ishapira
01-05-20, 15:06
ככתוב בכותרת, בעת יציאה מחניה הבוקר (לאחר עצירה של כרבע שעה) נדלקה לי נורית כרית אוויר באופן קבוע ברנגלר ספורט 2014.
הכוונה היא לתאם עם המוסך בתחילת השבוע ביקור כדי שיבדקו ויתקנו את הבעיה.
במקביל, רציתי לבדוק אם מישהו מחברי הפורום נתקל בבעיה ואם יודע לכוון אותי למקור האפשרי. בנוסף במידה ויש דברים פשוטים שאוכל לבדוק בעצמי, אשמח לנסות זאת בימים הקרובים עד הגעה למוסך.
ב"פשוט" הכוונה היא לבדיקה שמשהו (פלג כזה או אחר) לא משוחרר או ל"איפוס" מערכת וכד'. אין לי כוונה לפרק כריות אוויר וכד', כי אני לא מבין ולא מתכוון להתעסק עם רכיבים משמעותיים של מערכת בטיחותית.
מה עשיתי עד כה:
1. כיביתי והדלקתי את הרכב מספר פעמים – לא עזר
2. בדקתי שאין פלגים משוחררים שמתחברים לכסאות הקדמיים (בהנחה שאחד מהם קשור לסנסור של הכסאות) – לא הבחנתי בחופש.
3. עשיתי תהליך איפוס שראיתי במספר אתרים - מתג למצב דולק (ללא התנעה) וכיבוי מלא, במשך שלוש פעמים ואז התנעה. ביצעתי מספר פעמים ולא עזר.
4. באחת הפעמים כשחניתי בצד כדי לקרוא מה ניתן לעשות, כשהנעתי, הנורה היתה כבויה. בנסיעה איטית בקו ישר של 20-30 מ' (הלוך וחזור) היא נותרה כבויה. ברגע שסובבתי את ההגה 20-30 מעלות היא נדלקה. לא יודע אם קשור, או רלוונטי, אבל מאחר וקראתי בחלק מהפורומים (שהתייחסו בעיקר לדגמים ישנים יותר) שבחלק מהמקרים היה איזשהו קשר להגה, אז מציין את זה.
5. מאחר וקראתי בחלק מהמקומות שזה יכול לנבוע מ- clockspring תקול (ולאחר קריאה, אני מניח שזה הקשר לס' הקודם במקרים הרלוונטיים), ואז סימפטומים נוספים יהיו העדר צופר ו בקרת מהירות – בדקתי גם אותם ושניהם עובדים.
זהו פחות או יותר. עצות או רעיונות שיכולים להעסיק אותי בימים הקרובים עד שאגיע למוסך יתקבלו בברכה (כאמור, אין כוונה לפעילויות מורכבות שמבוססות על הכרה של מערכת כרית האוויר – את זה אשאיר למומחה במוסך).
תודה,
ינון
הכוונה היא לתאם עם המוסך בתחילת השבוע ביקור כדי שיבדקו ויתקנו את הבעיה.
במקביל, רציתי לבדוק אם מישהו מחברי הפורום נתקל בבעיה ואם יודע לכוון אותי למקור האפשרי. בנוסף במידה ויש דברים פשוטים שאוכל לבדוק בעצמי, אשמח לנסות זאת בימים הקרובים עד הגעה למוסך.
ב"פשוט" הכוונה היא לבדיקה שמשהו (פלג כזה או אחר) לא משוחרר או ל"איפוס" מערכת וכד'. אין לי כוונה לפרק כריות אוויר וכד', כי אני לא מבין ולא מתכוון להתעסק עם רכיבים משמעותיים של מערכת בטיחותית.
מה עשיתי עד כה:
1. כיביתי והדלקתי את הרכב מספר פעמים – לא עזר
2. בדקתי שאין פלגים משוחררים שמתחברים לכסאות הקדמיים (בהנחה שאחד מהם קשור לסנסור של הכסאות) – לא הבחנתי בחופש.
3. עשיתי תהליך איפוס שראיתי במספר אתרים - מתג למצב דולק (ללא התנעה) וכיבוי מלא, במשך שלוש פעמים ואז התנעה. ביצעתי מספר פעמים ולא עזר.
4. באחת הפעמים כשחניתי בצד כדי לקרוא מה ניתן לעשות, כשהנעתי, הנורה היתה כבויה. בנסיעה איטית בקו ישר של 20-30 מ' (הלוך וחזור) היא נותרה כבויה. ברגע שסובבתי את ההגה 20-30 מעלות היא נדלקה. לא יודע אם קשור, או רלוונטי, אבל מאחר וקראתי בחלק מהפורומים (שהתייחסו בעיקר לדגמים ישנים יותר) שבחלק מהמקרים היה איזשהו קשר להגה, אז מציין את זה.
5. מאחר וקראתי בחלק מהמקומות שזה יכול לנבוע מ- clockspring תקול (ולאחר קריאה, אני מניח שזה הקשר לס' הקודם במקרים הרלוונטיים), ואז סימפטומים נוספים יהיו העדר צופר ו בקרת מהירות – בדקתי גם אותם ושניהם עובדים.
זהו פחות או יותר. עצות או רעיונות שיכולים להעסיק אותי בימים הקרובים עד שאגיע למוסך יתקבלו בברכה (כאמור, אין כוונה לפעילויות מורכבות שמבוססות על הכרה של מערכת כרית האוויר – את זה אשאיר למומחה במוסך).
תודה,
ינון