ולומד כאן הרבה (אבל הרבה) יותר מאשר בפייסבוק ובמקומות האחרים ששם כולם אחים, תותחים ולכולם יש תשובות מוחלטות, בלי היסוס, גם כאשר ברור שאין מספיק ניסיון או ידע.

נשלח מהנייד

Gershon
12-04-20, 08:48
דוגמא מפייסבוק-כיצד לבדוק טעינה:


תניע את הרכב.
תן לו מס דקות...
ברגע שהרכב מונע נתק את הקטבים של המצבר
אם הרכב כבה אין טעינת אלטרנטור
ואם המשיך אז הטעינה תקינה

אלטרנטור חי עלול למות לאחר ניסיון הזה

מוטי ג.
12-04-20, 08:54
לדעתי הבעיה מתחילה אצל השואל

Sent from my LG-H930 using Tapatalk

Gershon
12-04-20, 09:38
אם אתה לגבי טעינה-השאלה הייתה לגיטימית
התשובות-הזיה

איל מ
12-04-20, 10:45
יש כאן שרשור שפתח גיתאי לגבי עבודה בלי מצבר. אם יש לך איך לגבות את מה שאתה אומר עם הסבר "למה הולך האלטרנטור", יהיה מצוין אם תגיב כאן:
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/114940-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%A0%D7%95%D7%A1%D7%A2-%D7%9C%D7%9C%D7%90-%D7%9E%D7%A6%D7%91%D7%A8-%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%94-%D7%98%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%AA

tallevi
12-04-20, 11:14
לדעתי הבעיה מתחילה אצל השואל

Sent from my LG-H930 using Tapatalk1+


טל.

Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk

Gershon
12-04-20, 11:20
איל
כדי לענות שם צריך לקרוא את השרשור שלם
לכן אענה כאן בקצרה:
ניתוק וחיבור מצבר בזמן שמנוע עובד עלול לגרום לקפיצת\פריצת זרם\מתח=להתראות לדיודות במקרה הטוב

tallevi
12-04-20, 11:36
איל
כדי לענות שם צריך לקרוא את השרשור שלם
לכן אענה כאן בקצרה:
ניתוק וחיבור מצבר בזמן שמנוע עובד עלול לגרום לקפיצת\פריצת זרם\מתח=להתראות לדיודות במקרה הטובוזה בגלל קריאת מתח המצבר על ידי הווסת (טרמינל S) ושינוי עוצמת השדה המגנטי על מנת להעלות את הזרם בסטטור להגיע למתח הטעינה הקבוע.

אם זה קורה באופן מיידי, זה הגיוני שייגרם נזק לאלקטרוניקה באלטרנטור, דיודות או ווסת.

מסכים?

Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk

Gershon
12-04-20, 11:45
כן.

-->