התחברות

צפייה בגרסה מלאה : גם זו דרך לצלוח את כמריר..



KOOKE
04-05-20, 02:13
https://www.youtube.com/watch?v=beOHruzRbOk&feature=youtu.be

הרבה נחישות "קצת" עבודות מע"צ וכולם צלחו....

אני רק שואל האם זה כל הקטע לסמן V על כמריר ויהי מה ולא משנה איך עשו זאת? הרי גם אפשר להביא D9 באותה מידה...

חנן-ג'יפולוג
04-05-20, 03:15
לפעמים החוויה היא הנופים, לפעמים החברותא, לפעמים היא האתגרים, הפתרונות (כן, גם אלה שהוכנו מראש בבית בדמות סולם) , הכשלים, התיקונים.
אין לי בכלל ספק שהם חוו הכול מהכול, ונהנו, מאוד.
לא חייבים לחפש את ההגיון.
כל עוד הם לא עברו על החוק, ובהינתן שהערוץ הזה שואב כבר עשרות שנים את חובבי האתגרים האלה, אז גם לא מדובר כנראה בהרס מהותי נוסף לטבע, אז מה איכפת לך? D9 היה הורס לכל הבא אחריהם. הם לא הרסו לאף אחד כלום. האימפקט שלהם מבחינת דריסת מטראז' רבוע היה בוודאי קטן מאשר של כל מטייל סטנדרטי שנוסע בנקרות מכביש 40 לכביש 90.
לא הייתי מגיע לשם עם הטנדר כי אני לא סובל מעיכות ומכות ברכב שלי, אבל אהבתי לצפות בחבורה הזו נהנית שם.
הצטערתי שאני לא מבין רוסית.

opl
04-05-20, 05:44
אני מזהה את הפאגרו הקצרה הכחולה - רכב יחסית מאד משופר כולל שינוי יחסי העברה בטרנספר. הבעלים לדעתי כבר עבר את כמריר יותר מ-10 פעמים.

amirmoshe
04-05-20, 07:37
הכי כייף בסרטון הזה לראות את עבודת הצוות והמוטיבציה.

לא כל הרכבים שם מתאימים. יצאו משם עם לא מעט נזקים. אבל נראה שלקחו הכל באוירה טובה ומתוך הבנה.

וגם כל ההערכות מראש ראויה לשבח.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

yoni_0000
04-05-20, 08:30
כמריר זה מסלול של v. אין הצדקה אמיתית בלעשות אותו ועדיין, אני רוצה, ואם עוד אבן תמנע ממני לעשות נזק לרכב אז למה לא?

הג'ימני "כוסח" לדעתי מעל גדר הסביר וחסר שם קצת יחסי העברה בשביל מכשולים כאלה ביחוד בגיר ידני, אבל השאר עברו יפה מאוד בכוחות עצמם בכלים יפנים קונבנציונלים לחלוטין, במה שנראה כנזקים לא גדולים.. מחיר נמוך לשלם בכלים כאלו במסלול כזה.

סה"כ, יפה מאוד.

yehuda75
04-05-20, 08:36
איזו חבורה נחמדה

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

opl
04-05-20, 08:41
בטח יש שם גם מסלול של עדשה בסרטונים שלהם שווה לחפש. איזה מסלול עבירות הוא לא מסלול לסימון V?

בכל מקרה כתבתי את זה בעבר ולא הסכימו איתי. מסלולים כאלה אישית הייתי מעדיף שישארו טבעיים כמה שיותר. זה לא כזו חוכמה לבוא בשיטה הרומאית ולבנות רמפה על כל דבר.אין לך באמת את הרכב המתאים לשם? תבוא כשיהיה. בנית רמפה והעלמת את כל האתגר שהיה - תפרק לאחר סיום.

מוני אורבך
04-05-20, 08:43
ואני מקנא בהם חבל"ז !
איזה חבורה מעולה של אנשים.
לא נלחצים מתכננים כל דבר בקפידה ומראש.
בלי צעקות ובלי רעש (כמו שהרבה קבוצות עם צמיגי 40 אינץ עשו)
ועם מנימום אימפקט על השטח.
מזכיר לי את הימים הרחוקים ההם שבהם צמיג 31 נחשב ענק, ונעילה היתה שיפור מדהים שלאף אחד לא היה.
שבהם חשבת על הקו שלך לפני שעלית עם המכוון.

מה האתגר לעבור את כמריר עם צמיגי 37 או 40 אינץ הגבהה מטורפת שני נעילות וכל זה בגיפ הטוב ביותר שהיה מעולם ??!

שאפו ענק!

הם יכולים קצת להשתפר בנושא של בטיחות, היו מספר מקומות שהתהפכות היתה גוררת מחיצה של אדם.
נו טוב, אף אחד לא מושלם..

boaz avrahami
04-05-20, 08:57
חשבתי שזה מזכיר לך את החלוצים שהפריחו את השממה [emoji4]


הרבה נחישות ורוסית מתובלת

Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

edish
04-05-20, 09:10
וואו זה מטורף!
איזה יופי שמגיעים תיירים מברית המועצות לצלוח את מכשולי ישראל

KOOKE
04-05-20, 10:29
אני לגמרי מבין את הצורך וההנאה של להתמודד עם מסלול אתגרי, אבל, רציתי לעורר דיון היכן עובר הגבול של "עבודות מע"צ" בהתמודדות עם מכשול - הרי עם עבודות מע"צ נרחבות ומתאימות כולל בניית רמפות מברזל וקיבוען לסלעים גם הסיטרואן C1 שלי תעבור את כמריר.

אני לא מדבר על הפגיעה במתווה השטח בשל עבודות מע"צ (שזה נושא לדיון נכבד בפני עצמו) אלא על עצם מהות האתגר של זחילת סלעים שהופכת במקרי קיצון לאתגר בנייה ואדריכלות ולא לאתגר עבירות.

בזמנו טיילתי גם עם אחד מוותיקי הבור (שחום עם צ'רוקי לבן מפאת צנעת הפרט לא אזכיר את שמו) שהתעקש לעלות כל מכשול עבירות בלי שום בנייה. אפילו לא אבן אחת. אם לא היה מצליח היה מוותר... זו כבר הגזמה לצד השני...

שגיא S
04-05-20, 10:40
בניגוד למסלולי טיול אחרים - לכמריר יש נקודת כניסה אחת ויציאה אחת.
לכן - אם מחליטים שעושים את כמריר - אז עושים את כמריר, ויהי מה. גם אם זה מצריך שימוש בסולם או עזרים חיצוניים.

חוצמזה, כל עוד הם נהנים...למה שנשפוט?
יש בכמריר כמה קווים לכל מכשול - מקשה עד בלתי אפשרי לרכבים עם צמיגי 42.
אז אם אני נוסע לכמריר ולוקח את הקו הקל (יחסית), כל בעלי הרכבים עם הצמיגי 40+ יגידו שאין מה לסוע לכמריר בשביל זה.

זה לא נגמר.

העיקר שיהנו וישמרו על הטבע ועל עצמם.

איל מ
04-05-20, 10:46
אני מאוד בעד.
להיפך,
אני יותר בעד מי שבא עם רכבים נורמאליים ומתמודד עם השטח בצורה של בניה וזעה מאשר מי שמגיע עם מפלצות.
לגבי פגיעה בתוואי? לא ראיתי את כל הסרטון, אבלאם הכוונה בקדיחת ברגים לתוך הסלע, זה זניח, ובוודאי לא שונה מתקיעת עוגנים לכננת.
לגבי הזזת אבנים? במילא כל חורף הכל נשטף (לא יודע לגבי כמריר, בחיים לא הייתי שם).

דרור ברלי
04-05-20, 10:52
מזל-בלאט-יותר-משכל!!!!!!

איזה חבורה נהדרת. תענוג לראות.


וזה לכל מי ששאל על "כמריר"......

Mor Gurevich
04-05-20, 11:38
מזל-בלאט-יותר-משכל.....

הציטוט הזה של הבחור לפנתאון

גיא
04-05-20, 11:41
אקס ספצנאז ... אפגניסטן.

יש להם את הקטע של השלמת המשימה... בכל מחיר.

וגם צלמת עם המון סבלנות.

דרור ברלי
04-05-20, 12:43
אלופים.
מזכיר לי משהו מפעם.....

asypeer
04-05-20, 14:00
יש תרבות מקבילה במגזר העולם מחבר העמים של רכבי שטח (גם במגזר הערבי למען האמת)
הנה עוד סרטון נחמד:

https://youtu.be/ETkQn6H90Ew


Sent from my iPhone using Tapatalk

איל מ
04-05-20, 14:25
בסרטון מהודעת הפתיחה,
הבחור עם הג'ימני קצת קפץ מעל הפופיק כשבא לשם, ומיקום המכוונים, כמעט בכל הסיטואציות בעייתי (בלשון המעטה), אבל בהחלט כיף לראות שהם נהנים.
אגב,
בדקה 18:45 עד 19:00.
אתם מזהים מה קבור שם בדשדש?
יכול להיות מתקון אחורי לגלגל?

גיא
04-05-20, 14:48
אגב,
בסרטון מהודעת הפתיחה, בדקה 18:45 עד 19:00.
אתם מזהים מה קבור שם בדשדש?
יכול להיות מתקון אחורי לגלגל?

הבחור עם הג'ימני בהחלט קפץ מעל הפופיק כשבא לשם, ומיקום המכוונים, כמעט בכל הסיטואציות בעייתי (בלשון המעטה), אבל בהחלט כיף לראות שהם נהנים.

אשכרה ראית עד שם ?

איל מ
04-05-20, 15:05
חיפשתי את ה"יותר מזל בלאט משכל"

שגיא S
04-05-20, 16:16
בסרטון מהודעת הפתיחה,
הבחור עם הג'ימני קצת קפץ מעל הפופיק כשבא לשם, ומיקום המכוונים, כמעט בכל הסיטואציות בעייתי (בלשון המעטה), אבל בהחלט כיף לראות שהם נהנים.
אגב,
בדקה 18:45 עד 19:00.
אתם מזהים מה קבור שם בדשדש?
יכול להיות מתקון אחורי לגלגל?

אני אישית הייתי פעמיים בכמריר עם ג'ימני (משופרים אמנם - צמיגי 235, 2 נעילות ויחסי העברה) - אבל הם עברו הרבה יותר באלגנטיות מהבחור בסרטון.

הבחור בסרטון עם ידני, משהו שנראה חסר יחסי העברה, ומנוע שבקושי זז. משהו שם לא תקין לדעתי.

זה אגב הסרטון האישי שלי מכמריר...
https://www.youtube.com/watch?v=AqMU8zsmkt4

ד ו ר ו ן
04-05-20, 16:50
https://www.youtube.com/watch?v=beOHruzRbOk&feature=youtu.be

הרבה נחישות "קצת" עבודות מע"צ וכולם צלחו....

אני רק שואל האם זה כל הקטע לסמן V על כמריר ויהי מה ולא משנה איך עשו זאת? הרי גם אפשר להביא D9 באותה מידה...

מעשה מגונה בגימני, זה מה שזה.

ד ו ר ו ן
04-05-20, 16:56
בלי צעקות..
יש מצב ששכחת את הסרט במצב Mute?
הם לא מפסיקים לצעוק

דרור ברלי
04-05-20, 16:59
יחסי העברה קצרים מאוד זה חובה שם.

גיא
04-05-20, 18:06
הסרטון הזה מעורר בי מחשבה [emoji851]....


Sent from my iPhone using Tapatalk

ד ו ר ו ן
04-05-20, 18:08
הסרטון הזה מעורר בי מחשבה [emoji851]....


Sent from my iPhone using Tapatalk

ברור שכן.

hadtomer
04-05-20, 19:13
זה אגב הסרטון האישי שלי מכמריר...
https://www.youtube.com/watch?v=AqMU8zsmkt4
מסוג הסרטונים שאתה צופה ואומר "אה, בשביל זה אנחנו בתחביב הזה". עושה חשק.

שגיא S
05-05-20, 19:56
מסוג הסרטונים שאתה צופה ואומר "אה, בשביל זה אנחנו בתחביב הזה". עושה חשק.

תודה תומר...גם בשבילי, החוויה של כמריר, גם אם היא פעם-פעמיים בשנה, שווה את הכל.

סולי
06-05-20, 07:46
https://www.youtube.com/watch?v=beOHruzRbOk&feature=youtu.be

הרבה נחישות "קצת" עבודות מע"צ וכולם צלחו....

אני רק שואל האם זה כל הקטע לסמן V על כמריר ויהי מה ולא משנה איך עשו זאת? הרי גם אפשר להביא D9 באותה מידה...


אני אישית לא מחזיק "זחלן"... אבל הצטרפתי מס פעמים עם חברים למסלול המדובר...

מאוד אהבתי!
ומי כמוכם יודע כמה קשה להינות מטיול במושב הנוסע כשהגיפ שלך בבית בחנייה.

הוא לא בשטח שמורה, הוא בתוואי של נחל שנשטף ומסתדר מחדש בכל עונה.
אפילו רואה בזה באופן אישי איזשהו פיוז... וזה לא שחסר מקומות חוקיים/לגיטימיים לזחול בהם בארץ.

יש בכמריר ייחוד ששונה ממעלות ביערות קק"ל... מעין מסלול עמידות לאורך זמן.. גם לרכב... גם לקבוצה... בעוד שהמעלות "גהינום, אלכסונים, טכנולוג ושות'" הם סוג של "ספרינט".. כמריר ערוץ נחל בכיוון אחד בלבד (לא כי הפקח קבע... כי הטבע החליט) ללא קליטה ממש עד סיום המסלול.. ומכשולים בדרגות שמתחילות קשה..הולכות ועולות עד לסיום.
הסיטואציה מייצרת מציאות שבה נהיגה אגרסיבית אולי תעלה אותך מדרגה או שתיים אבל אחכ לדדות עד לכביש וגרר זה לא הworst case... זה לא אופציה.. אתה הופך נטל. לעלות רכב ב3x4 מפלים... ואתה מבין למה אנשים נתקעים ימים..... צריך להעביר את כולם .. בסבלנות ובשיקול דעת גבוה. דווקא התגברות על היצר וחשיבה על הסיום זה מה שבולט שם.
ובדיוק כמו שאמרת כשהמטרה בסוף היא לסמן v...כי כמריר עצמו מאתגר... והדרך... איטית עם נוף עוצר נשימה ועוצמת הטבע מורגשת בכל רגע כשאתה זוחל לאיטך סופש שלם על מס חד ספרתי של קמ...
רוב החברה גם ככה הולכים ברגל... יש תחושה של חברותא לא רק בעצירות לאורך כל היום... יש המון הליכה והמון מעצ ..... הסטייקים סביב המדורה בערב הרבה יותר טעימים כך. קיצר בהחלט חוויה מיוחדת וכיף בלתי רגיל בשבילי.

הקטע הפחות נחמד בעניין,
כמקום מבודד בו הרשויות לא נגעו או התעסקו.... כמקום שמגיעים אליו רק הגיפאים הקשוחים ביותר... הליבה הקשוחה של התחביב... הנחל עומד לנו לרועץ. בכל פינה שאריות של מרכבים/פגושים/חלקי חילוף...
אנחנו עושים לעצמנו כרגיל יחצנות רעה... ולא נוכל להאשים את הsuv או הsbs ...או המסיבות טבע.
נטו מקום של גיפאים שנהנים מהטבע.. ומשתמשים בו שקית שוקו... מוצצים וזורקים על הרצפה..וואלה עצוב וחבל...
וואלה חראם. היה לי עצוב ממש לראות את זה.

עם כל הריתוכים והתיקונים שרצו בתוך הערוץ נחל הזה החלוצים... פורצי הדרך יכלו לעשות איזה שלט נחמד בכניסה עם "תנך" קטן ... סוג של עשה ואל תעשה...שנפתח גאווה בתחביב.. שנרגיש לגיטימיים... ולא נתבייש...
אם זה יעזור קצת לייצר שייכות למקום ופחות אשפה לא חושב שזה יזיז למישהו.

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

gillss
06-05-20, 14:18
מדהים , פשוט מדהים.
חבורה מופלאה , רוח צוות , חברותא מדהימה , המון אלכוהול ובעיקר כולם חזרו הבייתה שלמים (חוץ מהרכבים)
חושב שזו מהות תכלית הג'יפאות, להנות ביחד והלתעמת עם המכשולים ולעשות זאת בענק.
אם מחשבים את עלות כל הכלים בסרטון יחד , מקבלים פחות או יותר את הג'יפ השחור של יניב (כולל השיפורים)
אכן הסמוראי טיפל'ה נראה סובל , אבל הבעלים נראה מאושר וזה מה שחשוב.

אחד הסרטונים שיותר נהנתי לראות .

-->