צפייה בגרסה מלאה : מרצדס G worker, מערכת חשמל ייחודית
אתמול יצא לי לבדוק רכב מעניין ונדיר, מרצדס G 270 worker.
מדובר בדגם שנמכר בעיקר לחברות, פה בשוויץ וקדם ל Pur/Professional.
מה שמצאתי מעניין במיוחד, לרכב יש 3 מצברים במקור ושתי מערכות חשמל, 24/12 במקביל.
סטארטר וצרכנים כבדים כמו כננת עובדים על 24, אורות ופנים הרכב על 12.
האם יש עוד רכבים עם סוג מערכת כזו?
כנראה שזו קונפיגורציה צבאית.
הדגם הנ"ל נמכר גם לצבא.
אתמול יצא לי לבדוק רכב מעניין ונדיר, מרצדס G 270 worker.
מדובר בדגם שנמכר בעיקר לחברות, פה בשוויץ וקדם ל Pur/Professional.
מה שמצאתי מעניין במיוחד, לרכב יש 3 מצברים במקור ושתי מערכות חשמל, 24/12 במקביל.
סטארטר וצרכנים כבדים כמו כננת עובדים על 24, אורות ופנים הרכב על 12.
האם יש עוד רכבים עם סוג מערכת כזו?
לא עם שלושה מצברים, עם שניים: לכל טויוטה ל"ק 73/5 יש 24V כמערכת עיקרית ו - 12V לחלק מהצרכנים כמו רדיו, תאורת פנים ועוד.
בסך הכל מערכת לא מסובכת מדי. 24 --> 12 דרך ממיר DC - DC אחרי סוויץ'.
גם בסופה 3, זוג מצברי 24 בתא המטען עבור הקשר.
אסף.
ה- WOLF של לנדרובר כולל מערכת 24. (שלך החל מ 10 אלף לישט)
128781
ככה נראת התקנה של אלטרנטור 24 במנוע TD5- הרבה יותר נגיש מהאלטרנטור המקורי
128782
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.